Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Je nieuwe UI is z'n ADHD pilletjes vergetenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
Nieuwe tijdelijke UITot m'n andere werkt
Of misschien hou ik deze gewoon
Bon soir messieuquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:57 schreef crv het volgende:
ff snel
Groetjes uit Parijs [ afbeelding ]![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Als die foto lelijk was, moet je nagaan hoe mooi je dan echt bent
Dat is wel vaker het geval bij Musequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je nieuwe UI is z'n ADHD pilletjes vergeten
nog eventjes volhouden!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:03 schreef MaleDuck het volgende:
ik heb geen zin meer, maar ben nog niet klaar
ff aan Trev een nieuw potje vragenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:03 schreef MaleDuck het volgende:
Hey MDquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:03 schreef MaleDuck het volgende:
tot het klaar is, ik denk nog een klein uurtjequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nog eventjes volhouden!
hoelang nog?
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind je nijntje toch leukerder
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind je nijntje toch leukerder
Tijdelijk iets vernieuwendsquote:
Kan je beter naar cambodja gaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:06 schreef crv het volgende:
echt ik verbaas me der steeds meer over.![]()
Zit je middenin parijs in het crwon plaza, betaal 195 euries voor een overnachting en wireless internet kost 7 euro per uur
In cambodja was het over al gratis![]()
is ook een stuk goedkoper alles daarquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je beter naar cambodja gaan
En wat staat er nu dan op het menu?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef Muck het volgende:
Ah, ik had ineens zin om uitgebreid te koken, en dat heb ik gedaan ook
Ik denk dat 2 weken daar net zo duur is als 2 weken in Parijs waar je nu bentquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef crv het volgende:
[..]
is ook een stuk goedkoper alles daar
Nasi goreng met babi ketjapquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat staat er nu dan op het menu?
[..]
Ik denk dat 2 weken daar net zo duur is als 2 weken in Parijs waar je nu bent, inclusief de reis dus
nou denk het nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat staat er nu dan op het menu?
[..]
Ik denk dat 2 weken daar net zo duur is als 2 weken in Parijs waar je nu bent, inclusief de reis dus
dat eet je niet zo gauw daar hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Nasi goreng met babi ketjap
Dat laatste staat nu gezellig te bluppen
Welke foto heb ik gemist?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Als die foto lelijk was, moet je nagaan hoe mooi je dan echt bent
Ik wist dat iemand hem leuk zou vindenquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Nasi goreng met babi ketjap
Dat laatste staat nu gezellig te bluppen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef crv het volgende:
[..]
nou denk het niet
Ik betaal nu 195 euro per nacht en dan moet je nog eten hier in Parijs.
Ik betaal daar hetzelfde voor een week en eten en drinken kun je 10 euro per dag.
Dat kostte het biertje al waar ik nu achter zit
ik ookquote:
quote:
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik er ook zo goed in
jij blijquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef crv het volgende:
De Blauwe Olifant Hier ga ik vanavond eten, in Parijs dus![]()
Nee, ik kan wel goed koken eigenlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben jij dan zo erg in de keuken?
quote:
Ziet er goed uit, ik neem toch aan dat je het niet allemaal zelf hoef te betalen daar in Parijsquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef crv het volgende:
ik nietquote:
Ik kan me op zich wel goed reddenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik kan wel goed koken eigenlijk
Hey Wishquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan me op zich wel goed redden
[..]
Hey Wish![]()
hotel en taxis moet ik wel voorschieten dus das ff minder, maar in principe wordt alles terugbetaaltquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, ik neem toch aan dat je het niet allemaal zelf hoef te betalen daar in Parijs
Zulke dingen zal je blijven houden, maar wel goed dat je het terug krijgtquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef crv het volgende:
[..]
hotel en taxis moet ik wel voorschieten dus das ff minder, maar in principe wordt alles terugbetaalt
HEEEEEL vermoeiende dag.. Sowieso maar 4 uur geslapen, toen vanochtend naar bedrijfsarts (bij 1,5 uur gezeten) en vanmiddag naar psych (1,5 uur gezeten).. Ben bek-afquote:
* Trevland geeft Whis een knuffelquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HEEEEEL vermoeiende dag.. Sowieso maar 4 uur geslapen, toen vanochtend naar bedrijfsarts (bij 1,5 uur gezeten) en vanmiddag naar psych (1,5 uur gezeten).. Ben bek-af
quote:
Nou, zo extreem schokkend vind ik die prijzen niet eigenlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef crv het volgende:
ruim ze muckquote:
Dank!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft Whis een knuffel
Dus vanavond lekker op tijd naar bed?
Ik hoop het ook voor jequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!![]()
![]()
* Whiskers2009Hoop dat me dat idd gaat lukken...![]()
De plastic piepjes in het begin kan ik wel waarderenquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De plastic piepjes in het begin kan ik wel waarderen
De rest niet
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De plastic piepjes in het begin kan ik wel waarderen
De rest niet
Nog wat leuks voor morgen/van het weekend op de planning staan?quote:
Whehe verkeerde quotequote:
Morgen niet (behalve uitslapen), van het weekend naar iuders. Zijn 40 jaar getrouwd en geven een feestjequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Nog wat leuks voor morgen/van het weekend op de planning staan?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe verkeerde quoteIs dat bij jullie ook dat die namen omgewisseld staan?
Ik heb hier nergens last vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Welke namen omgekeerd staan??quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Morgen niet (behalve uitslapen), van het weekend naar iuders. Zijn 40 jaar getrouwd en geven een feestje
Eet smakelijk LLquote:
Dat is zeker wel fijn dat je die hebtquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef Panda72 het volgende:
Gelukkig heb ik naast k**collega's ook nog hele lieve. *pinkt traantje weg*
Jeuj!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef Panda72 het volgende:
Gelukkig heb ik naast k**collega's ook nog hele lieve. *pinkt traantje weg*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |