Het is minder erg dan de USO waar ze de halve finale gewoon op zaterdag spelen, maar verder is het wel echt achterlijk dat de ene halve finale een dag later wordt gespeeld..zeker als het inderdaad een slijtageslag wordt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:52 schreef rooneyelst het volgende:
nou als djoko zondag niet gaat winnen snap ik het ook niet meer..deze 2 maken elkaar nu helemaal moe en djoko zit lekker met ze ballen te spelen op bed
Zou zijn moeder dan de baan opkomen om het op te ruimen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:50 schreef Chriz2k het volgende:
Tijd voor een uitputtingsslag, Murray weer kotsend op de baan, alles.
Weet niet of ze daar afspraken over hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou zijn moeder dan de baan opkomen om het op te ruimen?
Ik heb aan t begin van de 2e set juist ingezet op ferrer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:49 schreef Dos37 het volgende:
Ik weet niet of er gokkers onder ons zitten maar ik zou inzetten op Murray. Die kerel heeft het momentum
Moi?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:41 schreef Chriz2k het volgende:
Ah, de gayboys zijn ook weer aanwezig.
Heb je het al vastgezet dan of staat je weddenschap nog open?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:59 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ik heb aan t begin van de 2e set juist ingezet op ferrer.
Kreeg x3. Vond ik nogal veel!
Zat hij te eten dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef DennisDeBengel het volgende:
Heeft niemand Murray ooit verteld dat hij eet als een varken
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:22 schreef Chriz2k het volgende:
Ferrer is pas verslagen als je in de kleedkamer zit.
Moet ie wel even stoppen met die UE'squote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:33 schreef luckass het volgende:
Murray speelt echt vrijuit nu. Dit is zo afgelopen.
Ja nu wordt ie nonchalant...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Moet ie wel even stoppen met die UE's.
Dat die kerels nog zo jong zijn verbaast me altijd. Beide nog maar 23quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:40 schreef Federer-fan het volgende:
Gesteld dat Murray wint dan wordt het dus Murray-Djokovic. De H2H is 4-3 voor Djokovic, maar de laatste drie keer won Murray, op hardcourt, in straight sets.
Die tegen Fed ja, was een halve meter dr achterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:46 schreef Chriz2k het volgende:
Deed me aan die challenge van Safin denken destijds.
De NOSquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:49 schreef Fukjoeman het volgende:
de NOS commentator vind het wel interessant dat Ferrer niet de grootste is
Tevens: go Murray!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:49 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Die tegen Fed ja, was een halve meter dr achter_!
[..]
Jup. Adidas team.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:52 schreef Salamando het volgende:
Zat Wozniacki daar nou in de box van Murray?
Ja, zeker bij Murray zou je dat niet zeggen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat die kerels nog zo jong zijn verbaast me altijd. Beide nog maar 23
[..]
Nee, sorry, ik zoek er al maanden naarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:58 schreef Fukjoeman het volgende:
Heeft iemand een filmpje van die Safin challenge?
Heb ik die niet net gepost?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:58 schreef Fukjoeman het volgende:
Heeft iemand een filmpje van die Safin challenge?
Ferrer is gewend om zo lang te spelen hoor.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:07 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ferrer is gewend om zo lang te spelen hoor.
Bwehehequote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:07 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ferrer is gewend om zo lang te spelen hoor.
Wat dan?quote:
die ligt gewoon lekker te rukken hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:15 schreef Dos37 het volgende:
Djokovic ligt natuurlijk lachend in zijn bed te kijken ze gaan straks richting de 4 uur
quote:
Dat was een grap.quote:
4 uur langquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:17 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
die ligt gewoon lekker te rukken hoor
Daar heeft hij zijn moeder voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:18 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Conditie op peil houden. Hoe denk je dat Murray het anders zo lang volhoudt?
Gamen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:18 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
quote:
quote:
Bij die definitie moet ik een topconditie hebben, misschien ook maar is een racket oppakkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:18 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |