Damn, dat hij niet zo speciaal was als zijn hoge cijfer ok, maar een onvoldoende is wel heel lamequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:52 schreef Roces18 het volgende:
Net Inception gezien voor het grootste deel van de bijna 2,5 uur. Maar ik vond het niet zo bijzonder. Het verhaal staat losjes op enkele dromen in elkaar en herinneringen, but who fucking cares. Eromheen zit niks. Geen emotie, en slechte acteerprestaties. Special Effects zijn wel vet maar daar is ook alles mee gezegd. Ze proberen om het publiek een zogenaamd complexe film aan te smeren maar ik vind het allemaal wel erg makkelijk om zo je geld te verdienen. Het verdient zeker geen goed cijfer.
5 voor de special effects....
Vind je? Leek mij niet echt namelijk. Maar anywho:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:17 schreef JDx het volgende:
Over The Girl Next Door, zeker een leuke film, heb hem nadat ik hem zag zelfs gekocht op DVD! Leuke film als je wat vrienden op bezoek hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Later nog maar weer 'ns Stand by me kijken.
[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 06-02-2011 01:37:33 ]
Nouja, het is echt het begin van de film, en daar bouwt de rest van de film op verder. Dus dan vind ik het inderdaad geen spoiler. In de synopsis op imdb staat het ook gewoon.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:21 schreef arucard het volgende:
Als het aan het begin gebeurt is het geen spoiler?
Idd, anders was het bij Afterlife ook een spoiler om te zeggen dat ze doodgaatquote:Op zondag 6 februari 2011 17:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nouja, het is echt het begin van de film, en daar bouwt de rest van de film op verder. Dus dan vind ik het inderdaad geen spoiler. In de synopsis op imdb staat het ook gewoon.
Damn, hoe kan je films zo snel achter elkaar kijken?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:21 schreef El_Matador het volgende:
The Dark Knight (2008)
Voor de 2e keer binnen 1 maand gezien (kenmerk van goeie films, dat je ze keer op keer kan kijken) en weer heerlijk. Fenomenale rol van Heath Ledger als The Joker, gewoon goed verhaal, grappen en een meesterlijke cast..Bale is altijd goed natuurlijk.
8.9/10 (IMDB: 8.9/10)
Ik heb nog 225 films liggen idd, maar ik heb voor elk moment ongeveer een film. En ik kijk films alleen, met mijn Duitse maat of met knuffelmeisje en dan wil ik een goeie film die ik met de een heb gezien, weer met de ander zien etc.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Damn, hoe kan je films zo snel achter elkaar kijken?
Dan weet ik alles al wat er gebeurt en ik heb nog een stuk of 60 films om af te werken dat ik geen tijd heb om ze te herhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |