Nouja, het is echt het begin van de film, en daar bouwt de rest van de film op verder. Dus dan vind ik het inderdaad geen spoiler. In de synopsis op imdb staat het ook gewoon.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:21 schreef arucard het volgende:
Als het aan het begin gebeurt is het geen spoiler?
Idd, anders was het bij Afterlife ook een spoiler om te zeggen dat ze doodgaatquote:Op zondag 6 februari 2011 17:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nouja, het is echt het begin van de film, en daar bouwt de rest van de film op verder. Dus dan vind ik het inderdaad geen spoiler. In de synopsis op imdb staat het ook gewoon.
Damn, hoe kan je films zo snel achter elkaar kijken?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:21 schreef El_Matador het volgende:
The Dark Knight (2008)
Voor de 2e keer binnen 1 maand gezien (kenmerk van goeie films, dat je ze keer op keer kan kijken) en weer heerlijk. Fenomenale rol van Heath Ledger als The Joker, gewoon goed verhaal, grappen en een meesterlijke cast..Bale is altijd goed natuurlijk.
8.9/10 (IMDB: 8.9/10)
Ik heb nog 225 films liggen idd, maar ik heb voor elk moment ongeveer een film. En ik kijk films alleen, met mijn Duitse maat of met knuffelmeisje en dan wil ik een goeie film die ik met de een heb gezien, weer met de ander zien etc.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Damn, hoe kan je films zo snel achter elkaar kijken?
Dan weet ik alles al wat er gebeurt en ik heb nog een stuk of 60 films om af te werken dat ik geen tijd heb om ze te herhalen
Ik heb Machete na 20 min afgezet. Ik kon het gewoon niet aanzien.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nog 225 films liggen idd, maar ik heb voor elk moment ongeveer een film. En ik kijk films alleen, met mijn Duitse maat of met knuffelmeisje en dan wil ik een goeie film die ik met de een heb gezien, weer met de ander zien etc.
En Machete kan ik 10x per dag zien.
Een kaasje erbij helpt ook om het verhaal wat "te vergeten"...![]()
De beste film van 2010. Alles was geweldig aan die film. Rodriguez is sowieso een held. Heb Machete op 4 en Sin City op 5 in mijn toplijst staan...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:28 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Ik heb Machete na 20 min afgezet. Ik kon het gewoon niet aanzien.
Nou, alles...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De beste film van 2010. Alles was geweldig aan die film. Rodriguez is sowieso een held. Heb Machete op 4 en Sin City op 5 in mijn toplijst staan...
Deze film lijkt me zo'n verschrikking... echt zo'n verplichte film die je vriendin perse wil kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:45 schreef Butterfly91 het volgende:
Black Swan
A ballet dancer wins the lead in "Swan Lake" and is perfect for the role of the delicate White Swan - Princess Odette - but slowly loses her mind as she becomes more and more like Odette's evil sister, Odile, the Black Swan.
[ afbeelding ]
In één woord, wauw! De hele sfeer in de film is zo intens, net als de rol van Nathalie Portman, die fenomenaal is als de Swan Queen. Het streven naar ultieme perfectie, de uitwerking daarvan en hoe dat in beeld is gebracht is ook geweldig gedaan. Toewerkend naar het einde werd het steeds intenser, begeleid door prachtige muziek.
IMDb: 8,6
Mijn cijfer: 9,5
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Deze film lijkt me zo'n verschrikking... echt zo'n verplichte film die je vriendin perse wil kijken
Dat de film over ballet gaat wil niet zeggen dat het een vrouwenfilm is hoor, integendeel.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Deze film lijkt me zo'n verschrikking... echt zo'n verplichte film die je vriendin perse wil kijken
Hij lijkt mij zo goed dat ik graag wacht tot hij uit is in HD.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Vandaag gekeken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef Robby87 het volgende:
The King's Speech (2010)
The story of King George VI of Britain, his impromptu ascension to the throne and the speech therapist who helped the unsure monarch become worthy of it.
Erg sterk geacteerd van Colin Firth, maar het verhaal an sich heeft mij niet zo kunnen boeien.
Cijfer: 7.5
IMDb: 8.5
[..]
Ja, de spanning wordt goed opgebouwd. In het begin voel je al dat onbehagen als hij zijn speech moet voordragen en het is ook heel goed verwikkeld in de verdere totstandkoming van de film.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:48 schreef SIRA het volgende:
[..]
Vandaag gekeken.
Ik vond het echt een briljante film. Heel goed geacteerd van Colin Firth.
Hij mag voor mij zo met de oscar naar huis. De spanning/angst die hij neerzet als ie weer een stuk moet voorlezen...zo goed.. en ik kan 't weten![]()
van mij krijgt de film een 9.0
"Black Swan" wat heerlijk pretentieus en gotisch weer zeg. Alleen al door deze vreselijke naam durf ik niet te kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef DanielleM het volgende:
Black Swan
[ afbeelding ]
Wat een geweldige, intense film is dit zeg! Ik wilde hem eerst in de bios zien, maar aangezien hij hier nergens in de buurt draait (JT bioscopen moet zich dood schamen) heb ik hem van internet 'geleend'
Die Oscar kan Natalie Portman bijna niet meer ontgaan. Ik vond die moeder van Nina ook geweldig acteren trouwens!
9
`quote:Op zondag 6 februari 2011 22:14 schreef casper019 het volgende:
Pour elle
[ afbeelding ]
Frankrijk
Drama / Thriller
96 minuten
geregisseerd door Fred Cavayé
met Vincent Lindon, Diane Kruger en Lancelot Roch
Lisa en Julien zijn een gelukkig getrouwd koppel die een zorgeloos leventje leiden samen met hun zoon Oscar. Hun geluk slaat om wanneer op een ochtend plots de politie voor de deur staat om Lisa te arresteren voor moord. Ze wordt veroordeeld en moet naar de gevangenis voor een celstraf van 20 jaar. Overtuigd van de onschuld van zijn vrouw wil Julien alles doen om haar te helpen ontsnappen. Maar hoever kan hij gaan voor haar?
coole film, die erg lekker wegkijkt en geen seconde verveeld. Spanning word goed opgebouwd en goed geacteerd. een 7.5
aanrader!
Wist niet eens dat daar een remake van was gemaakt.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef DanielleM het volgende:
I spit on your grave
[ afbeelding ]
Een wraakfilm. Meisje wordt verkracht en neemt daarna wraak op haar daders. Ik heb ze beter gezien.
6
Eens. De volstrekt idiote woorden 'kaasfilm' en 'knuffelmeisje' (wie?) hoef ik in een volgend topic ook niet tegen te komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:34 schreef Mainport het volgende:
He El_Matador, kap eens met die stompzinnige slowchat
quote:Op maandag 7 februari 2011 07:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Eens. De volstrekt idiote woorden 'kaasfilm' en 'knuffelmeisje' (wie?) hoef ik in een volgend topic ook niet tegen te komen.
overdrijven is ook een vak. The Town is toch gewoon een aardige actie/thriller, geen uitzonderlijk origineel verhaal nee maar verder prima gemaakt.quote:Op maandag 7 februari 2011 06:04 schreef Mainport het volgende:
The Town
Het hele concept waar deze film om draait is onlogisch en irritant - dus gewoon een kutidee, Ben Affleck. De uitwerking is ook niet best met die karikaturale karakters: Ben Affleck als boef met een geweten, zijn simpele agressieve vriendje en de spanning die dat meebrengt. Op een gegeven moment is Ben Affleck een verhaal aan het vertellen en je ziet gewoon dat hij aan het acteren is met dat beroerde accent en gekunsteld geschreven gepruts. Het is allemaal ook zo ontzettend voorspelbaar, en het raamwerk - alle muren komen dichterbij voor Ben Affleck - vooral ook zo ontzettend kut. Nou vind ik zelf Ben Affleck een ondergewaardeerde coole kerel die ten onrechte ten onder is gegaan aan zijn eigen succes, maar deze shit stinkt harder dan mijn ondergoed
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |