Ja, heb je daar wat tegen ofzo?quote:
Dan had je dat wel gedachtquote:
TS begintquote:
Nee. Je kunt véél van me zeggen, en dan heb je waarschijnlijk nog gelijk ook, maar niet dát. Een béétje respect voor de dames heb ik wel. Nog wel. Een béétjequote:
mag gewoon in een NSFW spoiler toch?quote:
Neequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mag gewoon in een NSFW spoiler toch?
Ik heb heel veel respect voor Samzz. Net nog tegen d'r gezegd. Vraag maar aan d'rquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Je kunt véél van me zeggen, en dan heb je waarschijnlijk nog gelijk ook, maar niet dát. Een béétje respect voor de dames heb ik wel. Nog wel. Een béétje
You wishquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mag gewoon in een NSFW spoiler toch?
Ik haat mijzelf toch ook niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, heb je daar wat tegen ofzo?
Voor sommige dames heb ik véél respect. Voor dames in z'n algemeenheid gewoon een beetjequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb heel veel respect voor Samzz. Net nog tegen d'r gezegd. Vraag maar aan d'r
Soms wel dacht ik net te begrijpenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik haat mijzelf toch ook niet?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voor sommige dames heb ik véél respect. Voor dames in z'n algemeenheid gewoon een beetje
quote:21:10:02: Heeeeeeeeeeeeele grote respect
Dat klopt!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb heel veel respect voor Samzz. Net nog tegen d'r gezegd. Vraag maar aan d'r
Ah, je zag d'r tieten?quote:
echt nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef Techno het volgende:
Gaat hard ineens hier. Zat even aan de tel.
I just hate everyonequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Soms wel dacht ik net te begrijpen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef -Engel- het volgende:
Thuis.......voor de kaassaus
voor de appelcustardtaart met bessensaus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
DAT noem ik dus weer respectloosquote:
Kaassausquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef -Engel- het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Tnx en topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kaassaus mag je houdenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef -Engel- het volgende:
Jah, zij wou toch haar tieten zien, ofniedan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
DAT noem ik dus weer respectloos
Howdie Engeltje van me!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mee eens.... heb ik dan ook niet genomen....
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die kaassaus mag je houdenMaar tegen die taart zeg ik geen nee
Goed zoquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]doe ik ook niet... dus ik heb het recept geregeld
![]()
Dan moet je ook je hele nummer geven en niet alleen de eerste 2 cijfersquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]ja .... teleurstelling .... and such
Hmmm.... are you poundering what I'm poundering?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]ja .... teleurstelling .... and such
Ik vond het anders best leuk bedacht... hoeveel heb je er nu verzameld?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
Dan moet je ook je hele nummer geven en niet alleen de eerste 2 cijfers
Nee, wel liefquote:
Nee, hakken zijn nooit te hoogquote:
Uhm neequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmmm.... are you poundering what I'm poundering?![]()
Nouja, iets met die teleurstelling enzoquote:
Van je laptop?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, wel lief
[..]
Nee, hakken zijn nooit te hoogIk struikelde over de kabel
Alleen de eerste twee die andere ben ik vergetenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vond het anders best leuk bedacht... hoeveel heb je er nu verzameld?
Komt goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nouja, iets met die teleurstelling enzo
Fikt het al?quote:
Knienquote:
quote:
ik dacht dat struikelen over kabels voorbehouden was aan nerds.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
Nee, hakken zijn nooit te hoogIk struikelde over de kabel
Jij weet heulemaal niet hoe het is om in mijn schoenen te staan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Hmmm.... are you poundering what I'm poundering?![]()
Ik wil ook een andere nick. Zou danny te porren zijn?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef dawg het volgende:
[..]
ik dacht dat struikelen over kabels voorbehouden was aan nerds.
ik bedenk net een toffe nieuwe nick. maar dan heb ik een hoog id, bijna geen posts en ik post toch niet veel meer.
Gelukkig maar. Ik heb je graag ongeschondenquote:
quote:
Ik ben dus echt geen nerdquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef dawg het volgende:
[..]
ik dacht dat struikelen over kabels voorbehouden was aan nerds.
ik bedenk net een toffe nieuwe nick. maar dan heb ik een hoog id, bijna geen posts en ik post toch niet veel meer.
weet niet. welke dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil ook een andere nick. Zou danny te porren zijn?
Zeg we gaan toch geen veldhuis-en-kempertje doen he?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij weet heulemaal niet hoe het is om in mijn schoenen te staan.
Alsjeblieft zeiksnorquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
En nog steeds geen plaatjes/foto's van lichaamsdelen
Oh, maar ik heb wel gaatjes in m'n lichaam laten prikken. Telt dat ook?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik heb je graag ongeschonden
Vast wel alleen de vraag is heb je het er voor over?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil ook een andere nick. Zou danny te porren zijn?
Ik weet het nietquote:
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb wel gaatjes in m'n lichaam laten prikken. Telt dat ook?
Wie zijn dat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Zeg we gaan toch geen veldhuis-en-kempertje doen he?
Wat een leuk snoetje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeiksnor![]()
[ afbeelding ]
Ik vrees van nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast wel alleen de vraag is heb je het er voor over?
Sambal bijquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeiksnor![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat las ik netquote:
Pfff,quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef dawg het volgende:
[..]
dat zeg ik.
en dat zeg ik niet.straks registreert iemand hem snel.
Oren en down therequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Waar zitten jouw gaatjes?
Argh. Dilemma's.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef -Engel- het volgende:
ja .... teleurstelling .... and such
quote:
Mijn nickname is ook niet echt goed alleen ik kan niets beter bedenkenquote:
Ik ook niet, maar ik ben de mijne echt zatquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn nickname is ook niet echt goed alleen ik kan niets beter bedenken
Ach, what's in a name.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:33 schreef MissMSX het volgende:
Ik ook niet, maar ik ben de mijne echt zat
Als ik je dat vertel dan weet jij het ook. En dan is het niet leuk meerquote:
Zondequote:
Ja, jij hebt een toffequote:
Die van jou isquote:
owh bah, nu ga je echt te verquote:
* tijnbreinmaakt typisch opmerking voor dit soort situatiesquote:
Zo lang gebruik ik deze nog nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben de mijne echt zat
Ik ben te lam om te googlen. Dussehm. Wasda?quote:
ik ook, ben blij met dawgquote:
Piercingquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben te lam om te googlen. Dussehm. Wasda?
Snoeshaan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook, ben blij met dawg
maar een andere kan ook leuk zijn.
maar helaas.
Fout bij registratie
De gekozen username is reeds geregistreerd op dit forum. Kies een andere naam om mee te registreren.
het was snoeshaan.
Vertical C... H...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben te lam om te googlen. Dussehm. Wasda?
Doe je die wel uit als wij gaan neuken?quote:
wijfquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
weer schoon
weer fris
nog steeds grafstemming
Ben jij je username ook zat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
weer schoon
weer fris
nog steeds grafstemming
Ja dat snap ikquote:
Wil je niet eerst zien hoe hij staat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doe je die wel uit als wij gaan neuken?
Ik moet bij jou altijd denken aan Techno Vikingquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Ik had juist expres een nietszeggende nick gekozen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
weer schoon
weer fris
nog steeds grafstemming
Een stuk ijzer door een lap vlees? Nee bedanktquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je niet eerst zien hoe hij staat?Misschien vind je het wel heel leuk
Ahquote:
Als schoon en fris dan is daar wel iets aan te doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
weer schoon
weer fris
nog steeds grafstemming
Klopt, want je hebt verticale en horizontale clithoods, binnenste en buitenste schaamlippen, Isabella, Christina Maar VCH dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja dat snap ikMaar blijkbaar is de combinatie van piercing en 'down there' nog altijd voor variatie vatbaar
Jij hebt liever dat Air een Prins Albert neemt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een stuk ijzer door een lap vlees? Nee bedankt
Bijnaquote:
da's nog steeds een stuk ijzer door een lap vleesquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat Air een Prins Albert neemt?
Mwah, valt meequote:
Autsj!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is maar een klein stukje chirurgisch staal door een klein, bescheiden lapje vleesquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een stuk ijzer door een lap vlees? Nee bedankt
Dat is toch iedere piercing?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
da's nog steeds een stuk ijzer door een lap vlees
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
was het nodig?quote:
Oh dus vies mot je me niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
Als schoon en fris dan is daar wel iets aan te doen
quote:
Vlees is vleesquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook wel. Samen douchenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus vies mot je me niet?
quote:
Vlees is moordquote:
Ik kan het echt niet mooi vindenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is maar een klein stukje chirurgisch staal door een klein, bescheiden lapje vlees
Ben er eerlijk gezegd niet zo'n fan van.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
Klopt, want je hebt verticale en horizontale clithoods, binnenste en buitenste schaamlippen, Isabella, Christina Maar VCH dus
Dat magquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet mooi vinden
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben er eerlijk gezegd niet zo'n fan van.
wat is een Christina dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag
[..]
Ik ook nietBehalve van VCH en Christina. De rest vind ik ook niks.
Ik moet daar ook echt geen metaal hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet mooi vinden
quote:
jij hebt alleen kunststof speeltjes? 9quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet daar ook echt geen metaal hebben
Een piercing door de huid op de venusheuvel zeg maar, dus precies boven het begin van de schaamlippen. Anders google even, want beschrijven is niet makkelijkquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hebt alleen kunststof speeltjes? 9
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben er eerlijk gezegd niet zo'n fan van.
Nou fucking en?quote:
True, maar wel mooiquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
christina's zijn alleen een bitch qua genezen/uitgroeikans
Owhquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag
[..]
Ik ook nietBehalve van VCH en Christina. De rest vind ik ook niks.
* missbehavin zucht Nou vooruit dan maarquote:
las ik ook net ja en kunnen onprettig zitten bij strakke kleding staat erquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet daar ook echt geen metaal hebben
Die zou ik nooit nemen. Veel te oncomfortabel en genezing en zo. Maar toch, vind het wel mooi.quote:
Wat, dat je schaamlippen ineens een stuk langer zijn?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
flabber flabberquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat, dat je schaamlippen ineens een stuk langer zijn?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin zucht Nou vooruit dan maar
Huid groeit, dus die piercing zal, net als een navelpiercing, in verloop van tijd eruit groeien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat, dat je schaamlippen ineens een stuk langer zijn?
Ik heb een uitgegroeide oorbel en nu is d'r een hap uit m'n oorquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huid groeit, dus die piercing zal, net als een navelpiercing, in verloop van tijd eruit groeien.
Ook al?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
klopt ik wilde eerst die nemen maar na alle horror is t toch n VCH geworden
Nou, datzelfde kan dus ook gebeuren bij Christina's en bij navelpiercings.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een uitgegroeide oorbel en nu is d'r een hap uit m'n oor
Niets wat een beetje rum niet op kan lossenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
Oj, de CITO-zenuwen hebben toegeslagen hier, hij spookt nog rond...
Dus extra lange flappen tussen je benenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, datzelfde kan dus ook gebeuren bij Christina's en bij navelpiercings.
Nee, want een Christina zit niet tussen je benenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus extra lange flappen tussen je benen
Dat CITO nog steeds bestaatquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
Oj, de CITO-zenuwen hebben toegeslagen hier, hij spookt nog rond...
Nee, maar als je flappen 'uitscheuren' tot aan de bovenkant van die piercing...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want een Christina zit niet tussen je benen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik je dat vertel dan weet jij het ook. En dan is het niet leuk meer
Horrorquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar als je flappen 'uitscheuren' tot aan de bovenkant van die piercing...
Volgende week di, wo en do.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets wat een beetje rum niet op kan lossen
wanneer moet hij?
Ik bedoel maarquote:
3 dagen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgende week di, wo en do.
Gelukkigquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar goed, die heb ik dan ook niet
Surequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig
Maar doe je'em dan wel uit als ik het niks vind?
Geen idee, damn we worden echt oudquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
3 dagen?
was dat vroeger ook al zo? kan het me niet herinneren
Des te erger dat je maar niet langs wilt komenquote:
Clubje oprichten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee, damn we worden echt oud
Oh babyquote:
Dat wil ik wel!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Des te erger dat je maar niet langs wilt komen
12 jaar hierquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
11 jaar geleden (damn ik word ook oud!) was de cito wel 3 dagen al
quote:
Jij bent jongquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
11 jaar geleden (damn ik word ook oud!) was de cito wel 3 dagen al
Het doet hoe dan ook pijn dat het maar niet gebeurtquote:
Opgebrande, Volgevreten, Uitgelubberde, Lamlendige, Alzheimerlijdende, Tranentrekkende, Irritante Energielozen?? Ik doe mee!quote:
Verzin maar een naamquote:
Sorryquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het doet hoe dan ook pijn dat het maar niet gebeurt
Ooh wacht, 14 jaar geleden voor mijquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm ik ben wel een paar jaar jonger dan jij, wat ging er mis?
Ik had best een hoge score..... moet de uitslag nog ergens hebben... of mss heeft mijn moeder die nogquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:59 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik vond de Cito echt appeltje eitje. Maar ik had dan ook op 1 punt na de hoogst mogelijke scoreDe max was geloof ik 550 punten? Nja, en ik had er 549 dan dus
Edit: 14 jaar geleden overigens
En reageer je niet meer op PM?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Opgebrande, Volgevreten, Uitgelubberde, Lamlendige, Alzheimerlijdende, Tranentrekkende, Irritante Energielozen?? Ik doe mee!
Aaargh... hij stond als gelezenquote:
quote:
Ja, Danny!!!quote:
Succes morgen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
Ja, afsluiten en slapen zo. Morgen vroeg op voor m'n laatste tentamen.
Trusten, sweeties
Ouwe zakquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Een hoop delen bestaan gelukkig nog: Techno's Club Love (part lll)
Ik lurkte slechts!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Toen zat jij ook al hier, dus... noem je jezelf nu een oude muts?
Het topic was van januari 2001quote:
Dag Evie, veel plezier, en doe de groeten aan B. van mequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:28 schreef Evie het volgende:
Evie gaat verplichte biertjes drinken
en weer weg
Vertel eens iets leuks.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het lijkt wel rustig hierrelaxed! Eindelijk een tempo wat ik kan bijhouden
Ga ons nu niet uitdagen he.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:31 schreef Daniel1976 het volgende:
jullie zijn lievvvv niemand heeft een foto gepost, houden zo
Ik mis Godt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:31 schreef Daniel1976 het volgende:
jullie zijn lievvvv niemand heeft een foto gepost, houden zo
*check en failquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bier en tietendie zijn leuk!
Die heb ik beide in huis.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bier en tietendie zijn leuk!
quote:
Tja, je kan niet alles hebben hequote:
Jawel hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, je kan niet alles hebben he
Straks heb ik helemaal niks meerquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, je kan niet alles hebben he
Doe maar in kpd dan, gezien jouw fotoboek kan het nooit tegenvallen.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Straks heb ik helemaal niks meergeen huis, geen auto, geen bed, kasten, geen werk, helemaal niks
![]()
Straks ben ik een mannelijke Huppel
Wees blij, dan nog ben ik aardig voor jequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:38 schreef Techno het volgende:
Mijn berichtje is gehackt door Daniel.
Nee, want jij hebt wel geld.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
Straks heb ik helemaal niks meergeen huis, geen auto, geen bed, kasten, geen werk, helemaal niks
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Doe maar in kpd dan, gezien jouw fotoboek kan het nooit tegenvallen.
Jij bent wel iemand met veel gezichten hè?!
Re is niet zo streng hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:39 schreef Daniel1976 het volgende:
Wees blij, dan nog ben ik aardig voor je
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Daar lijkt het op ja. Beter dan dat hij zich ervoor schaamt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
Zit die Daniel nu schaamteloos onze Miss te versieren?
nah, als ik op de balans onder de streep ga kijken valt dat wel tegenquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
ooh vast wel, maar tot die tijd ga ik elke dag posten dat ik niks dan en dat niks luktquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar lijkt het op ja. Beter dan dat hij zich ervoor schaamt.
oud zoekt oud enzo?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
quote:
valt t op?quote:
quote:
Welk spel dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:44 schreef Kreator het volgende:
Agressief worden van een spelletje, da's ook niet de bedoeling..
*prik* dat is pas niet liefquote:
quote:
Precies. Maar jij bent dan ook van mijn generatie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
Dat is zo'n schuifelliedje van vroeger op schooldisco
Pas maar op anders prik ik terugquote:
1x slechte sex of zelfs maar slecht zoenen en je was voor altijd van me afquote:
blufquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas maar op anders prik ik terug
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1x slechte sex of zelfs maar slecht zoenen en je was voor altijd van me af
kut, ben ik nog niet eens aan begonnenquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies. Maar jij bent dan ook van mijn generatie.
Ja slecht zoenen is wel erg kutquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
liever slechte seks dan slecht zoenen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Liever geen seks/zoenen dan slechte seks en/of slecht zoenen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan zul je nu die andere prijs moeten betalenquote:
Als t echt heel slecht isquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
droge kut danquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja slecht zoenen is wel erg kut
Eensch. Maar een vrouw die niet kan zoenen en dansen is sowieso niets waard in bed.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou dan moet dat dan maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zul je nu die andere prijs moeten betalen
[..]
Als t echt heel slecht isanders valt slechte sex nog wel bij te spijkeren
Alsof je na 3 maanden nog elke keer een uur op de bank gaat liggen plakken. Dan wil je gewoon goed neuken.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alsof je na 3 maanden nog elke keer een uur op de bank gaat liggen plakken. Dan wil je gewoon goed neuken.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen ben jij dan het jonge en dynamische boegbeeld en zulks.
Ik geloof je.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuken doe ik maar 5 maal daags, zoenen de hele dag door.
Seks zonder lekker zoenen is een aanfluiting.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alsof je na 3 maanden nog elke keer een uur op de bank gaat liggen plakken. Dan wil je gewoon goed neuken.
maar als een vrouw wel kan zoenen en niet dansen mag dat wel?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eensch. Maar een vrouw die niet kan zoenen en dansen is sowieso niets waard in bed.
Jij houdt niet van zoenen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:48 schreef Daniel1976 het volgende:
laat maar dan, vind zoenen eerlijk gezegd minder.
maar dat compenseer ik weer met andere kwaliteiten
heb nog geen geklaag gehoord.
You'd be surprisedquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
...zei ze alsof het lastig te vinden is....
Slechte sex is een aanfluiting. Of het nou met of zonder zoenen is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
Seks zonder lekker zoenen is een aanfluiting.
strengere selectie toepassenquote:
Well I did, didn't Iquote:
hoeren zoenen niet nee.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Slechte sex is een aanfluiting. Of het nou met of zonder zoenen is.
Het verband is hopelijk platonisch, anders vil ik je. En anders haar vriend wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, je zusje moet eens reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |