quote:
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik er ook zo goed in
jij blijquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef crv het volgende:
De Blauwe Olifant Hier ga ik vanavond eten, in Parijs dus![]()
Nee, ik kan wel goed koken eigenlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben jij dan zo erg in de keuken?
quote:
Ziet er goed uit, ik neem toch aan dat je het niet allemaal zelf hoef te betalen daar in Parijsquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef crv het volgende:
ik nietquote:
Ik kan me op zich wel goed reddenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik kan wel goed koken eigenlijk
Hey Wishquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan me op zich wel goed redden
[..]
Hey Wish![]()
hotel en taxis moet ik wel voorschieten dus das ff minder, maar in principe wordt alles terugbetaaltquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, ik neem toch aan dat je het niet allemaal zelf hoef te betalen daar in Parijs
Zulke dingen zal je blijven houden, maar wel goed dat je het terug krijgtquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef crv het volgende:
[..]
hotel en taxis moet ik wel voorschieten dus das ff minder, maar in principe wordt alles terugbetaalt
HEEEEEL vermoeiende dag.. Sowieso maar 4 uur geslapen, toen vanochtend naar bedrijfsarts (bij 1,5 uur gezeten) en vanmiddag naar psych (1,5 uur gezeten).. Ben bek-afquote:
* Trevland geeft Whis een knuffelquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HEEEEEL vermoeiende dag.. Sowieso maar 4 uur geslapen, toen vanochtend naar bedrijfsarts (bij 1,5 uur gezeten) en vanmiddag naar psych (1,5 uur gezeten).. Ben bek-af
quote:
Nou, zo extreem schokkend vind ik die prijzen niet eigenlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef crv het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |