Blijkbaar zijn er alleen foto's van tijdens het verhuizen

Da's wel erg oud! Maar toch, een rondje door mijn kamer.
Welkom! Direct naast de deur staat mijn kledingkast. Op deze kledingkast staat inmiddels een net niet helemaal dezelfde kleur opzetkast.
![2d1a2w3.jpg]()
Naast de kledingkast staat dus mijn eettafeltje, gekregen van mijn oma. Daarbij twee cheapass Ikea-stoeltjes, die ik inmiddels al vervangen heb door twee bijpassende stoelen. Ook donkereiken dus. En de tafel + voorlopig 1 stoel worden, as we speak, door mijn vader opgeknapt. Ik zal de resultaten tzt eens posten.
![313i06c.jpg]()
Balkondeur! Ik heb een balkonnetje

![2r2t2zp.jpg]()
Die er ongeveer zo uit ziet.
![2qs9oh0.jpg]()
Weer terug naar binnen. Een overbelichte paps (geen accessoire in mijn kamer

), mijn bank, een tv-meubel die inmiddels vervangen is, een tv die inmiddels vervangen is, het dressoir dat uit mijn oude slaapkamer bij mijn ouders kwam en een stukje van mijn Allstar, die ik pas dit weekend heb weggegooid. RIP
![kb1vrl.jpg]()
Naast het dressoir een nachtkastje dat inmiddels vervangen is en mijn bed. Nu uiteraard opgemaakt en zonder plastic

![afiz2b.jpg]()
En het rondje is weer compleet! Naast de deur mijn kapstokje. En wederom paps.
![121r3ig.jpg]()
Zo! Een rondje door mijn kamer zoals ie 3.5 jaar geleden was tijdens de verhuizing. Wat een ruimte had ik toen nog! Ik heb hier en daar al aangegeven wat er vervangen is. Wat is er nog bij gekomen? Op de laatste foto, in de hoek waar mijn vader staat, staat direct onder het kapstokje een barkruk (op de kop getikt door mijn oma voor maar een euro op de rommelmarkt tijdens koninginnedag) met daarop een prullenbakje. Direct daarnaast een zelf ontworpen schoenenkastje met daarboven aan de muur een open kastje voor schoolspullen die ik ongeveer per periode nodig heb (ik was het zat steeds alles uit m'n dressoir te moeten zoeken tussen boeken van eerdere of latere periodes). Op dezelfde lange muur boven het bed een plankje, boven het hoofdeinde ook een plankje. Verder nog wat andere dingen aan de muur, zoals een klok en een spiegel en boven de eettafel een poster van

M.C. Escher

met een lichtblauwe lijst, gekregen van m'n tante. Het lichtblauw past echt zó niet in mijn kamer, maar ik heb nog steeds geen andere lijst gekocht. Verder nog een vloerkleed in mijn zithoekje, onder de salontafel dus.
Conclusie na deze lange post? Echt niet elke student heeft een interieur dat rechtstreeks uit de Ikea komt. En ik maak zelden foto's in mijn kamer, voornamelijk vanwege het feit dat ik geen camera heb. De basics staan wel op bovenstaande foto's, al dan niet vervangen, maar wat een kamer wat mij betreft gezellig maakt zijn leuke accessoires. Leuke tafellampjes, kaarsen hier en daar, planten. Momenteel ga ik er niet veel meer aan veranderen. Er komen nog wat planken aan de muur bij, omdat mijn ene boekenplankje momenteel echt uitpuilt met boeken. Ik hoop binnenkort een echt eigen stekje (appartementje voor mezelf) te hebben gevonden en dan gaat er wel meer samenhang komen en gaat dat Leen Bakker-beukenspul per direct naar de schroot, ik ben het spuugzat namelijk