Ja, heb je daar wat tegen ofzo?quote:
Dan had je dat wel gedachtquote:
TS begintquote:
Nee. Je kunt véél van me zeggen, en dan heb je waarschijnlijk nog gelijk ook, maar niet dát. Een béétje respect voor de dames heb ik wel. Nog wel. Een béétjequote:
mag gewoon in een NSFW spoiler toch?quote:
Neequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mag gewoon in een NSFW spoiler toch?
Ik heb heel veel respect voor Samzz. Net nog tegen d'r gezegd. Vraag maar aan d'rquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Je kunt véél van me zeggen, en dan heb je waarschijnlijk nog gelijk ook, maar niet dát. Een béétje respect voor de dames heb ik wel. Nog wel. Een béétje
You wishquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mag gewoon in een NSFW spoiler toch?
Ik haat mijzelf toch ook niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, heb je daar wat tegen ofzo?
Voor sommige dames heb ik véél respect. Voor dames in z'n algemeenheid gewoon een beetjequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb heel veel respect voor Samzz. Net nog tegen d'r gezegd. Vraag maar aan d'r
Soms wel dacht ik net te begrijpenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik haat mijzelf toch ook niet?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voor sommige dames heb ik véél respect. Voor dames in z'n algemeenheid gewoon een beetje
quote:21:10:02: Heeeeeeeeeeeeele grote respect
Dat klopt!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb heel veel respect voor Samzz. Net nog tegen d'r gezegd. Vraag maar aan d'r
Ah, je zag d'r tieten?quote:
echt nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef Techno het volgende:
Gaat hard ineens hier. Zat even aan de tel.
I just hate everyonequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Soms wel dacht ik net te begrijpen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef -Engel- het volgende:
Thuis.......voor de kaassaus
voor de appelcustardtaart met bessensaus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
DAT noem ik dus weer respectloosquote:
Kaassausquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef -Engel- het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Tnx en topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kaassaus mag je houdenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef -Engel- het volgende:
Jah, zij wou toch haar tieten zien, ofniedan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
DAT noem ik dus weer respectloos
Howdie Engeltje van me!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mee eens.... heb ik dan ook niet genomen....
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die kaassaus mag je houdenMaar tegen die taart zeg ik geen nee
Goed zoquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]doe ik ook niet... dus ik heb het recept geregeld
![]()
Dan moet je ook je hele nummer geven en niet alleen de eerste 2 cijfersquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]ja .... teleurstelling .... and such
Hmmm.... are you poundering what I'm poundering?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]ja .... teleurstelling .... and such
Ik vond het anders best leuk bedacht... hoeveel heb je er nu verzameld?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
Dan moet je ook je hele nummer geven en niet alleen de eerste 2 cijfers
Nee, wel liefquote:
Nee, hakken zijn nooit te hoogquote:
Uhm neequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmmm.... are you poundering what I'm poundering?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |