quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Tnx en topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kaassaus mag je houdenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef -Engel- het volgende:
Thuis.......voor de kaassaus
voor de appelcustardtaart met bessensaus!
Jah, zij wou toch haar tieten zien, ofniedan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
DAT noem ik dus weer respectloos
Howdie Engeltje van me!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mee eens.... heb ik dan ook niet genomen....
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die kaassaus mag je houdenMaar tegen die taart zeg ik geen nee
Goed zoquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]doe ik ook niet... dus ik heb het recept geregeld
![]()
Dan moet je ook je hele nummer geven en niet alleen de eerste 2 cijfersquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]ja .... teleurstelling .... and such
Hmmm.... are you poundering what I'm poundering?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]ja .... teleurstelling .... and such
Ik vond het anders best leuk bedacht... hoeveel heb je er nu verzameld?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
Dan moet je ook je hele nummer geven en niet alleen de eerste 2 cijfers
Nee, wel liefquote:
Nee, hakken zijn nooit te hoogquote:
Uhm neequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmmm.... are you poundering what I'm poundering?![]()
Nouja, iets met die teleurstelling enzoquote:
Van je laptop?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, wel lief
[..]
Nee, hakken zijn nooit te hoogIk struikelde over de kabel
Alleen de eerste twee die andere ben ik vergetenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vond het anders best leuk bedacht... hoeveel heb je er nu verzameld?
Komt goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nouja, iets met die teleurstelling enzo
Fikt het al?quote:
Knienquote:
quote:
ik dacht dat struikelen over kabels voorbehouden was aan nerds.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
Nee, hakken zijn nooit te hoogIk struikelde over de kabel
Jij weet heulemaal niet hoe het is om in mijn schoenen te staan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Hmmm.... are you poundering what I'm poundering?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |