Ik wel, maar die heeft daar niets mee te maken...veel te veel tekst nog voor hemquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb geen kind(eren) he.. In in mijn tijd bestond Zaza nog niet...
Bosquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
Hoi![]()
Meestal voel ik me wel wat beter na het eten, maar nu dus totaal niet..
Dadelijk wel een lekker puddingbroodje (huisgenote werkt op een school, waar ook een bakkersopleiding zit) en heeft er een voor me meegenomen
WB Bosquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
Hoi![]()
Dadelijk wel een lekker puddingbroodje (huisgenote werkt op een school, waar ook een bakkersopleiding zit) en heeft er een voor me meegenomen
Ik herkende je bijna nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier oliebollenMaar puddingbroodjes zijn ook lekker
Heb ik ook vaak als mensen een nieuwe UI hebbenquote:
Dan houden we het op de tweede redenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wel, maar die heeft daar niets mee te maken...veel te veel tekst nog voor hem![]()
Die tweede reden is dan wel beter![]()
Hoewel ik ook zonder kind gewoon kinderboeken las
Hoe kan hij dat dan kennen als het van NA de tijd van nijner isquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat jij iets ouder bent dan RN, he?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
Hoi![]()
Maar mij toch nog makkelijk wel omdat Kirbyquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak als mensen een nieuwe UI hebben![]()
Ik heb gisteren bij de bieb ook gewoon een jeugdboek meegenomen (desnoods met geweld van Jan de Zanger)quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wel, maar die heeft daar niets mee te maken...veel te veel tekst nog voor hem![]()
Die tweede reden is dan wel beter![]()
Hoewel ik ook zonder kind gewoon kinderboeken las
Toekquote:
Ohja. Hoofd stuk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:53 schreef MPG het volgende:
Hoe kan hij dat dan kennen als het van NA de tijd van nijner is?
Houdt je jong hequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij de bieb ook gewoon een jeugdboek meegenomen (desnoods met geweld van Jan de Zanger)
Is dat nu die meid van net, of iemand anders?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak als mensen een nieuwe UI hebben![]()
Omg omg omg...quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat jij iets ouder bent dan RN, he?
dan heb ik zin om uitgebreid al jou voedsel op te eten!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef Muck het volgende:
Ah, ik had ineens zin om uitgebreid te koken, en dat heb ik gedaan ook
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef MPG het volgende:
Omg omg omg...
Jij had dr mama kunnen wezen![]()
...
lekker rustig toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toek![]()
, maar het duurde even
Ja, even kijken of het mij bevalt, De vrouw die mij bij mijn inschrijving bij de bieb(andere vestiging in EHV weliswaar) rondleidde, zei ook dat ze regelmatig C boeken leest en ze was toch al over de 40quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |