Ja, heb je daar wat tegen ofzo?quote:
Dan had je dat wel gedachtquote:
TS begintquote:
Nee. Je kunt véél van me zeggen, en dan heb je waarschijnlijk nog gelijk ook, maar niet dát. Een béétje respect voor de dames heb ik wel. Nog wel. Een béétjequote:
mag gewoon in een NSFW spoiler toch?quote:
Neequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mag gewoon in een NSFW spoiler toch?
Ik heb heel veel respect voor Samzz. Net nog tegen d'r gezegd. Vraag maar aan d'rquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Je kunt véél van me zeggen, en dan heb je waarschijnlijk nog gelijk ook, maar niet dát. Een béétje respect voor de dames heb ik wel. Nog wel. Een béétje
You wishquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mag gewoon in een NSFW spoiler toch?
Ik haat mijzelf toch ook niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, heb je daar wat tegen ofzo?
Voor sommige dames heb ik véél respect. Voor dames in z'n algemeenheid gewoon een beetjequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb heel veel respect voor Samzz. Net nog tegen d'r gezegd. Vraag maar aan d'r
Soms wel dacht ik net te begrijpenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik haat mijzelf toch ook niet?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voor sommige dames heb ik véél respect. Voor dames in z'n algemeenheid gewoon een beetje
quote:21:10:02: Heeeeeeeeeeeeele grote respect
Dat klopt!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb heel veel respect voor Samzz. Net nog tegen d'r gezegd. Vraag maar aan d'r
Ah, je zag d'r tieten?quote:
echt nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef Techno het volgende:
Gaat hard ineens hier. Zat even aan de tel.
I just hate everyonequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Soms wel dacht ik net te begrijpen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef -Engel- het volgende:
Thuis.......voor de kaassaus
voor de appelcustardtaart met bessensaus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
DAT noem ik dus weer respectloosquote:
Kaassausquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef -Engel- het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Tnx en topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kaassaus mag je houdenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef -Engel- het volgende:
Jah, zij wou toch haar tieten zien, ofniedan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
DAT noem ik dus weer respectloos
Howdie Engeltje van me!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mee eens.... heb ik dan ook niet genomen....
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die kaassaus mag je houdenMaar tegen die taart zeg ik geen nee
Goed zoquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]doe ik ook niet... dus ik heb het recept geregeld
![]()
Dan moet je ook je hele nummer geven en niet alleen de eerste 2 cijfersquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]ja .... teleurstelling .... and such
Hmmm.... are you poundering what I'm poundering?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]ja .... teleurstelling .... and such
Ik vond het anders best leuk bedacht... hoeveel heb je er nu verzameld?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
Dan moet je ook je hele nummer geven en niet alleen de eerste 2 cijfers
Nee, wel liefquote:
Nee, hakken zijn nooit te hoogquote:
Uhm neequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmmm.... are you poundering what I'm poundering?![]()
Nouja, iets met die teleurstelling enzoquote:
Van je laptop?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, wel lief
[..]
Nee, hakken zijn nooit te hoogIk struikelde over de kabel
Alleen de eerste twee die andere ben ik vergetenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vond het anders best leuk bedacht... hoeveel heb je er nu verzameld?
Komt goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nouja, iets met die teleurstelling enzo
Fikt het al?quote:
Knienquote:
quote:
ik dacht dat struikelen over kabels voorbehouden was aan nerds.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
Nee, hakken zijn nooit te hoogIk struikelde over de kabel
Jij weet heulemaal niet hoe het is om in mijn schoenen te staan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Hmmm.... are you poundering what I'm poundering?![]()
Ik wil ook een andere nick. Zou danny te porren zijn?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef dawg het volgende:
[..]
ik dacht dat struikelen over kabels voorbehouden was aan nerds.
ik bedenk net een toffe nieuwe nick. maar dan heb ik een hoog id, bijna geen posts en ik post toch niet veel meer.
Gelukkig maar. Ik heb je graag ongeschondenquote:
quote:
Ik ben dus echt geen nerdquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef dawg het volgende:
[..]
ik dacht dat struikelen over kabels voorbehouden was aan nerds.
ik bedenk net een toffe nieuwe nick. maar dan heb ik een hoog id, bijna geen posts en ik post toch niet veel meer.
weet niet. welke dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil ook een andere nick. Zou danny te porren zijn?
Zeg we gaan toch geen veldhuis-en-kempertje doen he?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij weet heulemaal niet hoe het is om in mijn schoenen te staan.
Alsjeblieft zeiksnorquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
En nog steeds geen plaatjes/foto's van lichaamsdelen
Oh, maar ik heb wel gaatjes in m'n lichaam laten prikken. Telt dat ook?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik heb je graag ongeschonden
Vast wel alleen de vraag is heb je het er voor over?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil ook een andere nick. Zou danny te porren zijn?
Ik weet het nietquote:
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb wel gaatjes in m'n lichaam laten prikken. Telt dat ook?
Wie zijn dat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Zeg we gaan toch geen veldhuis-en-kempertje doen he?
Wat een leuk snoetje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeiksnor![]()
[ afbeelding ]
Ik vrees van nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast wel alleen de vraag is heb je het er voor over?
Sambal bijquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeiksnor![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat las ik netquote:
Pfff,quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef dawg het volgende:
[..]
dat zeg ik.
en dat zeg ik niet.straks registreert iemand hem snel.
Oren en down therequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Waar zitten jouw gaatjes?
Argh. Dilemma's.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef -Engel- het volgende:
ja .... teleurstelling .... and such
quote:
Mijn nickname is ook niet echt goed alleen ik kan niets beter bedenkenquote:
Ik ook niet, maar ik ben de mijne echt zatquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn nickname is ook niet echt goed alleen ik kan niets beter bedenken
Ach, what's in a name.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:33 schreef MissMSX het volgende:
Ik ook niet, maar ik ben de mijne echt zat
Als ik je dat vertel dan weet jij het ook. En dan is het niet leuk meerquote:
Zondequote:
Ja, jij hebt een toffequote:
Die van jou isquote:
owh bah, nu ga je echt te verquote:
* tijnbreinmaakt typisch opmerking voor dit soort situatiesquote:
Zo lang gebruik ik deze nog nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben de mijne echt zat
Ik ben te lam om te googlen. Dussehm. Wasda?quote:
ik ook, ben blij met dawgquote:
Piercingquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben te lam om te googlen. Dussehm. Wasda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |