Het is minder erg dan de USO waar ze de halve finale gewoon op zaterdag spelen, maar verder is het wel echt achterlijk dat de ene halve finale een dag later wordt gespeeld..zeker als het inderdaad een slijtageslag wordt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:52 schreef rooneyelst het volgende:
nou als djoko zondag niet gaat winnen snap ik het ook niet meer..deze 2 maken elkaar nu helemaal moe en djoko zit lekker met ze ballen te spelen op bed
Zou zijn moeder dan de baan opkomen om het op te ruimen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:50 schreef Chriz2k het volgende:
Tijd voor een uitputtingsslag, Murray weer kotsend op de baan, alles.
Weet niet of ze daar afspraken over hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou zijn moeder dan de baan opkomen om het op te ruimen?
Ik heb aan t begin van de 2e set juist ingezet op ferrer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:49 schreef Dos37 het volgende:
Ik weet niet of er gokkers onder ons zitten maar ik zou inzetten op Murray. Die kerel heeft het momentum
Moi?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:41 schreef Chriz2k het volgende:
Ah, de gayboys zijn ook weer aanwezig.
Heb je het al vastgezet dan of staat je weddenschap nog open?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:59 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ik heb aan t begin van de 2e set juist ingezet op ferrer.
Kreeg x3. Vond ik nogal veel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |