Het is minder erg dan de USO waar ze de halve finale gewoon op zaterdag spelen, maar verder is het wel echt achterlijk dat de ene halve finale een dag later wordt gespeeld..zeker als het inderdaad een slijtageslag wordt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:52 schreef rooneyelst het volgende:
nou als djoko zondag niet gaat winnen snap ik het ook niet meer..deze 2 maken elkaar nu helemaal moe en djoko zit lekker met ze ballen te spelen op bed
Zou zijn moeder dan de baan opkomen om het op te ruimen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:50 schreef Chriz2k het volgende:
Tijd voor een uitputtingsslag, Murray weer kotsend op de baan, alles.
Weet niet of ze daar afspraken over hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou zijn moeder dan de baan opkomen om het op te ruimen?
Ik heb aan t begin van de 2e set juist ingezet op ferrer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:49 schreef Dos37 het volgende:
Ik weet niet of er gokkers onder ons zitten maar ik zou inzetten op Murray. Die kerel heeft het momentum
Moi?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:41 schreef Chriz2k het volgende:
Ah, de gayboys zijn ook weer aanwezig.
Heb je het al vastgezet dan of staat je weddenschap nog open?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:59 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ik heb aan t begin van de 2e set juist ingezet op ferrer.
Kreeg x3. Vond ik nogal veel!
Zat hij te eten dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef DennisDeBengel het volgende:
Heeft niemand Murray ooit verteld dat hij eet als een varken
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:22 schreef Chriz2k het volgende:
Ferrer is pas verslagen als je in de kleedkamer zit.
Moet ie wel even stoppen met die UE'squote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:33 schreef luckass het volgende:
Murray speelt echt vrijuit nu. Dit is zo afgelopen.
Ja nu wordt ie nonchalant...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Moet ie wel even stoppen met die UE's.
Dat die kerels nog zo jong zijn verbaast me altijd. Beide nog maar 23quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:40 schreef Federer-fan het volgende:
Gesteld dat Murray wint dan wordt het dus Murray-Djokovic. De H2H is 4-3 voor Djokovic, maar de laatste drie keer won Murray, op hardcourt, in straight sets.
Die tegen Fed ja, was een halve meter dr achterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:46 schreef Chriz2k het volgende:
Deed me aan die challenge van Safin denken destijds.
De NOSquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:49 schreef Fukjoeman het volgende:
de NOS commentator vind het wel interessant dat Ferrer niet de grootste is
Tevens: go Murray!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:49 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Die tegen Fed ja, was een halve meter dr achter_!
[..]
Jup. Adidas team.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:52 schreef Salamando het volgende:
Zat Wozniacki daar nou in de box van Murray?
Ja, zeker bij Murray zou je dat niet zeggen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat die kerels nog zo jong zijn verbaast me altijd. Beide nog maar 23
[..]
Nee, sorry, ik zoek er al maanden naarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:58 schreef Fukjoeman het volgende:
Heeft iemand een filmpje van die Safin challenge?
Heb ik die niet net gepost?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:58 schreef Fukjoeman het volgende:
Heeft iemand een filmpje van die Safin challenge?
Ferrer is gewend om zo lang te spelen hoor.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:07 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ferrer is gewend om zo lang te spelen hoor.
Bwehehequote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:07 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ferrer is gewend om zo lang te spelen hoor.
Wat dan?quote:
die ligt gewoon lekker te rukken hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:15 schreef Dos37 het volgende:
Djokovic ligt natuurlijk lachend in zijn bed te kijken ze gaan straks richting de 4 uur
quote:
Dat was een grap.quote:
4 uur langquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:17 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
die ligt gewoon lekker te rukken hoor
Daar heeft hij zijn moeder voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:18 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Conditie op peil houden. Hoe denk je dat Murray het anders zo lang volhoudt?
Gamen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:18 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
quote:
quote:
Bij die definitie moet ik een topconditie hebben, misschien ook maar is een racket oppakkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:18 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:22 schreef SuperFokker het volgende:
ik heb echt zin om die murray in zn lelijke groene shirt een keer vol op zn bek te houwen
quote:
ik heb echt zin om die murray in zn lelijke groene shirt een keer vol op zn bek te houwen
Wat ben je nou allemaal met smileys op mijn posts aan het reageren?quote:
Nee, slechtziend.quote:
Ach joh, ik ben de ochtend vrij, moet toch wat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:24 schreef Salamando het volgende:
[..]
Wat ben je nou allemaal met smileys op mijn posts aan het reageren?
Okequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ach joh, ik ben de ochtend vrij, moet toch wat.
Dat is de coach van Murray, hij wil emancipatie in het tennis doorvoeren en aantonen dat vrouwen ook coach kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:26 schreef SuperFokker het volgende:
wie is dat lelijke wijf in dat lelijke roze shirt?
Die net in beeld was hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:26 schreef SuperFokker het volgende:
wie is dat lelijke wijf in dat lelijke roze shirt?
Pics van je moeder.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:28 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ik zou echt liever kapot zijn dan zo'n moeder hebben
Ik denk ook dat dat gebeurt.quote:
Yep.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:31 schreef Fukjoeman het volgende:
Mooi potje
Hopelijk zondag ook. Half 10 NL tijd dan weer?
Zozo, wat een opgekropte woede ineensquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:32 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
ik hoop dat murray stikt in zn glas whiskey
Je zou haast zeggen dat hij geld had ingezet op Ferrerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zozo, wat een opgekropte woede ineens![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:35 schreef Salamando het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat hij geld had ingezet op Ferrer
Ik verwacht het ook maar hoop het niet. Hoeveel sets denk je dat het wordt, vier?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:12 schreef TheGeneral het volgende:
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt hoe hij serveert. Al zal een goede service helpen natuurlijk. Deze pot gaat gewonnen worden door Djokovic.
3 of 4 voor Djoko.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook maar hoop het niet. Hoeveel sets denk je dat het wordt, vier?
Als Murray goed serveert is hij bijna unreturnable, als hij dat niet doet moet hij werken voor elk punt. Dat is een enorm verschil.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:12 schreef TheGeneral het volgende:
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt hoe hij serveert. Al zal een goede service helpen natuurlijk. Deze pot gaat gewonnen worden door Djokovic.
same here!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:20 schreef Ambrosius het volgende:
Opvallend dat grote vertrouwen in Djokovic, ik ga voor Murray in 4.
Het is daar 's avonds niet een graadje of 40.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:29 schreef rooneyelst het volgende:
graadje of 40? dan wint murray sowieso want dan heeft djoko weer last van zijn lenzen/buik/hoofd/voeten etc etc..
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:40 schreef Dos37 het volgende:
Murray is niet helemaal fit, ben benieuwd hoe dat verder gaat.
Hij greep op een gegeven moment naar zijn onderrug.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:08 schreef San_Andreas het volgende:
[..]want, waar heeft hij last van?
Ik moet mezelf even corrigeren, want ik lees net dat het inderdaad 40 graden wordt. Maar is het daar om 19.30 uur nog steeds zo heet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:29 schreef rooneyelst het volgende:
graadje of 40? dan wint murray sowieso want dan heeft djoko weer last van zijn lenzen/buik/hoofd/voeten etc etc..
Murray grijpt altijd naar van alles. Hij ziet er na 1 set altijd uit alsof hij onder een trein heeft gelegen..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij greep op een gegeven moment naar zijn onderrug.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:02 schreef franklop het volgende:
wordt een mooie wedstrijd zondag!
hoop ik
zolang Murray maar niet wint en ze achteraf bij Djokovic maar niet gaan smeken om een imitatie, zoiets moet wel spontaan komenquote:
3-3 op hardcourt, wel opvallend dat de laatste drie gewonnen werden door Murray maar dat ze in 2010 niet tegen elkaar hebben gespeeld.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:38 schreef rooneyelst het volgende:
http://www.atpworldtour.c(...)px?pId=MC10&oId=D643
voor de onderlinge resultaten
vind er niks aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
Voor wie dit nog nooit heeft gezien:
quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:34 schreef TheGeneral het volgende:
Vergeer wint de Australian Open ook weer: 6-0 6-0 in de finale tegen Di Toro..
Li Na doet gelukkig Vera Zvonareva niet na.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:19 schreef Norrage het volgende:
Wat geeft Kim het weg! Maar een keer een 3-setter wellicht bij de vrouwen????of de underdog wint in 2
sowieso redelijk uniek
Ze liet de bal gaan en challengde hem omdat ze dacht dat hij uit was maar hij bleek in te zijn en daardoor was het BP voor Na Li.quote:
Nee, de ommekeren komen steeds door minder spel van de een of de ander.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is toch niet écht een goeie partij.
Zou best kunnen. Ik ga daar ook mar van uit. Vind er geen peil op te trekken wie dat gaat winnen.quote:Maar ben bang dat de herenfinale ook zal tegenvallen qua niveau.
Gisteren de finale dames dubbel met kirilenko, azarenka, pennetta en dulkoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:38 schreef Federer-fan het volgende:
Ik had toch liever een finale Wozniacki-Kirileknko ofzo gehad.
Ik vind het wel tof dat ze zo'n atypische Chinese is (t.o.v. mijn beeld van de Chinese dan)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:50 schreef Federer-fan het volgende:
Rebreak: *1-2 Na Li.
Ik vind die tatoeage van Na Li zo ordinair.
Peil?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, de ommekeren komen steeds door minder spel van de een of de ander.
[..]
Zou best kunnen. Ik ga daar ook mar van uit. Vind er geen pijl op te trekken wie dat gaat winnen.
Niet gezien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Gisteren de finale dames dubbel met kirilenko, azarenka, pennetta en dulko
Ja, inderdaad.quote:
Nee, ik vind het ook te riskant.quote:Denk wel Djoko in een wisselvallige wedstrijd, maar geld zou ik er niet op inzetten.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:42 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is dit wisselvallig WTA-tennis zeg, niet te geloven. Nu weer een BP voor Li.
"Wat is WTA-tennis zeg"?quote:
En het woord "dit".quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zou die vriend daar nou van denken, vraag ik me soms af.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:18 schreef franklop het volgende:
Waarom speelt Clijsters met de [ afbeelding ] smiley op haar shirt?
[ afbeelding ]
(C) Wimderon
quote:
Domheid. Gebrek aan inzicht.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:00 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom spelen ze ballen die ze kunnen afmaken zo vaak naar elkaar toe?
Kim omdat ze een keer een makkelijke smash miste. Li weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:00 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom spelen ze ballen die ze kunnen afmaken zo vaak naar elkaar toe?
Daar was ik al bang voor.quote:
De angst voor een kapitale misser voor zo'n groot publiek is groter dan de angst dat de ander een mooie bal slaat.quote:
Eeh? Dat ze slecht speelt atm misschien?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:09 schreef franklop het volgende:
Li loopt zich wat te irriteren, maar waaraan
nou ze riep net al wat naar de umpire, dus denk dat er wat meer kan zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eeh? Dat ze slecht speelt atm misschien?
Dat iemand out riep in een rally terwijl de bal gewoon in was.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:09 schreef franklop het volgende:
Li loopt zich wat te irriteren, maar waaraan
Ik voor Kimquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
1-1. Ook wel eens leuk in een damesfinale.
Vanaf nu supporter ik alleen nog voor Li
Te veel informatie.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:26 schreef franklop het volgende:
Kim dr shirt is inmiddels wel bijna egaal zweet
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:26 schreef franklop het volgende:
Kim dr shirt is inmiddels wel bijna egaal zweet
Ja, het leek toch weer gelijk op te gaan.quote:
maar we zijn er nog niet, Kim kan gaan chockenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het leek toch weer gelijk op te gaan.
Geen moment meer na die ommekeer imo. Ook niet even met die rebreak.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het leek toch weer gelijk op te gaan.
Ik verwacht eigenlijk een 6-4 voor Kim nu, Kim choket even, maar breakt dan toch voor de zege.quote:
Dat het nu minder gaat met Li komt ook omdat ze zich niet meer concentreertquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:41 schreef Federer-fan het volgende:
Die commentator zegt steeds dat Kim de goede kant kiest aar Na Li speelt hem gewoon in de hoek waar Kim stilstaat/
Goed genoeg wat mij betreft.quote:
Je hebt wel een punt.quote:
Wat bedoel je, bij het net of tijdens haar toespraak?quote:
Jawel..ze kreeg zelfs succeswensen voor de rest van het jaarquote:
Niet verstaan dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel..ze kreeg zelfs succeswensen voor de rest van het jaar
Ik toevallig wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:19 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
Ik versta ook geen Chinees hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |