abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 juli 2011 @ 10:46:04 #176
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_99269891
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:41 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Mooie eettafel! En de vloer is ook prachtig (in je 2e kamer!)
Waar is het?
Leiden :)
pi_99320635
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:46 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Leiden :)
Nice! Is het daar leuk studeren? Ik droom stiekem altijd nog van een studie criminologie :P
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_99320733

Ik heb een nieuwe eettafel (voor een tientje op marktplaats gekocht en opgeknapt!) en ladekast, die ik als tv kast gebruik! Nu wil ik nog een nieuwe salontafel (de Xenos heeft hele mooie!) en nog een klein rond tafeltje (Dalom van Ikea, maar die is elke x niet op voorraad :()

Overigens ben ik niet goed in foto´s maken, as you can see!
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_99325467
mooie tafel! xenos heeft nu grote opruiming, ook de tafeltjes enzo.
hoe heb je die stroken (behang?) op de muur gemaakt?
pi_99340667
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:01 schreef loecje het volgende:
mooie tafel! xenos heeft nu grote opruiming, ook de tafeltjes enzo.
hoe heb je die stroken (behang?) op de muur gemaakt?
Oeh, binnenkort maar even kijken dus bij de Xenos!
Dat zijn behangpanelen van de Ikea en die heeft mijn vader onder de houten latjes vast gemaakt. (Gewoon even los schroeven en ze eronder doen.) Gelijk een stuk voller en knusser gevoel.
pi_99340912
geeft echt een mooi effect ja.
ik heb nu ook steeds meer aan de muur. ik moet alleen nog ff bekijken hoe ik het beter kan ophangen.
een poster zit nu vast met veel te veel magneetjes.
en nee zo'n posterstrip werkt niet want daar is mijn poster (deurformaat) te groot voor.
vastlijmen op een plaat wil ik eigenlijk ok niet want dat verhuist zo moeilijk.
pi_99341005
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:59 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb een nieuwe eettafel (voor een tientje op marktplaats gekocht en opgeknapt!) en ladekast, die ik als tv kast gebruik! Nu wil ik nog een nieuwe salontafel (de Xenos heeft hele mooie!) en nog een klein rond tafeltje (Dalom van Ikea, maar die is elke x niet op voorraad :()

Overigens ben ik niet goed in foto´s maken, as you can see!
Nice!
pi_99341670
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:53 schreef loecje het volgende:
geeft echt een mooi effect ja.
ik heb nu ook steeds meer aan de muur. ik moet alleen nog ff bekijken hoe ik het beter kan ophangen.
een poster zit nu vast met veel te veel magneetjes.
en nee zo'n posterstrip werkt niet want daar is mijn poster (deurformaat) te groot voor.
vastlijmen op een plaat wil ik eigenlijk ok niet want dat verhuist zo moeilijk.
Ja, of je moet een lijst kopen voor je poster? En die dan aan touwtjes hangen. Maar lijsten zijn natuurlijk best duur :P

Ik wil ook nog een mooie poster voor de andere kant, want daar heb ik kleine foto lijsten hangen, maar dat is te klein voor zo'n grote muur! Kan alleen nergens mooie posters vinden :P

quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:54 schreef Dale. het volgende:

[..]

Nice!
Dankje!
pi_99343571
daar heb je geen standaard lijsten voor, laten maken is echt veel te duur voor een poster van een tientje. formaat is 158 x 53 cm

watvoor soort poster zoek je?
pi_99344335
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:05 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Ja, of je moet een lijst kopen voor je poster? En die dan aan touwtjes hangen. Maar lijsten zijn natuurlijk best duur :P

Ik wil ook nog een mooie poster voor de andere kant, want daar heb ik kleine foto lijsten hangen, maar dat is te klein voor zo'n grote muur! Kan alleen nergens mooie posters vinden :P

[..]

Dankje!
Is dit misschien een optie voor je?
http://www.tesa.nl/consum(...)erstrips/large_small
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:16:04 #186
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_99388313
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:56 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Nice! Is het daar leuk studeren? Ik droom stiekem altijd nog van een studie criminologie :P
Ja ik ben zelf heel positief. Mooie stad, gezellige kroegen en iedereen is erg actief. Zelf denk ik wel dat een leuk huis erg belangrijk is maar die zijn er hier gelukkig genoeg :) Iedereen uit mijn oude stadje zegt altijd dat ik begin te glunderen als ik over Leiden praat dus dat zegt genoeg lijkt mij :P En de universiteit is goed en er hangt een fijne sfeer tussen studenten en tussen studenten en leraren. Dat hoor ik dan van al mijn huisgenoten en vrienden want doe zelf hbo dus dat weet ik niet uit eigen ervaring.
  woensdag 13 juli 2011 @ 00:58:04 #187
164755 Mss
kutHOEr
pi_99397119
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:46 schreef VeX- het volgende:
Het is pas iets van de afgelopen maanden dat kamers in UIlenstede van sww via coöptatie gaan.
Al veel langer. Maar het verschilt per eenheid. Je kunt als eenheid coöptatie aanvragen, mits het merendeel van de eenheid daarmee akkoord gaat. Tegenwoordig heeft het merendeel het, maar met reageren kun je bewust kiezen voor een kamer zonder coöptatie.
Aids.
pi_99467317
Warning! Picturespam! Mijn kamer O+ Hartje centrum van Groningen

Heb voor en na foto's achter elkaar gezet. Om te laten zien waarom ik in de eerste instantie een hartverzakking kreeg toen ik de kamer zag, maar ook waarom ik het uiteindelijk toch heb gedaan O+

Voor

Na

Voor

Na

Voor

Na

Voor

Na

Voor

Na

Voor

Na

Voor

Na

Voor (gore vloer! :X )

Na

*O* *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_99482218
Netjes princess-a! Gefeliciteerd ermee! Heel veel malen beter geworden!
pi_99482753
Ziet er goed uit zeg! Zeker een hele verbetering! Waar in Groningen is het?
pi_99483753
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:52 schreef Dale. het volgende:
Netjes princess-a! Gefeliciteerd ermee! Heel veel malen beter geworden!
Thanks *O*

quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:02 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ziet er goed uit zeg! Zeker een hele verbetering! Waar in Groningen is het?
Thanks O+ In de Oude Ebbingestraat *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_99483839
princess-a, mooi geworden zo
veel groter trouwens dan ik zo van de buitenkant dacht.
pi_99484310
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:23 schreef loecje het volgende:
princess-a, mooi geworden zo
veel groter trouwens dan ik zo van de buitenkant dacht.
Ja he :D maar van binnen is het dan ook een heel doolhof :o zijn 2 huizen aan elkaar vast gemaakt, tis echt een enorm huis!
pi_99523786

Bazenkamer in de maak :7
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_99527726
O+
ruilen?
pi_99528918
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]

Bazenkamer in de maak :7
Wat een ontzettend leuke kamer! O+ Waar en hoeveel?
  zaterdag 16 juli 2011 @ 01:06:05 #197
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_99529138
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 01:00 schreef princess-a het volgende:

[..]

Wat een ontzettend leuke kamer! O+ Waar en hoeveel?
De grote vraag :)
pi_99529986
Waar halen jullie allemaal die hoogpolige tapijten vandaan?

Ik kan er overheen kijken hoor, maar dat kost toch een godsvermogen? :{ Ik begin onderhand een beetje een grove hekel te krijgen aan die plastic vloer hier dus ik wil er wat op leggen om mijn voetjes enigszins comfortabel te houden O+ Maar dan natuurlijk wel zonder dat hele vinyl eruit te gaan slopen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_99530115
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 01:35 schreef BlackLining het volgende:
Waar halen jullie allemaal die hoogpolige tapijten vandaan?

Ik kan er overheen kijken hoor, maar dat kost toch een godsvermogen? :{ Ik begin onderhand een beetje een grove hekel te krijgen aan die plastic vloer hier dus ik wil er wat op leggen om mijn voetjes enigszins comfortabel te houden O+ Maar dan natuurlijk wel zonder dat hele vinyl eruit te gaan slopen.
Ikea, most likely. Waar iedere student z'n inrichting vandaan haalt.
I reject reality and substitute my own
pi_99530203
vloerkleedje is nog wel betaalbaar hoor. ff goed zoeken
idd bijvoorbeeld ikea. leenbakker heeft ook wel eens wat leuks in de opruiming.

ik heb nu deze van de ikea bij de bank liggen. koopje, helaas niet hoogpolig maar warm genoeg aan mn voeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')