abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92118385
quote:
17s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Da's ook maf, om half zeven opstaan als je pas om half negen weg moet :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog maffer: hij is in het weekend ook rond die tijd wakker. :') Gelukkig heeft hij inmiddels door dat ik dan nog niet wakker ben, noch wens te worden. :')
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_92118412
uitslapen O+

dit weekend heel wat slaap ingehaald...jammer alleen dat ik zondagochtend pas om 6 uur naar bed ging :')
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  maandag 31 januari 2011 @ 12:32:17 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_92118433
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:30 schreef Levitation het volgende:

[..]

Nog maffer: hij is in het weekend ook rond die tijd wakker. :') Gelukkig heeft hij inmiddels door dat ik dan nog niet wakker ben, noch wens te worden. :')
Mafkees!

Wel handig als jullie ooit gaan jongen, kan hij ze voederen :7
disclaimer
pi_92118921
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:30 schreef Levitation het volgende:

[..]

opeens weet je het: je bent met een luie suri getrouwd :P
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_92118955
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:31 schreef ArTiC het volgende:
uitslapen O+

dit weekend heel wat slaap ingehaald...jammer alleen dat ik zondagochtend pas om 6 uur naar bed ging :')
9 uur :W
maar we waren dan ook naar awakenings en hebben bij ons nog geafterd O+
(arme buren, ik denk dat ze vroeg wakker waren :D )
pi_92118990
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:24 schreef Inu het volgende:

[..]

Gezellig samen ontbijten :Y

En dan heb je niet die irritatie van de een dat de ander nog ligt te maffen :{ zoals bij ons...
zo eens in de zoveel tijd slaapt een van ons uit.. geen probleem at all. al wordt het 3 uur smiddags, moet kunnen
pi_92119569
quote:
17s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:53 schreef FUFR het volgende:

[..]

zo eens in de zoveel tijd slaapt een van ons uit.. geen probleem at all. al wordt het 3 uur smiddags, moet kunnen
Ja, zo eens in de zoveel tijd... maar hij ligt er elke dag nog in als ik wegga ;(

En nu heb ik dat liedje van Kinderen voor Kinderen in mn hoofd dankzij het kanjer van een ochtendhumeur van BB en SQ :')
pi_92119626
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:10 schreef Inu het volgende:

[..]

Ja, zo eens in de zoveel tijd... maar hij ligt er elke dag nog in als ik wegga ;(

En nu heb ik dat liedje van Kinderen voor Kinderen in mn hoofd dankzij het kanjer van een ochtendhumeur van BB en SQ :')
kunstenaar he, die kunnen dat ;)
pi_92120340
quote:
17s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:12 schreef FUFR het volgende:

[..]

kunstenaarstudent he, die kunnen dat ;)
Fixed :)

Hij staat trouwens eerder op dan ik toen ik studeerde :') Ik sliep vaak tot een uur of 11 wel uit als ik geen college had 's ochtends...
  maandag 31 januari 2011 @ 14:07:50 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_92121565
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:34 schreef Inu het volgende:

[..]

Fixed :)

Hij staat trouwens eerder op dan ik toen ik studeerde :') Ik sliep vaak tot een uur of 11 wel uit als ik geen college had 's ochtends...
want de gemiddelde autonome kunstenaar staat, na het afstuderen, altijd om 7 uur op :Y

Overigens snap ik wel dat hij niet tot 11 uur durft te slapen als jij dat zo klote vindt :+
disclaimer
pi_92121672
quote:
12s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

want de gemiddelde autonome kunstenaar staat, na het afstuderen, altijd om 7 uur op :Y

Overigens snap ik wel dat hij niet tot 11 uur durft te slapen als jij dat zo klote vindt :+
Die laatste zin begrijp ik niet... In het weekend slapen we sowieso allebei uit O+
  maandag 31 januari 2011 @ 14:15:59 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_92121850
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:10 schreef Inu het volgende:

[..]

Die laatste zin begrijp ik niet... In het weekend slapen we sowieso allebei uit O+
jij wordt chagrijnig als hij blijft liggen terwijl jij er al uit moet. Hence, dat voorkomt hij door vroeger uit bed te komen dan een ander zou doen :P
disclaimer
pi_92121933
quote:
99s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jij wordt chagrijnig als hij blijft liggen terwijl jij er al uit moet. Hence, dat voorkomt hij door vroeger uit bed te komen dan een ander zou doen :P
Dan zou ie ook om 7 uur op moeten staan, dat doet ie niet hoor...En ik ga iets voor 8 uur de deur uit en dan ligt ie er vaak ook nog in.. Volgens mij staat zn wekker om 8 uur meestal, dus zoveel later komt ie er niet eens uit, maar ik vind dat wel een heel jaloersmakend uurtje...
pi_92122481
tja Inu, had je een normale man moeten kiezen met een baan net als jezelluf hebt. ;)

kunstenaars slapen nu eenmaal uit, om iedees op te doen. smiddags nemen ze dan ook nog even snel hun muze maar das een heel ander verhaal ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92122544
Overigens kwam deze kunstenaar om 12 uur uit bed vandaag, maar ik heb dan ook bewust een vrije dag opgenomen. :')
pi_92122985
quote:
17s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:34 schreef FUFR het volgende:
tja Inu, had je een normale man moeten kiezen met een baan net als jezelluf hebt. ;)

kunstenaars slapen nu eenmaal uit, om iedees op te doen. smiddags nemen ze dan ook nog even snel hun muze maar das een heel ander verhaal ;)

SPOILER
Ach, het houdt je leven spannend ;)
pi_92123276
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:49 schreef Inu het volgende:

[..]

Ach, het houdt je leven spannend ;)
ach meisje, als jij maar gelukkig met hem bent, je weet toch :)
pi_92123382
quote:
17s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:55 schreef FUFR het volgende:

[..]

ach meisje, als jij maar gelukkig met hem bent, je weet toch :)
Heel erg O+
pi_92123714
kewl! *;
pi_92130245
gezellig druk hierzo :)
pi_92139206
oO< oO< *O* *O*
pi_92140885
:W :W
  maandag 31 januari 2011 @ 20:47:09 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_92141757
hoi moppie!
disclaimer
pi_92144554
Ik lig al in bed :@
pi_92159193
Ik ben alweer wakker :@
pi_92160481
Ben om 4 uur maar opgestaan en om half 6 naar kantoor gereden...lekker rustig op de weg :+
pi_92160673
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 06:46 schreef ArTiC het volgende:
Ben om 4 uur maar opgestaan en om half 6 naar kantoor gereden...lekker rustig op de weg :+
Geen Joost te zien dus :P
pi_92160922
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 07:24 schreef Juup© het volgende:

[..]

Geen Joost te zien dus :P
Als die nog steeds ri. Tilburg/Breda werkt kan ik die alleen op Ekkersweijer tegenkomen :+
  dinsdag 1 februari 2011 @ 08:21:21 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_92161145
artic, je bent een mafkees :')
disclaimer
pi_92161259
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 08:21 schreef Stormqueen het volgende:
artic, je bent een mafkees :')
ik heet heul geen kees :{w
pi_92161356
Goeiemorgen :W

Heerlijk geslapen O+
pi_92163038
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 08:37 schreef Inu het volgende:
Goeiemorgen :W

Heerlijk geslapen O+
J. ook of nog steeds? :)
pi_92163210
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 10:10 schreef FUFR het volgende:

[..]

J. ook of nog steeds? :)
Zijn wekker stond eerder dan de mijne! :o
pi_92163957
Moggel
pi_92164452
ah u is ook wakker zie ik :*

hoe gaat ie?
pi_92164698
Aardig zolang ik maar veel op bed lig. Zitten is echt niet normaal k** en een rondje door het huis heen wandelen lukt wel maar niet teveel. Ik ga morgen proberen met Colt mee naar de supermarkt te gaan, ben benieuwd.

En hoe is het met jullie?
pi_92164953
heeft hier iemand ooit een hersenschudding gehad?
zo ja, is het normaal dat ik helemaal niks proef (behalve zout en zoet een beetje) en ruik?
pi_92165080
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:17 schreef -moppie- het volgende:
heeft hier iemand ooit een hersenschudding gehad?
zo ja, is het normaal dat ik helemaal niks proef (behalve zout en zoet een beetje) en ruik?
ja dat kan voorkomen

alles ok hier, nog bij aan het komen van awakenings.
V+K zijn weer helemaal up and running, We zullen snel weer es aankomen.
pi_92165197
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:11 schreef -moppie- het volgende:
Aardig zolang ik maar veel op bed lig. Zitten is echt niet normaal k** en een rondje door het huis heen wandelen lukt wel maar niet teveel. Ik ga morgen proberen met Colt mee naar de supermarkt te gaan, ben benieuwd.

En hoe is het met jullie?
Neem je dan een rolstoel mee ofzo? Terug naar de auto is een helse klus als je kapot bent...
pi_92165251
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:24 schreef Inu het volgende:

[..]

Neem je dan een rolstoel mee ofzo? Terug naar de auto is een helse klus als je kapot bent...
het is maar een kleine supermarkt hier om de hoek, dus mocht het niet lukken ben ik zo weer thuis gebracht! ik ga echt niet in een rolstoel, toen ik uit het ziekenhuis mocht zat ik wel in zo'n ding en ik vond het afschuwelijk. En ik kan beter lopen dan zitten! *O*
pi_92165317
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:25 schreef -moppie- het volgende:

[..]

het is maar een kleine supermarkt hier om de hoek, dus mocht het niet lukken ben ik zo weer thuis gebracht! ik ga echt niet in een rolstoel, toen ik uit het ziekenhuis mocht zat ik wel in zo'n ding en ik vond het afschuwelijk. En ik kan beter lopen dan zitten! *O*
Succes :)

Maar je hebt meer last van je hoofd dan van je rug? Ik heb een collega die een vijfde hersenschudding was opgelopen en dat duurde echt een eeuw voor die weer volledig kwam werken... Maar haar hersenen waren al dusdanig geschud door de vier daarvoor ;)
pi_92165424
Mijn hoofd is nog niet 100% maar wel beter dan eerst. Ik heb geen last van hoofdpijn meer maar ik moet mijn hoofd niet te snel bewegen of teveel bewegen, ook wanneer ik ga liggen of verliggen begint alles te draaien maar in principe heb ik daar wanneer ik rustig loop geen last van. Van mijn rug heb ik zeker wel last en vooral met zitten maar nu met het corset om kan ik het wel handelen, ben benieuwd hoe het gaat wanneer dat ding af mag.

Concentreren lukt me ook niet, maar dat zal ook wel bij de hersenschudding horen. :)
pi_92165581
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:30 schreef -moppie- het volgende:
Mijn hoofd is nog niet 100% maar wel beter dan eerst. Ik heb geen last van hoofdpijn meer maar ik moet mijn hoofd niet te snel bewegen of teveel bewegen, ook wanneer ik ga liggen of verliggen begint alles te draaien maar in principe heb ik daar wanneer ik rustig loop geen last van. Van mijn rug heb ik zeker wel last en vooral met zitten maar nu met het corset om kan ik het wel handelen, ben benieuwd hoe het gaat wanneer dat ding af mag.

Concentreren lukt me ook niet, maar dat zal ook wel bij de hersenschudding horen. :)
Ja, dat zei mn collega idd ook, dat ze na 2 uurtjes werken echt op was, omdat concentreren zoveel moeite kostte...

Wanneer mag hij af? Doe je hem niet al stiekem eens af?
pi_92165682
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:34 schreef Inu het volgende:

[..]

Ja, dat zei mn collega idd ook, dat ze na 2 uurtjes werken echt op was, omdat concentreren zoveel moeite kostte...

Wanneer mag hij af? Doe je hem niet al stiekem eens af?
Ik moet eerst de 28e weer voor foto's en controle en dan gaan ze beslissen of hij zo nu en dan af mag dmv therapie.Tot die tijd moet hij 24 uur per dan aan! Ik heb hem nu alleen af wanneer ik ga douchen en dat is best fijn alhoewel ik dan wel heel recht blijf staan met een heel enkel voorzichtig stapje.
pi_92166189
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:37 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Ik moet eerst de 28e weer voor foto's en controle en dan gaan ze beslissen of hij zo nu en dan af mag dmv therapie.Tot die tijd moet hij 24 uur per dan aan! Ik heb hem nu alleen af wanneer ik ga douchen en dat is best fijn alhoewel ik dan wel heel recht blijf staan met een heel enkel voorzichtig stapje.
Pfff, heftig zeg... Hopelijk goed nieuws dan op de 28e!
pi_92166348
Ik hoop het ook voor nu ben ik blij dat het geen 30 graden is want ik zou niet weten hoe je het dan in zo'n gipsen ding moet volhouden. :)
pi_92167162
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:53 schreef -moppie- het volgende:
Ik hoop het ook voor nu ben ik blij dat het geen 30 graden is want ik zou niet weten hoe je het dan in zo'n gipsen ding moet volhouden. :)
volgens Joost (groot korset, een jaar gedragen) door heel kalm te blijven en vooral uit de zon..:(
pi_92167273
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:13 schreef FUFR het volgende:

[..]

volgens Joost (groot korset, een jaar gedragen) door heel kalm te blijven en vooral uit de zon..:(
wie is Joost? toch niet R8?!
pi_92167284
En waarom droeg hij een korset?
pi_92169150
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:16 schreef -moppie- het volgende:
En waarom droeg hij een korset?
Nee andere Joost, rug gebroken bij ongeval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')