Ook wezen kijken laatst. Maar ik vind echt niks onder de 100 en dat vind ik toch een béétje veel voor een vloerkleedquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ikea, most likely. Waar iedere student z'n inrichting vandaan haalt.
Ik heb een vloerkleed van de Ikea, hoogpolig. Echt heerlijk, maar jij wil het door de hele kamer? Wel echt een hele toffe kamerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:35 schreef BlackLining het volgende:
Waar halen jullie allemaal die hoogpolige tapijten vandaan?
Ik kan er overheen kijken hoor, maar dat kost toch een godsvermogen?Ik begin onderhand een beetje een grove hekel te krijgen aan die plastic vloer hier dus ik wil er wat op leggen om mijn voetjes enigszins comfortabel te houden
Maar dan natuurlijk wel zonder dat hele vinyl eruit te gaan slopen.
Dat ziet er echt mooi uit hoor, ben benieuwd in Augustus!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenkamer in de maak
U komt maar langsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat ziet er echt mooi uit hoor, ben benieuwd in Augustus!
Arnhem, en hij kost vrij veel, maar hij is voor twee personenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuke kamer!Waar en hoeveel?
Ik en mijn vriendin zijn beide student, de 'kast van een huis' waar wij naar toe gaan is in totaal 45m2 voor twee personen. Wij houden er allebei niet van om zo'n stink douche en schimmel keuken met iemand te delen, dus ja dan heb je gewoon een grote kamer nodig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:30 schreef julian6 het volgende:
dat zijn toch geen studentenkamers meer.. ik zie alleen maar kasten van huizen voorbij komen in dit topic. Niemand die een kamertje van 3 bij 4 heeft hier?
Vandaag een vloer leggen in mijn nieuwe kamer, het ziet er nu zo uit:
Ik heb 13 m2 voor mijzelf. Incl douche/toiletquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik en mijn vriendin zijn beide student, de 'kast van een huis' waar wij naar toe gaan is in totaal 45m2 voor twee personen. Wij houden er allebei niet van om zo'n stink douche en schimmel keuken met iemand te delen, dus ja dan heb je gewoon een grote kamer nodig.
Dan heb je echt een kleine kamer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:33 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb 13 m2 voor mijzelf. Incl douche/toilet
Vriend van mij heeft eens op 7m² gezeten.. ik vind 13 m2 nog royaalquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan heb je echt een kleine kamer.
Maar wel een mooie ervaring om op terug te kijken laterquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan heb je echt een kleine kamer.
Daar kom ik voor in dit topic, maar heb nog geen een bezemkastje voor zien komen hierquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik ben juist zelf heel erg benieuwd hoe mensen hun kamer inrichten die tot categorie 'echte studentenkamers' horen.
Wat voor delict heb je gepleegd dat je daar neer bent gezet?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:30 schreef julian6 het volgende:
dat zijn toch geen studentenkamers meer.. ik zie alleen maar kasten van huizen voorbij komen in dit topic. Niemand die een kamertje van 3 bij 4 heeft hier?
[ afbeelding ]
Wat voor vloer ga je trouwens leggen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
Daar kom ik voor in dit topic, maar heb nog geen een bezemkastje voor zien komen hier
Ik zal wel wat foto's plaatsen als ik klaar ben, anderhalve week nog ongeveer.
Nou ik heb toch meer dan een jaar in een kamer van 12m gezeten en daar ook een foto van gepost, gelukkig kan je bij ons in huis doorverhuizen dus vandaar een grotere kamerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
Daar kom ik voor in dit topic, maar heb nog geen een bezemkastje voor zien komen hier
Ik zal wel wat foto's plaatsen als ik klaar ben, anderhalve week nog ongeveer.
Wij hebben een massief houten vloerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:14 schreef julian6 het volgende:
[..]
Laminaat (deco) van de gamma
bijna klaar nu
En zie het verschil nu de vloer er ligtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:30 schreef julian6 het volgende:
[ afbeelding ]
Had je de lijn niet beter over de breedte kunnen leggen? Lijkt je kamer wat breder van.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:38 schreef julian6 het volgende:
[..]
En zie het verschil nu de vloer er ligt![]()
[ afbeelding ]
maandag plinten leggen en dan is het af
De Hampen is verkrijgbaar in best wel wat kleurtjes en kost 10 euro (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80203782#/50203788/). Dan is er ook nog een grotere versie van de Hampen die in twee verschillende afmetingen verkrijgbaar is en weer een aantal verschillende kleurtjes. De kleinste afmeting kost 30 euro (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90203767#/90203767/). Verder heb je nog de Aborg en de Flokati. Hoezo niet onder de 100 euro te verkrijgen? Makkiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ook wezen kijken laatst. Maar ik vind echt niks onder de 100 en dat vind ik toch een béétje veel voor een vloerkleedZo'n laagpolig ding heb ik ook nog wel, maar ik ben verslaafd aan die hoge. Dat is voor mij dus echt een reden om af en toe naar huis te gaan, mijn ouders hebben dat dus door heel de woonkamer liggen. Heer-lijk
We gaan volgende maand maar weer eens verder zoeken. Nu is het geld op en zit ik net in een nieuwe kamer. Heb trouwens deze reeks pas net ontdekt dus ik moet nu 14 delen gaan doorlezen voor inspiratieAls het enigszins ingericht is zal ik ook eens foto's gaan posten. Als ik het me herinner.
Heel tof!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenkamer in de maak
Ik heb deze en hij is echt geweldigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had je de lijn niet beter over de breedte kunnen leggen? Lijkt je kamer wat breder van.
Enneh, 3 bij 4? Neuh, zo'n studentenkamer heb ik niet. Ruim 16 vierkante meter, al een dikke 3.5 jaar lang (ik ben nooit opgeschoven of wat dan ook).
[..]
De Hampen is verkrijgbaar in best wel wat kleurtjes en kost 10 euro (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80203782#/50203788/). Dan is er ook nog een grotere versie van de Hampen die in twee verschillende afmetingen verkrijgbaar is en weer een aantal verschillende kleurtjes. De kleinste afmeting kost 30 euro (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90203767#/90203767/). Verder heb je nog de Aborg en de Flokati. Hoezo niet onder de 100 euro te verkrijgen? MakkieWaarom overigens persé hoogpolig? Laagpolig of gewoon gladgeweven geeft ook al een fijner gevoel.
Die zijn echt miniquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb deze en hij is echt geweldig.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30122552
De arme studenten posten hier gewoon niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb echt een zielige kamer vergeleken met de fotos hier.
Ik ben niet eens zo heeeel arm. Ik zal binnenkort eens proberen het op 1 foto te krijgen. Ik heb echt zo'n bij elkaar geraapte kamer. Enige wat ik heb gekocht is een bed en een klein kastje.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
De arme studenten posten hier gewoon niet natuurlijk.
Nee, dat had veel meer tijd gekost. En er was nog een belangrijke reden waarom dat onverstandig was maar kan daar even niet opkomenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had je de lijn niet beter over de breedte kunnen leggen? Lijkt je kamer wat breder van.
Enneh, 3 bij 4? Neuh, zo'n studentenkamer heb ik niet. Ruim 16 vierkante meter, al een dikke 3.5 jaar lang (ik ben nooit opgeschoven of wat dan ook).
Gelukkig compenseert mijn kamertje een beetjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb echt een zielige kamer vergeleken met de fotos hier.
Bedankt! Ik ben zelf ook zeer tevreden met het resultaatquote:
Die trap, die kamerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenkamer in de maak
Mijne is wel groter. 20m2 ongeveer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:46 schreef julian6 het volgende:
[..]
Gelukkig compenseert mijn kamertje een beetje
jouw eerste kamer? Ik zou ook wel groter willen maar sommige kamers hier zie ik mezelf pas op mn 30ste in zitten ofzo. Ik ben nu bijna 20quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijne is wel groter. 20m2 ongeveer.
Denk dat het er ook een beetje aan ligt waar je prioriteiten liggen. Ik ben vrij plotseling op kamers gegaan en kreeg toen ook van iedereen van alles, dit heb ik aangevuld met een eettafel van ikea en een nieuw bed en klaar, de kamer die ik toen had met bij elkaar geschraapte inrichting heeft gewoon in dit topic gestaan. Daarna heb ik (3 jaren lang dus) elke vakantie overgewerkt en van dat geld nieuwe meubels gekocht en de gekregen spullen vervangen voor meubels die bij elkaar passen. Ook heb ik jaren in een kamer van 17,5 meter gezeten, totdat ik huisoudste was en door mocht verhuizen naar een grote kamer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:41 schreef Tegan het volgende:
Dat bedoel ik. Niet perse arm. Maar de studenten die gewoon van alles bij elkaar hebben gekregen en het verder weinig interesseert
.
Mijn moeder.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:35 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
heb je je opblaaspop nou weggejorist?
Volgens de 'regels' van het laminaat leggen ligt het goed. Je hoort het namelijk met de naden richting het raam te leggen zodat je die minder ziet in het strijklicht.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:46 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee, dat had veel meer tijd gekost. En er was nog een belangrijke reden waarom dat onverstandig was maar kan daar even niet opkomen
Ja, precies 3 bij 4,20 meter. Het is erg lastig een degelijke kamer te krijgen in Amsterdam, ik ben dus dik tevreden.
[..]
Gelukkig compenseert mijn kamertje een beetje
Eerste zat ik vanaf januari, 11m2 met nog een ketelhok eraan waar alle zooi inkon. Nu binnenshuis naar de grootste kamer gegaan. Connecties enzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:52 schreef julian6 het volgende:
[..]
jouw eerste kamer? Ik zou ook wel groter willen maar sommige kamers hier zie ik mezelf pas op mn 30ste in zitten ofzo. Ik ben nu bijna 20
Wat is dit nou voor uitspraak? Ik denk dat dat zeker niet opgaat voor een heleboel studenten hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:41 schreef Tegan het volgende:
Dat bedoel ik. Niet perse arm. Maar de studenten die gewoon van alles bij elkaar hebben gekregen en het verder weinig interesseert
.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:02 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor uitspraak? Ik denk dat dat zeker niet opgaat voor een heleboel studenten hoor.
Heeft het gros van de studenten niet zo'n kamer?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben niet eens zo heeeel arm. Ik zal binnenkort eens proberen het op 1 foto te krijgen. Ik heb echt zo'n bij elkaar geraapte kamer. Enige wat ik heb gekocht is een bed en een klein kastje.
Als ik hier rondkijk niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heeft het gros van de studenten niet zo'n kamer?
Ik heb ook al mijn spul bij elkaar geraapt hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:41 schreef Tegan het volgende:
.
Ja hij is fijn, er is gisteren 4 keer een hoofd gestoten aan de balk er bovenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die trap, die kamer. fucking vet.
Of begrijp ik je verkeerd? Het lijkt net alsof je zegt dat de studenten die een grote kamer hebben verwend zijn en alles maar van hun pappie en mammie vragen. (en krijgen)quote:
Misschien toeval? En ik heb zelf gewoon fucking geluk gehad, anders zat ik nu nog in die rottige kamer van 13m2.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |