abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 februari 2011 @ 10:01:52 #211
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_92401779
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 09:37 schreef Roces18 het volgende:

[..]

?
Ja, dat is toch stoer zo?
  zondag 6 februari 2011 @ 10:53:16 #212
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_92402641

Unstoppable (Tony Scott, 2010)
Degelijke actiefilm, waarbij de snelle editing van Tony Scott helaas niet altijd kan verbloemen dat de trein vrij langzaam rijdt. Dat haalt toch een stuk van de spanning en opwinding weg. ***

Io sono l'amore (Luca Guadagnino, 2010)
Prachtige, klassiek aandoende film over een vrouw die langzaam het aristocratische keurslijf niet meer aan kan en weer vrij wil zijn. De cinematografie is fantastisch en maakt goed gebruik van het beeldende mogelijkheden van de film. Dialogen zijn dan ook tot een minimum beperkt. Een aantal fantastische scenes alleen al, zoals de sexscene op de berg, maken de film de moeite waard. ****

Rabbit Hole (John Cameron Mitchell, 2010)
Mooi drama over de verwerking van het verlies van een zoontje. Mooi acteerwerk brengt de personages tot leven en de mate waarin informatie over de gebeurtenissen verdeelt wordt over de film is mooi gedaan. Prachtige poster trouwens! ****

The Fighter (David O. Russell, 2010)
Sterk geacteerde boksfilm. Het bekende recept is wordt nogmaals op treffende wijze uitgevoerd, maar ondanks het sterke acteerwerk werd ik niet altijd even emotioneel betrokken bij de film als ik zou verwachten. ****

Due Date (Todd Phillips, 2010)
Redelijke comedy, met Robert Downey Jr. en Zach Galifianakis die gedwongen samen op een roadtrip moeten om van Atlanta naar LA te komen. Soms grappig, soms ook absoluut niet. ***

[ Bericht 3% gewijzigd door Gorro op 06-02-2011 11:03:03 ]
pi_92402782
The Lovely Bones
Centers on a young girl who has been murdered and watches over her family - and her killer - from heaven. She must weigh her desire for vengeance against her desire for her family to heal.

Mooie film, die zo zijn momenten had en soms ook niet. Drama wordt afgewisseld met thrillermomenten en vice versa. Met name de uitermate creepy Stanley Tucci ( _O_ ) is ijzersterk. Het perspectief van waaruit deze film verteld wordt, levert af en toe prachtige beelden op van de wereld waarin Susie (Saoirse Ronan) zich bevindt. Het einde gooide wel roet in het eten.

IMDb; 6,6
Mijn cijfer: 6,8
  zondag 6 februari 2011 @ 13:04:14 #214
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_92406870
Staat daar nou als recensie op die dvd-hoes ''the best boxing movie since Rocky''? Hebben ze zeker Raging Bull gemist. :')
Bedankt Hans.
  zondag 6 februari 2011 @ 14:28:33 #215
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_92410376
34. Aliens (James Cameron, 1986) :: 8.5

Alien werd al snel een klassiekertje door zijn visuele stijl en rustige spanningsopbouw, wat helemaal mijn ding is. Aliens slaat vrijwel de tegenovergestelde richting in en het pakt waanzinnig goed uit. Zo goed zelfs, dat ook ik het vervolg beter vind dan het origineel. Het eerste uur wordt de spanning ongeveer net zo tergend langzaam opgebouwd als bij Alien. Hierna explodeert de film letterlijk in een actiespektakel dat leidt tot één van de beste blockbusters ooit: tussen al deze fantastische actie wordt namelijk ook nog voldoende karakterontwikkeling neergezet, de catchy one-liners zijn niet op één hand te tellen, de aliens zijn waarschijnlijk de tofste monsters uit de filmhistorie en de visuele stijl van Cameron kan bijna tippen aan die van Scott. En dat is knap. De film biedt net datgene dat gemist werd in de voorganger en het pakt bijzonder goed uit.

pi_92413177
Om nog even terug te komen op Into The Wild, hele mooi achtergrond info met de schrijver van het boek (Jon Krakauer) en Sean Penn:
  zondag 6 februari 2011 @ 17:05:10 #217
286575 Roces18
Chef de party
pi_92417101

Aliens komen op bezoek en wat gaat er allemaal gebeuren :P

Ondanks dat het alweer een redelijke oude film is, 1996 vind ik hem toch zeker de moeite waard om een keertje te kijken. De special effects zijn zeer goed te noemen voor een 15 jaar oude film. De film doet wel nogal patriottisch aan en misschien zelfs een beetje over-the-top. Ik heb wel een paar plotholes waar genomen maar daar stoorde ik me verder niet zo aan. Sommige acteurs zoals de manager van de kabelmaatschappij zijn ronduit kut gekozen.. wat een klote stem heeft die gast zeg. En ook vond ik dat de scene van Will Smith op een zoutvlakte met een alien supervet.

Ik geef hem een 7,6
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_92417478
Ik heb gisteren Enter the Void gezien.
Het gaat over een amerikaanse jongen die in Tokyo is gaan wonen, en daar als drugsdealer zijn geld verdient. Dat loopt echter mis en hij gaat dood (geen spoiler want het gebeurt aan het begin van de film) en laat zo zijn jongere zusje alleen achter.

Ik vond het een heel indrukwekkende film, het camerawerk is heel bijzonder en er hangt een opvallende sfeer die (denk ik) typisch is voor drukke, vreemde steden zoals Tokyo. De muziek doet erg denken aan de muziek uit Irréversible (zelfde regisseur).
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 6 februari 2011 @ 17:21:03 #219
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_92417707
Als het aan het begin gebeurt is het geen spoiler?
O)))
pi_92417851
quote:
5s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:21 schreef arucard het volgende:
Als het aan het begin gebeurt is het geen spoiler?
Nouja, het is echt het begin van de film, en daar bouwt de rest van de film op verder. Dus dan vind ik het inderdaad geen spoiler. In de synopsis op imdb staat het ook gewoon. ;)
pi_92418642
Black Swan
A ballet dancer wins the lead in "Swan Lake" and is perfect for the role of the delicate White Swan - Princess Odette - but slowly loses her mind as she becomes more and more like Odette's evil sister, Odile, the Black Swan.

In één woord, wauw! De hele sfeer in de film is zo intens, net als de rol van Nathalie Portman, die fenomenaal is als de Swan Queen. Het streven naar ultieme perfectie, de uitwerking daarvan en hoe dat in beeld is gebracht is ook geweldig gedaan. Toewerkend naar het einde werd het steeds intenser, begeleid door prachtige muziek.

IMDb: 8,6
Mijn cijfer: 9,5
pi_92419962
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:24 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nouja, het is echt het begin van de film, en daar bouwt de rest van de film op verder. Dus dan vind ik het inderdaad geen spoiler. In de synopsis op imdb staat het ook gewoon. ;)
Idd, anders was het bij Afterlife ook een spoiler om te zeggen dat ze doodgaat :P iemand trouwens al Tucker & Dale vs Evil ergens gevonden? Zie hem niet op de reguliere sites, maar ook niet in de bios bijv.

Kom wel steeds The Resident tegen, die maar eens proberen vanavond.
pi_92420085
The Dark Knight (2008)
Voor de 2e keer binnen 1 maand gezien (kenmerk van goeie films, dat je ze keer op keer kan kijken) en weer heerlijk. Fenomenale rol van Heath Ledger als The Joker, gewoon goed verhaal, grappen en een meesterlijke cast..Bale is altijd goed natuurlijk.
8.9/10 (IMDB: 8.9/10)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 6 februari 2011 @ 18:22:44 #224
286575 Roces18
Chef de party
pi_92420138
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:21 schreef El_Matador het volgende:
The Dark Knight (2008)
Voor de 2e keer binnen 1 maand gezien (kenmerk van goeie films, dat je ze keer op keer kan kijken) en weer heerlijk. Fenomenale rol van Heath Ledger als The Joker, gewoon goed verhaal, grappen en een meesterlijke cast..Bale is altijd goed natuurlijk.
8.9/10 (IMDB: 8.9/10)
Damn, hoe kan je films zo snel achter elkaar kijken?
Dan weet ik alles al wat er gebeurt en ik heb nog een stuk of 60 films om af te werken dat ik geen tijd heb om ze te herhalen
pi_92420306
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:22 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Damn, hoe kan je films zo snel achter elkaar kijken?
Dan weet ik alles al wat er gebeurt en ik heb nog een stuk of 60 films om af te werken dat ik geen tijd heb om ze te herhalen
Ik heb nog 225 films liggen idd, maar ik heb voor elk moment ongeveer een film. En ik kijk films alleen, met mijn Duitse maat of met knuffelmeisje en dan wil ik een goeie film die ik met de een heb gezien, weer met de ander zien etc.

En Machete kan ik 10x per dag zien. _O-

Een kaasje erbij helpt ook om het verhaal wat "te vergeten"... ;) :7
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_92420401
quote:
12s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb nog 225 films liggen idd, maar ik heb voor elk moment ongeveer een film. En ik kijk films alleen, met mijn Duitse maat of met knuffelmeisje en dan wil ik een goeie film die ik met de een heb gezien, weer met de ander zien etc.

En Machete kan ik 10x per dag zien. _O-

Een kaasje erbij helpt ook om het verhaal wat "te vergeten"... ;) :7
Ik heb Machete na 20 min afgezet. Ik kon het gewoon niet aanzien.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_92420911
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:28 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Ik heb Machete na 20 min afgezet. Ik kon het gewoon niet aanzien.
De beste film van 2010. Alles was geweldig aan die film. Rodriguez is sowieso een held. Heb Machete op 4 en Sin City op 5 in mijn toplijst staan... ;)

pi_92421919
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De beste film van 2010. Alles was geweldig aan die film. Rodriguez is sowieso een held. Heb Machete op 4 en Sin City op 5 in mijn toplijst staan... ;)
Nou, alles...

Het was in ieder geval een zeer vermakelijke film, dat sowieso, heb vanaf het begin al in een deuk gelegen.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:22:09 #229
286575 Roces18
Chef de party
pi_92423014
ach ja smaken verschillen ;)
pi_92428248
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:45 schreef Butterfly91 het volgende:
Black Swan
A ballet dancer wins the lead in "Swan Lake" and is perfect for the role of the delicate White Swan - Princess Odette - but slowly loses her mind as she becomes more and more like Odette's evil sister, Odile, the Black Swan.

[ afbeelding ]

In één woord, wauw! De hele sfeer in de film is zo intens, net als de rol van Nathalie Portman, die fenomenaal is als de Swan Queen. Het streven naar ultieme perfectie, de uitwerking daarvan en hoe dat in beeld is gebracht is ook geweldig gedaan. Toewerkend naar het einde werd het steeds intenser, begeleid door prachtige muziek.

IMDb: 8,6
Mijn cijfer: 9,5
Deze film lijkt me zo'n verschrikking... echt zo'n verplichte film die je vriendin perse wil kijken :r
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 6 februari 2011 @ 20:55:39 #231
148823 znarch
ondertitel
pi_92428940
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Deze film lijkt me zo'n verschrikking... echt zo'n verplichte film die je vriendin perse wil kijken :r
;( ;( |:(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  zondag 6 februari 2011 @ 20:56:50 #232
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_92429027
Omdat het over ballet gaat?
O)))
pi_92429051
quote:

[..]

Dat de film over ballet gaat wil niet zeggen dat het een vrouwenfilm is hoor, integendeel.
Daarbij is de film van Darren Aronofsky, die staat nou niet bekend om zijn zoetsappige films.
  zondag 6 februari 2011 @ 21:29:39 #234
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_92431494
De afgelopen dagen gezien:

Blue Valentine
Een rauwe romantische drama film die het verhaal vertelt van de ontmoeting van Cindy (Michelle Williams) en Dean (Ryan Gosling), hun huwelijk en hoe ze uit elkaar groeien.
De film springt heen en weer in de tijd en wordt door middel van een sterke montage slim in elkaar gezet. Er zitten wel een paar dingen die wat overdreven of ongeloofwaardig zijn maar door het geweldige acteerwerk ben je dat alweer snel vergeten. Ryan Gosling is erg goed,zowel als de jongen die op slag verliefd wordt op Cindy en jaren later door onder andere alcohol gebruik z`n gezin langzaam maar zeker uit elkaar ziet vallen. Maar hoe goed z`n rol ook is, de echte lof en waardering dient hier uit gaan naar Michelle Williams. Al jaren is ze, wat mij betreft (toegegeven: al sinds haar rol in Dawson`s Creek heb ik `n zwak voor haar), een ondergewaardeerd actrice. Na haar kleine maar sterke rol in Shutter Island laat ze hier opnieuw zien, nu eindelijk in een hoofdrol, dat ze wel degelijk tot de A-list dient te horen. Iedere scene waarin ze te zien is is overtuigend,zowel in de vrolijke als dramatische delen. Een fantastische rol die op zichzelf al het kijken van deze mooie film waard is en waarvoor ze eindelijk de waardering krijgt die ze al zo lang verdiend.

IMDB Cijfer: 8,0/10
Mijn Cijfer: 8,0/10

Black Swan
Tot nu toe vond ik The Fountain de beste film die Darren Aronofsky heeft gemaakt. Na het zien van z`n nieuwste werk moet ik,waarschijnlijk, die mening toch bijstellen: Black Swan is de meest intrigerende, indringende en indrukwekkende film die ik sinds hele lange tijd in de bioscoop gezien heb.

Er is maar heel weinig te vinden dat niet klopt: de langzame opbouw van de spanning is sterk en werkt perfect naar een climax toe, de (veelal) kort-op-de-huid geschoten scenes maken je echt onderdeel van de belevingswereld van ballerina Nina, waarmee je direct ook de scheidslijn tussen realiteit en waanzin meer dan eens over steekt en je regelmatig niet meer weet wat nou echt is en wat niet en naar mate het einde dichterbij komt steeds meer in volume toenemende klassieke soundtrack is prachtig.
En dan is daar natuurlijk ook nog Natalie Portman, die hier een al zo vaak gelauwerde rol neerzet. Terecht dat die rol zo gelauwerd wordt: nog nooit eerder zette ze zo`n intense, perfect uitgevoerde prestatie neer. Als ze dat gouden beeldje nu nog niet krijgt dan kunnen we maar beter ophouden met die show...

In de laatste acte voert Aronofsky het tempo op en laat hij al die sterke punten bij elkaar komen, om het publiek vervolgens een einde voor te schotelen dat behoort tot de beste einden die we de afgelopen jaren. Gekluisterd aan het scherm, opgezweept door de steeds harder wordende muziek, brengt hij ons mee naar een even triest als bevredigend einde.

Nadat het scherm wit wordt, de credits aan je voorbij rollen en je enigzins van dat geweldige einde bent bekomen begin je `t te beseffen: Black Swan is een zo goed als perfecte film, een meesterwerk zoals die er helaas de afgelopen jaren veel te weinig gemaakt zijn.
All hail Darren Aronofsky!

IMDB Cijfer: 8,6/10
Mijn Cijfer: 10/10
pi_92432457
Black Swan

Wat een geweldige, intense film is dit zeg! Ik wilde hem eerst in de bios zien, maar aangezien hij hier nergens in de buurt draait (JT bioscopen moet zich dood schamen :( ) heb ik hem van internet 'geleend' :P Die Oscar kan Natalie Portman bijna niet meer ontgaan. Ik vond die moeder van Nina ook geweldig acteren trouwens!

9

I spit on your grave

Een wraakfilm. Meisje wordt verkracht en neemt daarna wraak op haar daders. Ik heb ze beter gezien.

6
Because simple is bad!
pi_92432539
Inception...:D:D:D
pi_92432705
quote:

[..]

Hij lijkt mij zo goed dat ik graag wacht tot hij uit is in HD.
pi_92432794
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef Robby87 het volgende:
The King's Speech (2010)

The story of King George VI of Britain, his impromptu ascension to the throne and the speech therapist who helped the unsure monarch become worthy of it.

Erg sterk geacteerd van Colin Firth, maar het verhaal an sich heeft mij niet zo kunnen boeien.

Cijfer: 7.5
IMDb: 8.5
Vandaag gekeken.
Ik vond het echt een briljante film. Heel goed geacteerd van Colin Firth.
Hij mag voor mij zo met de oscar naar huis. De spanning/angst die hij neerzet als ie weer een stuk moet voorlezen...zo goed.. en ik kan 't weten :)
van mij krijgt de film een 9.0 :)
pi_92434736
Pour elle

Frankrijk
Drama / Thriller
96 minuten

geregisseerd door Fred Cavayé
met Vincent Lindon, Diane Kruger en Lancelot Roch

Lisa en Julien zijn een gelukkig getrouwd koppel die een zorgeloos leventje leiden samen met hun zoon Oscar. Hun geluk slaat om wanneer op een ochtend plots de politie voor de deur staat om Lisa te arresteren voor moord. Ze wordt veroordeeld en moet naar de gevangenis voor een celstraf van 20 jaar. Overtuigd van de onschuld van zijn vrouw wil Julien alles doen om haar te helpen ontsnappen. Maar hoever kan hij gaan voor haar?

coole film, die erg lekker wegkijkt en geen seconde verveeld. Spanning word goed opgebouwd en goed geacteerd. een 7.5
aanrader!
pi_92435853
Nu nog nieuwsgieriger naar Black Swan *O*

Net gezien;

X-Men (2000)
Heerlijke film met veel special effects (die helaas nu al gedateerd lijken, 11 jaar oud :@ ), lekkere karakters (Halle Berry :9, Hugh Jackman ^O^), werkelijk schitterende kostuums (Mysstique :9 ), vette actie, vleugje humor en een redelijk verhaal.
8.6/10 (IMDB: 7.4/10)

zondag 6 februari 2011 @ 22:48:02 #241
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92436855
Black Swan
Eerdere films van Aronofsky zoals de Wrestler en Requiem for a Dream (drugs inspuiten) hadden altijd een scherp randje. Beelden waar ik niet altijd graag naar kijk, omdat het wat expliciet nare dingen laat zien zoals het weapon worstelen in de Wrestler met bossen prikkeldraad en nietpistolen in de ring. Dat maakt het niet altijd een even comfortabele zit en houdt je goed bij de les. Dat vond ik in Black Swan niet anders, de focus op de tere tenen en gescheurde nagels hebben altijd een "gevaarlijk" randje in mijn beleving. Maar dat is dus persoonlijk, en weet niet of het positief of negatief uitpakt voor mij.
7,5/10

Zahrada (1995)
Fijne Slowaakse cinema, het is een soort romantisch sprookje. Zag de film in 1995 al, en nu voor de tweede keer. Het verhaal en de spanning zijn niet zo relevant, het gaat in deze film over het gevoel dat overgebracht wordt. Fijne film, absolute aanrader wat mij betreft.
8/10
Overal verstand van.
pi_92437496
quote:

[..]

_O-

Ik sleep knuffelmeisje (die zelf al 27 jaar ballet doet :9 ) juist mee naar deze film van Darren "The Fountain" Aronofsky... :D

pi_92437838
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:48 schreef SIRA het volgende:

[..]

Vandaag gekeken.
Ik vond het echt een briljante film. Heel goed geacteerd van Colin Firth.
Hij mag voor mij zo met de oscar naar huis. De spanning/angst die hij neerzet als ie weer een stuk moet voorlezen...zo goed.. en ik kan 't weten :)
van mij krijgt de film een 9.0 :)
Ja, de spanning wordt goed opgebouwd. In het begin voel je al dat onbehagen als hij zijn speech moet voordragen en het is ook heel goed verwikkeld in de verdere totstandkoming van de film.
pi_92439405
He El_Matador, kap eens met die stompzinnige slowchat
Graag op anoniem
  maandag 7 februari 2011 @ 00:04:19 #245
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92440681
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef DanielleM het volgende:
Black Swan

[ afbeelding ]

Wat een geweldige, intense film is dit zeg! Ik wilde hem eerst in de bios zien, maar aangezien hij hier nergens in de buurt draait (JT bioscopen moet zich dood schamen :( ) heb ik hem van internet 'geleend' :P Die Oscar kan Natalie Portman bijna niet meer ontgaan. Ik vond die moeder van Nina ook geweldig acteren trouwens!

9

"Black Swan" wat heerlijk pretentieus en gotisch weer zeg. Alleen al door deze vreselijke naam durf ik niet te kijken :N

Harry Potter and the Deadly Hello's.

Kinderachtige troep.

mijn cijfer: 2
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_92441121
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:14 schreef casper019 het volgende:
Pour elle

[ afbeelding ]

Frankrijk
Drama / Thriller
96 minuten

geregisseerd door Fred Cavayé
met Vincent Lindon, Diane Kruger en Lancelot Roch

Lisa en Julien zijn een gelukkig getrouwd koppel die een zorgeloos leventje leiden samen met hun zoon Oscar. Hun geluk slaat om wanneer op een ochtend plots de politie voor de deur staat om Lisa te arresteren voor moord. Ze wordt veroordeeld en moet naar de gevangenis voor een celstraf van 20 jaar. Overtuigd van de onschuld van zijn vrouw wil Julien alles doen om haar te helpen ontsnappen. Maar hoever kan hij gaan voor haar?

coole film, die erg lekker wegkijkt en geen seconde verveeld. Spanning word goed opgebouwd en goed geacteerd. een 7.5
aanrader!
`
Precies hetzelfde verhaal als 'the next three days'.. Ik wist niet dat dat een remake was O-)
  maandag 7 februari 2011 @ 00:24:24 #247
333787 WitteRidder
saving ladies since 1011
pi_92441597
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef DanielleM het volgende:
I spit on your grave

[ afbeelding ]

Een wraakfilm. Meisje wordt verkracht en neemt daarna wraak op haar daders. Ik heb ze beter gezien.

6
Wist niet eens dat daar een remake van was gemaakt.

Vandaag Shelter en Splice gezien
Beiden flutfilms :'(
I don't patronize bunny rabbits
pi_92446776
The Town
Het hele concept waar deze film om draait is onlogisch en irritant - dus gewoon een kutidee, Ben Affleck. De uitwerking is ook niet best met die karikaturale karakters: Ben Affleck als boef met een geweten, zijn simpele agressieve vriendje en de spanning die dat meebrengt. Op een gegeven moment is Ben Affleck een verhaal aan het vertellen en je ziet gewoon dat hij aan het acteren is met dat beroerde accent en gekunsteld geschreven gepruts. Het is allemaal ook zo ontzettend voorspelbaar, en het raamwerk - alle muren komen dichterbij voor Ben Affleck - vooral ook zo ontzettend kut. Nou vind ik zelf Ben Affleck een ondergewaardeerde coole kerel die ten onrechte ten onder is gegaan aan zijn eigen succes, maar deze shit stinkt harder dan mijn ondergoed
Graag op anoniem
  maandag 7 februari 2011 @ 07:22:12 #249
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_92447127
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:34 schreef Mainport het volgende:
He El_Matador, kap eens met die stompzinnige slowchat
Eens. De volstrekt idiote woorden 'kaasfilm' en 'knuffelmeisje' (wie?) hoef ik in een volgend topic ook niet tegen te komen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_92447406
quote:
2s.gif Op maandag 7 februari 2011 07:22 schreef Falco het volgende:

[..]

Eens. De volstrekt idiote woorden 'kaasfilm' en 'knuffelmeisje' (wie?) hoef ik in een volgend topic ook niet tegen te komen.
_O-
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_92450319
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 06:04 schreef Mainport het volgende:
The Town
Het hele concept waar deze film om draait is onlogisch en irritant - dus gewoon een kutidee, Ben Affleck. De uitwerking is ook niet best met die karikaturale karakters: Ben Affleck als boef met een geweten, zijn simpele agressieve vriendje en de spanning die dat meebrengt. Op een gegeven moment is Ben Affleck een verhaal aan het vertellen en je ziet gewoon dat hij aan het acteren is met dat beroerde accent en gekunsteld geschreven gepruts. Het is allemaal ook zo ontzettend voorspelbaar, en het raamwerk - alle muren komen dichterbij voor Ben Affleck - vooral ook zo ontzettend kut. Nou vind ik zelf Ben Affleck een ondergewaardeerde coole kerel die ten onrechte ten onder is gegaan aan zijn eigen succes, maar deze shit stinkt harder dan mijn ondergoed
overdrijven is ook een vak. The Town is toch gewoon een aardige actie/thriller, geen uitzonderlijk origineel verhaal nee maar verder prima gemaakt.

Zoolander

Na jaren deze onnozele komedie weereens gekeken en opnieuw was het gewoon dikke pret. Dit is (volgens mij) ook de inspiratie geweest voor vele Stiller en Ferell films die dezelfde formule hanteren in steeds weer een andere setting en met een vreemd onderwerp. Vele hilarische bijrollen en een hoge grapdichtheid maken dit een heerlijke komedie. Het moet uiteraard wel je humor zijn ;) 8.0
pi_92450350
quote:

[..]

:')

Don't judge a book by it's cover.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')