Ik heb het niet per se over de grootte van de kamer, maar meer over hoe netjes iedereen eht heeft ingericht en hoe alles bij elkaar past.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:07 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Of begrijp ik je verkeerd? Het lijkt net alsof je zegt dat de studenten die een grote kamer hebben verwend zijn en alles maar van hun pappie en mammie vragen. (en krijgen)
[..]
Misschien toeval? En ik heb zelf gewoon fucking geluk gehad, anders zat ik nu nog in die rottige kamer van 13m2.Als ik kijk naar mijn vriendinnen in Groningen dan heeft iedereen een 'kleine' kamer hoor.
Ik zeg niets over de grootte of over wie de meubels heeft betaalt. Ik zeg alleen dat de studenten die hun inrichting niets interesseert/niet matcht met elkaar/het een bij elkaar gekregen hoop is (dus dat ze niets hebben gekocht alleen gekregen van mensen die het wegdeden), dat je die studenten niet hier vind posten...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:07 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Of begrijp ik je verkeerd? Het lijkt net alsof je zegt dat de studenten die een grote kamer hebben verwend zijn en alles maar van hun pappie en mammie vragen. (en krijgen)
[..]
Misschien toeval? En ik heb zelf gewoon fucking geluk gehad, anders zat ik nu nog in die rottige kamer van 13m2.Als ik kijk naar mijn vriendinnen in Groningen dan heeft iedereen een 'kleine' kamer hoor.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb het niet per se over de grootte van de kamer, maar meer over hoe netjes iedereen eht heeft ingericht en hoe alles bij elkaar past.
Ah, excuses. Dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zeg niets over de grootte of over wie de meubels heeft betaalt. Ik zeg alleen dat de studenten die hun inrichting niets interesseert/niet matcht met elkaar/het een bij elkaar gekregen hoop is (dus dat ze niets hebben gekocht alleen gekregen van mensen die het wegdeden), dat je die studenten niet hier vind posten...
Dat ze het niet interesseert vind ik niet erg.. sommige mensen maakt het niet uit hoe hun kamer eruit ziet. Ik denk dat je meer doelt op mensen die al die spullen die ze hebben als vanzelfsprekend zien (verwaand). Daar kan ik me ook heel erg aan ergeren, vaak worden ook al hun kosten ook nog betaald door pa en ma.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zeg niets over de grootte of over wie de meubels heeft betaalt. Ik zeg alleen dat de studenten die hun inrichting niets interesseert/niet matcht met elkaar/het een bij elkaar gekregen hoop is (dus dat ze niets hebben gekocht alleen gekregen van mensen die het wegdeden), dat je die studenten niet hier vind posten...
Dat was de reden geloof ik! Verder leuke sfeervolle kamerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:58 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Volgens de 'regels' van het laminaat leggen ligt het goed. Je hoort het namelijk met de naden richting het raam te leggen zodat je die minder ziet in het strijklicht.
oh okequote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:32 schreef Tegan het volgende:
Oh, daar had ik het totaal niet over hoor.
Heb je een linkje naar de ikea site?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:49 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Oeh, binnenkort maar even kijken dus bij de Xenos!
Dat zijn behangpanelen van de Ikea en die heeft mijn vader onder de houten latjes vast gemaakt. (Gewoon even los schroeven en ze eronder doen.) Gelijk een stuk voller en knusser gevoel.
http://www.ikea.com/nl/nl(...)s/living_room/10702/quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar de ikea site?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:56 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl(...)s/living_room/10702/
Ziet er leuk uit. Zie alleen nog niet helemaal voor mij hoe je dat hebt gedaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:56 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl(...)s/living_room/10702/
zo bij elkaar geraapt is het bij mij ook begonnen. maar langzaam aan steeds meer spullen vervangen. verkopen op marktplaats en anders (meestal 2e hands) ervoor in de plaats.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna twee jaar geleden ben ik hier gaan wonen met een minimum aan spullen in een grote (21m2) kamer. Inmiddels wel wat dingen erbij gehaald waardoor m'n kamer behoorlijk vol is. En dat terwijl ik nog steeds een klerenkast mis eigenlijk.
Het is dan wel een bij elkaar geraapt zooitje, het is wel mijn zooitje
[ Bericht 5% gewijzigd door Jovatov op 20-07-2011 22:06:15 ]
Yep die heb ik.. Eigenlijk nog niet echt aan gedachtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:40 schreef Cerbie het volgende:
Heb je onderburen? Anders zullen ze heel blij met je zijn.
Dat blijkt wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:36 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Yep die heb ik.. Eigenlijk nog niet echt aan gedacht
Lijkt me toch wel verdomd fijn, zo alles voor jezelf als studentquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:34 schreef toenie het volgende:
Eindelijk eens een wat betere camera dan die van mijn mobiel. Toch valt me de kwaliteit nog steeds wat tegen. Maar goed, bij deze nog een aantal foto's van de inrichting van mijn studio.
[ afbeelding ]
"Woonkamer"-gedeelte
[ afbeelding ]
Aan de muur de - op dit moment - enigste muurversiering.
[ afbeelding ]
Foto genomen als ik in het woonkamer-gedeelte zit.
[ afbeelding ]
Keukentje
Heb ook nog een badkamer met douche en wasbak, maar dat is niet zo bijzonder.
Idd, ziet er goed uitquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:01 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel verdomd fijn, zo alles voor jezelf als student
Zal eens kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:36 schreef Clemenza het volgende:
@DutchErrorist Kom op dan met die fotozo horen alle studentenkamers er toch uit te zien
Goeie tip! Bedankt!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:19 schreef loecje het volgende:
gewoon in groningen gaan wonen en op en neer reizen naar utrecht
ik zou je wel aanraden maximaal 3 dagen naar college te gaan om oververmoeidheid te voorkomen.quote:
Kamer komt me erg bekend voor, is dit niet een complex bij het Science Park in de buurt?quote:Heb ook nog een badkamer met douche en wasbak, maar dat is niet zo bijzonder.
Dit artikeltje al gelezen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:09 schreef Jessy_A het volgende:
Iemand die in een container aan het Damsterdiep woont? Wil er zelf gaan wonen (bijna genoeg punten, jeej). Ik ben wel benieuwd hoe ze er van binnen uit zien, vooral badkamer.
Kringloopwinkels bij langs lopen, zo weinig mogelijk Ikea.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:55 schreef Ezell het volgende:
Jeetje, wat hebben sommige van jullie grote en mooie kamers! Ik ga over ongeveer een week op kamers. Hebben jullie nog tips? Ik moet alles trouwens nog kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |