quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga eens wat aardappelsnippertjes frituren![]()
en dan de vaste riedel voor elke dag![]()
+
=
Bis Later Friemelquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef friemelaar het volgende:
+
=
Wat dacht je van klaar met werken en nog geen tijd om te etenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
Wie brengt hier ineens die drukte?
Welke vraag?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij wordt onze vraag genegeerd, GF.
Nou niet altijd hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Maar jij blijft toch echt altijd de liefste
GMTAquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat dacht je van klaar met werken en nog geen tijd om te eten
iddquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij wordt onze vraag genegeerd, GF.
laters friemelquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef friemelaar het volgende:
+
=
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:39 schreef Panda72 het volgende:
En dan ben ik weer een emotionele muts
Is dat hetzelfde als aardappelschillen?quote:
WELKE VRAAAAAAAAAAAAAAAAAG?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef Panda72 het volgende:
Gelukkig heb ik naast k**collega's ook nog hele lieve. *pinkt traantje weg*
Ze is toch Zaza nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als aardappelschillen?![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef friemelaar het volgende:
+
=
Naar de foto van RNquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WELKE VRAAAAAAAAAAAAAAAAAG?
Nou ik kreeg een kadootje van 2 van mijn collega's en toen ik vroeg waarom werd er gezegd. Omdat jij door ons enorm gewaardeerd word en omdat je een lieverd bent. Nou dan heb je mij hoor dan ben ik ontroerd.quote:
Foto RN zienquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WELKE VRAAAAAAAAAAAAAAAAAG?
Daar is toch niks mis mee en tof dat ze ook laten blijken dat ze je waarderenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou ik kreeg een kadootjes van 2 van mijn collega's en toen ik vroeg waarom werd er gezegd. Omdat jij door ons enorm gewaardeerd word en omdat je een lieverd bent. Nou dan heb je mij hoor dan ben ik ontroerd.
Zou ik ook zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou ik kreeg een kadootje van 2 van mijn collega's en toen ik vroeg waarom werd er gezegd. Omdat jij door ons enorm gewaardeerd word en omdat je een lieverd bent. Nou dan heb je mij hoor dan ben ik ontroerd.
Ja dat is ook heel tof. Maar dat zijn ook lieve meiden hoor en niets eens van mijn afdeling.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee en tof dat ze ook laten blijken dat ze je waarderen
aaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou ik kreeg een kadootje van 2 van mijn collega's en toen ik vroeg waarom werd er gezegd. Omdat jij door ons enorm gewaardeerd word en omdat je een lieverd bent. Nou dan heb je mij hoor dan ben ik ontroerd.
Ja hequote:
Inderdaad hihiquote:
Misschien moet jij dan maar op hun afdeling gaan werkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is ook heel tof. Maar dat zijn ook lieve meiden hoor en niets eens van mijn afdeling.
Hey Pgrquote:
Ooooooow diequote:
En en en en en en wat kreeg je?quote:
Zij zijn van de fin. administratie en daar ben ik helaas te dom voor. Heb geen cijfermatig inzicht.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien moet jij dan maar op hun afdeling gaan werken
[..]
Je vergeet mijn inbrengquote:
Dan vond ie 'm niet belangrijkquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan vond ie 'm niet belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |