Leidenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:41 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Mooie eettafel! En de vloer is ook prachtig (in je 2e kamer!)
Waar is het?
Nice! Is het daar leuk studeren? Ik droom stiekem altijd nog van een studie criminologiequote:
Oeh, binnenkort maar even kijken dus bij de Xenos!quote:Op maandag 11 juli 2011 17:01 schreef loecje het volgende:
mooie tafel! xenos heeft nu grote opruiming, ook de tafeltjes enzo.
hoe heb je die stroken (behang?) op de muur gemaakt?
Nice!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:59 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe eettafel (voor een tientje op marktplaats gekocht en opgeknapt!) en ladekast, die ik als tv kast gebruik! Nu wil ik nog een nieuwe salontafel (de Xenos heeft hele mooie!) en nog een klein rond tafeltje (Dalom van Ikea, maar die is elke x niet op voorraad)
Overigens ben ik niet goed in foto´s maken, as you can see!
Ja, of je moet een lijst kopen voor je poster? En die dan aan touwtjes hangen. Maar lijsten zijn natuurlijk best duurquote:Op maandag 11 juli 2011 21:53 schreef loecje het volgende:
geeft echt een mooi effect ja.
ik heb nu ook steeds meer aan de muur. ik moet alleen nog ff bekijken hoe ik het beter kan ophangen.
een poster zit nu vast met veel te veel magneetjes.
en nee zo'n posterstrip werkt niet want daar is mijn poster (deurformaat) te groot voor.
vastlijmen op een plaat wil ik eigenlijk ok niet want dat verhuist zo moeilijk.
Dankje!quote:
Is dit misschien een optie voor je?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:05 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ja, of je moet een lijst kopen voor je poster? En die dan aan touwtjes hangen. Maar lijsten zijn natuurlijk best duur
Ik wil ook nog een mooie poster voor de andere kant, want daar heb ik kleine foto lijsten hangen, maar dat is te klein voor zo'n grote muur! Kan alleen nergens mooie posters vinden
[..]
Dankje!
Ja ik ben zelf heel positief. Mooie stad, gezellige kroegen en iedereen is erg actief. Zelf denk ik wel dat een leuk huis erg belangrijk is maar die zijn er hier gelukkig genoegquote:Op maandag 11 juli 2011 14:56 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Nice! Is het daar leuk studeren? Ik droom stiekem altijd nog van een studie criminologie
Al veel langer. Maar het verschilt per eenheid. Je kunt als eenheid coöptatie aanvragen, mits het merendeel van de eenheid daarmee akkoord gaat. Tegenwoordig heeft het merendeel het, maar met reageren kun je bewust kiezen voor een kamer zonder coöptatie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:46 schreef VeX- het volgende:
Het is pas iets van de afgelopen maanden dat kamers in UIlenstede van sww via coöptatie gaan.
Thanksquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:52 schreef Dale. het volgende:
Netjes princess-a! Gefeliciteerd ermee! Heel veel malen beter geworden!
Thanksquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:02 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ziet er goed uit zeg! Zeker een hele verbetering! Waar in Groningen is het?
Ja hequote:Op donderdag 14 juli 2011 23:23 schreef loecje het volgende:
princess-a, mooi geworden zo
veel groter trouwens dan ik zo van de buitenkant dacht.
Wat een ontzettend leuke kamer!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenkamer in de maak
De grote vraagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuke kamer!Waar en hoeveel?
Ikea, most likely. Waar iedere student z'n inrichting vandaan haalt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:35 schreef BlackLining het volgende:
Waar halen jullie allemaal die hoogpolige tapijten vandaan?
Ik kan er overheen kijken hoor, maar dat kost toch een godsvermogen?Ik begin onderhand een beetje een grove hekel te krijgen aan die plastic vloer hier dus ik wil er wat op leggen om mijn voetjes enigszins comfortabel te houden
Maar dan natuurlijk wel zonder dat hele vinyl eruit te gaan slopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |