Tegenwoordig welquote:
Dat was mijn vraag niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat was vroeger vrij gebruikelijk.
Nog beter!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga sparen om mijn studieschuld in te lossen.
O.quote:
Toen niet. Toen was je al geirriteerd als je kaken gingen knagen, dat betekende dat er speed doorheen zatquote:
En dan?quote:
Mja, wat ik ermee wil zeggen is dat "veel" nogal relatief en subjectief is. Het is maar wat je gewend bent.quote:
zijn we dat ooit dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Das tukkers.
Wappie = lekker aan het spacen, beetje teveel.
Waren er op Qlimax ook flink wat wappie. Niet dat wij normaal waren...
heerlijk joh!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef L-E het volgende:
Ik heb vandaag ontdekt dat ik nog zorgtoeslag over heel 2010 mag krijgen.
Goed puntquote:
Waar kom jij oorspronkelijk weg eigenlijk?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik vind het echt niet passen bij dronken. Net als kats van de pad
Geboren in Den Haag, redelijk wat verhuisd, vanaf mijn 9e hier.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar kom jij oorspronkelijk weg eigenlijk?
We gaan ook gewoon dood, net als alle andere mensen...quote:
Dat had ik kunnen weten ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geboren in Den Haag, redelijk wat verhuisd, vanaf mijn 9e hier.
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen weten ja.
Ik wel, met L-Equote:
Truste mupquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHik heb mijn bed gehaald!
Zo, even butt naked erin springen, paar keer rondwoelen in mn dekbed en tukken maar!
terusten popjes
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, even butt naked erin springen, paar keer rondwoelen in mn dekbed en tukken maar!
terusten popjes
puntquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We gaan ook gewoon dood, net als alle andere mensen...
Rust zachtquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
terusten popjes
Naar Limburg voor De Liefde, hopelijk een leuk feestje bezoeken, E_M zn hippiebank verpesten door er wijn overheen te morsen, zulks. Jij?quote:
Omdat je het al eerder hebt gezegd. Als ik niet zo snel dat soort dingen zou vergeten hoefde ik ook niet zulke domme en overbodige vragen te stellen.quote:
-tietjes?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, even butt naked erin springen, paar keer rondwoelen in mn dekbed en t rukken maar!
terusten popjes
Ik ga een Machete actie uitvoeren met L-E's ingewanden! Kijken, die film!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Naar Limburg voor De Liefde, hopelijk een leuk feestje bezoeken, E_M zn hippiebank verpesten door er wijn overheen te morsen, zulks. Jij?
Maar al te goedquote:
Druk weekend... Eigenlijk zou ik dit weekend alleen met een paar flessen drank in bed willen liggen en mijn kaken kapot kauwen door de x...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Naar Limburg voor De Liefde, hopelijk een leuk feestje bezoeken, E_M zn hippiebank verpesten door er wijn overheen te morsen, zulks. Jij?
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Escobar in zijn hok trappen?
JIj vals kreng.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga een Machete actie uitvoeren met L-E's ingewanden! Kijken, die film!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |