Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Je nieuwe UI is z'n ADHD pilletjes vergetenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
Nieuwe tijdelijke UITot m'n andere werkt
Of misschien hou ik deze gewoon
Bon soir messieuquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:57 schreef crv het volgende:
ff snel
Groetjes uit Parijs [ afbeelding ]![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Als die foto lelijk was, moet je nagaan hoe mooi je dan echt bent
Dat is wel vaker het geval bij Musequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je nieuwe UI is z'n ADHD pilletjes vergeten
nog eventjes volhouden!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:03 schreef MaleDuck het volgende:
ik heb geen zin meer, maar ben nog niet klaar
ff aan Trev een nieuw potje vragenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:03 schreef MaleDuck het volgende:
Hey MDquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:03 schreef MaleDuck het volgende:
tot het klaar is, ik denk nog een klein uurtjequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nog eventjes volhouden!
hoelang nog?
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind je nijntje toch leukerder
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind je nijntje toch leukerder
Tijdelijk iets vernieuwendsquote:
Kan je beter naar cambodja gaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:06 schreef crv het volgende:
echt ik verbaas me der steeds meer over.![]()
Zit je middenin parijs in het crwon plaza, betaal 195 euries voor een overnachting en wireless internet kost 7 euro per uur
In cambodja was het over al gratis![]()
is ook een stuk goedkoper alles daarquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je beter naar cambodja gaan
En wat staat er nu dan op het menu?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef Muck het volgende:
Ah, ik had ineens zin om uitgebreid te koken, en dat heb ik gedaan ook
Ik denk dat 2 weken daar net zo duur is als 2 weken in Parijs waar je nu bentquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef crv het volgende:
[..]
is ook een stuk goedkoper alles daar
Nasi goreng met babi ketjapquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat staat er nu dan op het menu?
[..]
Ik denk dat 2 weken daar net zo duur is als 2 weken in Parijs waar je nu bent, inclusief de reis dus
nou denk het nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat staat er nu dan op het menu?
[..]
Ik denk dat 2 weken daar net zo duur is als 2 weken in Parijs waar je nu bent, inclusief de reis dus
dat eet je niet zo gauw daar hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Nasi goreng met babi ketjap
Dat laatste staat nu gezellig te bluppen
Welke foto heb ik gemist?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Als die foto lelijk was, moet je nagaan hoe mooi je dan echt bent
Ik wist dat iemand hem leuk zou vindenquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Nasi goreng met babi ketjap
Dat laatste staat nu gezellig te bluppen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef crv het volgende:
[..]
nou denk het niet
Ik betaal nu 195 euro per nacht en dan moet je nog eten hier in Parijs.
Ik betaal daar hetzelfde voor een week en eten en drinken kun je 10 euro per dag.
Dat kostte het biertje al waar ik nu achter zit
ik ookquote:
quote:
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik er ook zo goed in
jij blijquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef crv het volgende:
De Blauwe Olifant Hier ga ik vanavond eten, in Parijs dus![]()
Nee, ik kan wel goed koken eigenlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben jij dan zo erg in de keuken?
quote:
Ziet er goed uit, ik neem toch aan dat je het niet allemaal zelf hoef te betalen daar in Parijsquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef crv het volgende:
ik nietquote:
Ik kan me op zich wel goed reddenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik kan wel goed koken eigenlijk
Hey Wishquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan me op zich wel goed redden
[..]
Hey Wish![]()
hotel en taxis moet ik wel voorschieten dus das ff minder, maar in principe wordt alles terugbetaaltquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, ik neem toch aan dat je het niet allemaal zelf hoef te betalen daar in Parijs
Zulke dingen zal je blijven houden, maar wel goed dat je het terug krijgtquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef crv het volgende:
[..]
hotel en taxis moet ik wel voorschieten dus das ff minder, maar in principe wordt alles terugbetaalt
HEEEEEL vermoeiende dag.. Sowieso maar 4 uur geslapen, toen vanochtend naar bedrijfsarts (bij 1,5 uur gezeten) en vanmiddag naar psych (1,5 uur gezeten).. Ben bek-afquote:
* Trevland geeft Whis een knuffelquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HEEEEEL vermoeiende dag.. Sowieso maar 4 uur geslapen, toen vanochtend naar bedrijfsarts (bij 1,5 uur gezeten) en vanmiddag naar psych (1,5 uur gezeten).. Ben bek-af
quote:
Nou, zo extreem schokkend vind ik die prijzen niet eigenlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef crv het volgende:
ruim ze muckquote:
Dank!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft Whis een knuffel
Dus vanavond lekker op tijd naar bed?
Ik hoop het ook voor jequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!![]()
![]()
* Whiskers2009Hoop dat me dat idd gaat lukken...![]()
De plastic piepjes in het begin kan ik wel waarderenquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De plastic piepjes in het begin kan ik wel waarderen
De rest niet
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De plastic piepjes in het begin kan ik wel waarderen
De rest niet
Nog wat leuks voor morgen/van het weekend op de planning staan?quote:
Whehe verkeerde quotequote:
Morgen niet (behalve uitslapen), van het weekend naar iuders. Zijn 40 jaar getrouwd en geven een feestjequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Nog wat leuks voor morgen/van het weekend op de planning staan?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe verkeerde quoteIs dat bij jullie ook dat die namen omgewisseld staan?
Ik heb hier nergens last vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Welke namen omgekeerd staan??quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Morgen niet (behalve uitslapen), van het weekend naar iuders. Zijn 40 jaar getrouwd en geven een feestje
Eet smakelijk LLquote:
Dat is zeker wel fijn dat je die hebtquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef Panda72 het volgende:
Gelukkig heb ik naast k**collega's ook nog hele lieve. *pinkt traantje weg*
Jeuj!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga eens wat aardappelsnippertjes frituren![]()
en dan de vaste riedel voor elke dag![]()
+
=
Bis Later Friemelquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef friemelaar het volgende:
+
=
Wat dacht je van klaar met werken en nog geen tijd om te etenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
Wie brengt hier ineens die drukte?
Welke vraag?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij wordt onze vraag genegeerd, GF.
Nou niet altijd hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Maar jij blijft toch echt altijd de liefste
GMTAquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat dacht je van klaar met werken en nog geen tijd om te eten
iddquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij wordt onze vraag genegeerd, GF.
laters friemelquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef friemelaar het volgende:
+
=
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:39 schreef Panda72 het volgende:
En dan ben ik weer een emotionele muts
Is dat hetzelfde als aardappelschillen?quote:
WELKE VRAAAAAAAAAAAAAAAAAG?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef Panda72 het volgende:
Ze is toch Zaza nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als aardappelschillen?![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef friemelaar het volgende:
+
=
Naar de foto van RNquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WELKE VRAAAAAAAAAAAAAAAAAG?
Nou ik kreeg een kadootje van 2 van mijn collega's en toen ik vroeg waarom werd er gezegd. Omdat jij door ons enorm gewaardeerd word en omdat je een lieverd bent. Nou dan heb je mij hoor dan ben ik ontroerd.quote:
Foto RN zienquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WELKE VRAAAAAAAAAAAAAAAAAG?
Daar is toch niks mis mee en tof dat ze ook laten blijken dat ze je waarderenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou ik kreeg een kadootjes van 2 van mijn collega's en toen ik vroeg waarom werd er gezegd. Omdat jij door ons enorm gewaardeerd word en omdat je een lieverd bent. Nou dan heb je mij hoor dan ben ik ontroerd.
Zou ik ook zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou ik kreeg een kadootje van 2 van mijn collega's en toen ik vroeg waarom werd er gezegd. Omdat jij door ons enorm gewaardeerd word en omdat je een lieverd bent. Nou dan heb je mij hoor dan ben ik ontroerd.
Ja dat is ook heel tof. Maar dat zijn ook lieve meiden hoor en niets eens van mijn afdeling.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee en tof dat ze ook laten blijken dat ze je waarderen
aaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou ik kreeg een kadootje van 2 van mijn collega's en toen ik vroeg waarom werd er gezegd. Omdat jij door ons enorm gewaardeerd word en omdat je een lieverd bent. Nou dan heb je mij hoor dan ben ik ontroerd.
Ja hequote:
Inderdaad hihiquote:
Misschien moet jij dan maar op hun afdeling gaan werkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is ook heel tof. Maar dat zijn ook lieve meiden hoor en niets eens van mijn afdeling.
Hey Pgrquote:
Ooooooow diequote:
En en en en en en wat kreeg je?quote:
Zij zijn van de fin. administratie en daar ben ik helaas te dom voor. Heb geen cijfermatig inzicht.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien moet jij dan maar op hun afdeling gaan werken
[..]
Je vergeet mijn inbrengquote:
Dan vond ie 'm niet belangrijkquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan vond ie 'm niet belangrijk
Zaza de kakkerlakquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was aardappels aan het schillen, en had de posts na jouw vraag nog niet gezien!
Jij hebt gewoon andere kwaliteitenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zij zijn van de fin. administratie en daar ben ik helaas te dom voor. Heb geen cijfermatig inzicht.
Je mag bijna naar huisquote:
dat is lief van zequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
quote:
Jullie stellen me teleurquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ooooooow dieWist niet dat ie aardappelschillen at
Pluk is van na mijn peuterkleuterkindertijdquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Jullie stellen met teleur
miniquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Jullie stellen met teleur
Wat heb je tegen gitaren?quote:
Omdat het er niet voor wasquote:
Omdat jij iets ouder bent dan RN, he?quote:
Matt is leukerquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vond je andere veel leuker
Iets zegt ze danquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat jij iets ouder bent dan RN, he?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
Hoi![]()
Meestal voel ik me wel wat beter na het eten, maar nu dus totaal niet..
Dadelijk wel een lekker puddingbroodje (huisgenote werkt op een school, waar ook een bakkersopleiding zit) en heeft er een voor me meegenomen
Ik wel, maar die heeft daar niets mee te maken...veel te veel tekst nog voor hemquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb geen kind(eren) he.. In in mijn tijd bestond Zaza nog niet...
Bosquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
Hoi![]()
Dadelijk wel een lekker puddingbroodje (huisgenote werkt op een school, waar ook een bakkersopleiding zit) en heeft er een voor me meegenomen
WB Bosquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
Hoi![]()
Ik herkende je bijna nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier oliebollenMaar puddingbroodjes zijn ook lekker
Heb ik ook vaak als mensen een nieuwe UI hebbenquote:
Dan houden we het op de tweede redenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wel, maar die heeft daar niets mee te maken...veel te veel tekst nog voor hem![]()
Die tweede reden is dan wel beter![]()
Hoewel ik ook zonder kind gewoon kinderboeken las
Hoe kan hij dat dan kennen als het van NA de tijd van nijner isquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
Hoi![]()
Maar mij toch nog makkelijk wel omdat Kirbyquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak als mensen een nieuwe UI hebben![]()
Ik heb gisteren bij de bieb ook gewoon een jeugdboek meegenomen (desnoods met geweld van Jan de Zanger)quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wel, maar die heeft daar niets mee te maken...veel te veel tekst nog voor hem![]()
Die tweede reden is dan wel beter![]()
Hoewel ik ook zonder kind gewoon kinderboeken las
Toekquote:
Ohja. Hoofd stuk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:53 schreef MPG het volgende:
Hoe kan hij dat dan kennen als het van NA de tijd van nijner is?
Houdt je jong hequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij de bieb ook gewoon een jeugdboek meegenomen (desnoods met geweld van Jan de Zanger)
Is dat nu die meid van net, of iemand anders?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak als mensen een nieuwe UI hebben![]()
Omg omg omg...quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan heb ik zin om uitgebreid al jou voedsel op te eten!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef Muck het volgende:
Ah, ik had ineens zin om uitgebreid te koken, en dat heb ik gedaan ook
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef MPG het volgende:
Omg omg omg...
Jij had dr mama kunnen wezen![]()
...
lekker rustig toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toek![]()
, maar het duurde even
Ja, even kijken of het mij bevalt, De vrouw die mij bij mijn inschrijving bij de bieb(andere vestiging in EHV weliswaar) rondleidde, zei ook dat ze regelmatig C boeken leest en ze was toch al over de 40quote:
hej joh zoiets zeg je niet tegen milf ST!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Omg omg omg...
Jij had dr mama kunnen wezen![]()
...
Nee, hij ging van mijn naar zijn huis... Dus bij mij was hij al weg.. Heb alleen de halve nacht ad telefoon gehangen tot hij thuis wasquote:
Jaaquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar mij toch nog makkelijk wel omdat Kirby
Maar 14-19 is een te groot verschil, 20-25 gaat bijvoorbeeld veel beterquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee, is maar iets van 5 jaar
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
Nou.
Ik ga wel als een braaf huisvrouwtje eten koken dan...
Nu ik me toch oud en verlept voel....
Je bent zo jong als je je voelt en kinderen houden je jong zeggen ze wel eensquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
Nou.
Wel op je 18e.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaa
[..]
Maar 14-19 is een te groot verschil, 20-25 gaat bijvoorbeeld veel beter
NEE dat betekent niet dat ik op mijn 20e wat met PGR heb!
Je bent jongquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
Nou.
Arme jij,quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
Nou.
Precies, en bij mij kwam er zojuist nog even 10 jaar bij opquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je voelt en kinderen houden je jong zeggen ze wel eens
Hoe laat eten wequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
Nou.
Ben jij nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
Nou.
Is niks anders aan behalve dat je allebij wat ouder bent, zeg nooit nooitquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaa
[..]
Maar 14-19 is een te groot verschil, 20-25 gaat bijvoorbeeld veel beter
NEE dat betekent niet dat ik op mijn 20e wat met PGR heb!
smakelijkquote:
quote:
En jij bent niet oud en zeker niet verleptquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
Nou.
Als ik de moeder van een 14-jarige kan zijn, ben ik oudquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:03 schreef MPG het volgende:
En jij bent niet oud en zeker niet verlept.
Nijntje is gewoon heel jong. Kwestie van het juiste perspectief
![]()
![]()
![]()
.
Prima, schuif ik dan aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
WIJ eten om een uurtje of kwart voor 7
Shit, ik ben oudquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik de moeder van een 14-jarige kan zijn, ben ik oud![]()
Welnee, dan was je er hooguit veel te jong bijquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach over 4 jaar heb je wel de leeftijd om een kind van 14 te hebben. Dus valt toch wel meequote:Op donderdag 27 januari 2011 18:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
35 is echt niet oud. Kijk Tong80 die is oud.quote:
quote:
Dank lieverds!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Ik ga toch een keer met je op stap
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
35 is echt niet oud. Kijk Tong80 die is oud.
Volgens mij zijn er meer die nog ouder zijn als Tongquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
35 is echt niet oud. Kijk Tong80 die is oud.
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eet se
en zo wordt het weer rustiger
Zit je met je bord eten voor je neus voor de pc?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit je met je bord eten voor je neus voor de pc?
Ik wel..
Doe ik ook vaakquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wel..
48quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Ja, hoe oud is hij eigenlijk?
KLopt ene Horstjan (veel in SPT) schijnt al in de 60 te zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer die nog ouder zijn als Tong
Nee, dat lukt hier helaas nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wel..
Waar ik eerst woonde deed ik het ook wel eens. Maar toen had ik maar 1 kamer ter beschikking (ja ook de keuken, maar die moest ik delen) Maar als ik wel eens een pizza in de oven deed (die gewoon wel op mijn kamer stond), at ik hem wel eens op tijdens het op FOK postenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe ik ook vaakvooral als ik thuis kom van het werken
Dus kun je snel etenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, dat lukt hier helaas nietMaar als ik klaar ben met eten heb ik een of ander slap smoesje en soms werkt dat
quote:
Wil je dat dan?quote:
Meer omdat ik dan pas tegen 6 uur thuis ben en de rest al het eten op heeft en dan nog het genot van een laptopquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar ik eerst woonde deed ik het ook wel eens. Maar toen had ik maar 1 kamer ter beschikking (ja ook de keuken, maar die moest ik delen) Maar als ik wel eens een pizza in de oven deed (die gewoon wel op mijn kamer stond), at ik hem wel eens op tijdens het op FOK posten
Ik woon alleen. Dus waarom ook niet eten tijdens het posten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar ik eerst woonde deed ik het ook wel eens. Maar toen had ik maar 1 kamer ter beschikking (ja ook de keuken, maar die moest ik delen) Maar als ik wel eens een pizza in de oven deed (die gewoon wel op mijn kamer stond), at ik hem wel eens op tijdens het op FOK posten
Kloptquote:
Juist niet zeg ikquote:
Ik heb een huisgenoot, maar meestal koken we gewoon voor ons zelf. Maar de keuken en al is beneden, hier op mijn slaapkamer staat mijn pc, maar mocht ik een laptop hebben zal ik niet snel de PC aanzetten met het avondeten er bij. Soms lunch ik overigens wel, tijdens het fokkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik woon alleen. Dus waarom ook niet eten tijdens het posten?
Zijn wij de enige hier ofzo?quote:
buik ze whiskersquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry![]()
Ga maar ff uitbuiken.. Wellicht tot later
Laterssquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry![]()
Bis Later Whisquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer die nog ouder zijn als Tong
ik dacht uit 66quote:
ervaring telt ookquote:
Nee, ik weet het haast zeker, want in het jaar dat iemand uit 1980 24 zou worden werd hij 42. Zo heb ik het onthouden. Dat is dus in 2004 geweest, dus is hij nu 48quote:
dan zal het wel kloppenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik weet het haast zeker, want in het jaar dat iemand uit 1980 24 zou worden werd hij 42. Zo heb ik het onthouden. Dat is dus in 2004 geweest, dus is hij nu 48
Ouder dan mijn papaquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik weet het haast zeker, want in het jaar dat iemand uit 1980 24 zou worden werd hij 42. Zo heb ik het onthouden. Dat is dus in 2004 geweest, dus is hij nu 48
dat ben ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ouder dan mijn papa [ afbeelding ]
OMGquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ouder dan mijn papa [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |