Lijkt me toch wel verdomd fijn, zo alles voor jezelf als studentquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:34 schreef toenie het volgende:
Eindelijk eens een wat betere camera dan die van mijn mobiel. Toch valt me de kwaliteit nog steeds wat tegen. Maar goed, bij deze nog een aantal foto's van de inrichting van mijn studio.
[ afbeelding ]
"Woonkamer"-gedeelte
[ afbeelding ]
Aan de muur de - op dit moment - enigste muurversiering.
[ afbeelding ]
Foto genomen als ik in het woonkamer-gedeelte zit.
[ afbeelding ]
Keukentje
Heb ook nog een badkamer met douche en wasbak, maar dat is niet zo bijzonder.
Idd, ziet er goed uitquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:01 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel verdomd fijn, zo alles voor jezelf als student
Zal eens kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:36 schreef Clemenza het volgende:
@DutchErrorist Kom op dan met die fotozo horen alle studentenkamers er toch uit te zien
Goeie tip! Bedankt!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:19 schreef loecje het volgende:
gewoon in groningen gaan wonen en op en neer reizen naar utrecht
ik zou je wel aanraden maximaal 3 dagen naar college te gaan om oververmoeidheid te voorkomen.quote:
Kamer komt me erg bekend voor, is dit niet een complex bij het Science Park in de buurt?quote:Heb ook nog een badkamer met douche en wasbak, maar dat is niet zo bijzonder.
Dit artikeltje al gelezen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:09 schreef Jessy_A het volgende:
Iemand die in een container aan het Damsterdiep woont? Wil er zelf gaan wonen (bijna genoeg punten, jeej). Ik ben wel benieuwd hoe ze er van binnen uit zien, vooral badkamer.
Kringloopwinkels bij langs lopen, zo weinig mogelijk Ikea.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:55 schreef Ezell het volgende:
Jeetje, wat hebben sommige van jullie grote en mooie kamers! Ik ga over ongeveer een week op kamers. Hebben jullie nog tips? Ik moet alles trouwens nog kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |