Klacht lijkt me duidelijk.quote:Dinsdag ontstond bij het Clusius-college een grote vechtpartij tussen leerlingen van de beide scholen. Twee leraren raakten daarbij gewond. Twee jonge ex-geliefden hadden een ware veldslag ontketend nadat hun verkering op de klippen was gelopen. Beide exen en tientallen vrienden zoeken sindsdien de confrontatie. Dat escaleerde deze week in een massale vechtpartij voor hun school waarbij twee leerkrachten gewond raakten.
Een groep van een kleine honderd jongeren ging voor het Clusius College met elkaar op de vuist. De rel draait om de leerlingen Nina (14) en Raymond (13) uit de tweede klas van het vmbo.
Een leerkracht van het Clusius College in Alkmaar weet niet wat hem overkomt als hij dinsdagmiddag met zijn camera de school uitstapt. Hij wil de zeventig tot honderd jongeren vastleggen die voor zijn school met elkaar op de vuist willen gaan. In plaats daarvan keert het geweld zich tegen hem. Ze werken hem tegen de grond en trappen hem in zijn buik. Ook een andere leerkracht krijgt rake klappen. Daarna gaan ze met elkaar op de vuist. ,,Het was zeer beangstigend om zo'n grote en agressieve groep daar te zien. Ze waren overduidelijk uit op relschoppen,'' zegt een andere leerkracht.
Ap?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:18 schreef Garisson72 het volgende:
D'r zullen toch zeker wel Fok!kers tussen hebben gezeten dan?
jaquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:07 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
hopelijk zien we het filmpje vanmiddag op dumpert, kudotoppperr!!!!
Beschadigt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:06 schreef Stuurver het volgende:
Gewoon de ME erop af sturen en de kosten verrekenen aan de ouders.
Traangas is vaak effectief en een paar knuppelslagen tegen het hoofd ook, het is toch een VMBO school dus veel kan er niet beschadigt raken bij dat tuig
Je ziet ze hier ook hele hordes met schepnetjes, gaan ze kikkers vangen ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm hier in Hoorn hebben we ook een Clusius collega.
Dat is een of andere agrarische school voor VMBO'ers, leren ze ook bloemschikken enzo
hahahahquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:46 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Je ziet ze hier ook hele hordes met schepnetjes, gaan ze kikkers vangen ofzo.
Spartacusquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:45 schreef Denkbaar het volgende:
Filmen? Tribunes er omheen zetten en kaartjes verkopen!
En er af en toe een wapen tussen gooien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:45 schreef Denkbaar het volgende:
Filmen? Tribunes er omheen zetten en kaartjes verkopen!
Dit dus.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:01 schreef Levolution het volgende:
Die leerkracht
Beetje zitten filmen i.p.v. de boel sussen
Hebben zeker te veel naar het journaal gekeken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Klacht lijkt me duidelijk.
Het is uit tussen Nina en Raymond
Allah akbarquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hebben zeker te veel naar het journaal gekeken.
En zo lossen de problemen zichzelf opquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En er af en toe een wapen tussen gooien.
quote:
Nina pijpt wel lekker hoor, hoe kan zij nou een klacht zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Staat er toch.
Raymond en Nina [ afbeelding ]
@ 0.15, die gevechtquote:
Lekkere chicks in die video manquote:
Ik stuur er wel 10 naar je toe , kijken of je je dan nog red alleenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:55 schreef Zware_jongen het volgende:
Docenten die zich door 13 en 14-jarigen laten aftuigen.
Je zorgt er toch wel voor dat er deze keer wel youtubebeelden zijn?!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:14 schreef Sportex het volgende:
Morgen de uitwedstrijd, ik ben erbij
Die haal je zeker uit je kelder, of niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik stuur er wel 10 naar je toe , kijken of je je dan nog red alleen
Ik kom ook wel ffe langsquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:14 schreef Sportex het volgende:
Morgen de uitwedstrijd, ik ben erbij
fking geile sma's op 0:08quote:
Gast, alsjeblieft.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik stuur er wel 10 naar je toe , kijken of je je dan nog red alleen
Valt me nog mee dat ze geen Nickelson jas dragen. Natuurlijk is de bontkraag wel aanwezig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:01 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
fking geile sma's op 0:08 [ afbeelding ]
Helaas alleen in negatieve zin, de strebers worden fors ondergesneeuwd door de marginaaltjes...quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:23 schreef draaijer het volgende:
VMBO, knap dat ze nog het nieuws kunnen halen
Voor de gemiddelde VMBO-er is je school als meest gangstah/vechtbaas profileren juist positief in het nieuws komen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Helaas alleen in negatieve zin, de strebers worden fors ondergesneeuwd door de marginaaltjes...
Omdat ze niet beter weten...quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde VMBO-er is je school als meest gangstah/vechtbaas profileren juist positief in het nieuws komen..
Nou ja als je als streber vmbo doet is het pas echt treurig met je gesteld natuurlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Helaas alleen in negatieve zin, de strebers worden fors ondergesneeuwd door de marginaaltjes...
Nooit gedacht aan kinderen die WEL de capaciteiten hebben VWO te doen, maar zich vervelen op de basisschool omdat er geen fluit te doen is?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nou ja als je als streber vmbo doet is het pas echt treurig met je gesteld natuurlijk.
Dat zijn niet de strebers op het vmbo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nooit gedacht aan kinderen die WEL de capaciteiten hebben VWO te doen, maar zich vervelen op de basisschool omdat er geen fluit te doen is?
Een Citotoets geeft alleen aan voor welk niveau je geschikt bent, niet je toekomst...
Streber als in: zo hard mogelijk door het jaar fietsen om een hoger schooltype af te dwingen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:59 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat zijn niet de strebers op het vmbo.
Waar slaat die opmerking over de Cito-toets trouwens op? Nu je die toch aanvoert: als je volgens de Cito-toets een vmbo'er bent en vervolgens een streber op het vmbo bent, is het inderdaad erg treurig met je gesteld.
Nederlands als in ABN? Want je hebt verschillende Nederlandse talen. In dit geval is het Slotervaartnederlands...quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:02 schreef speknek het volgende:
Kwamme allemaal mense naar die gevecht rennen.
Waarom kunnen fucking Nederlanders in Alkmaar geen Nederlands?![]()
.
Bij streber denk ik eigenlijk aan iedereen die hard zijn best doet voor school niet per se degenen die op willen klimmen. Degenen die op willen klimmen doen het over het algemeen ook niet zo goed trouwens.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Streber als in: zo hard mogelijk door het jaar fietsen om een hoger schooltype af te dwingen.
Maar klimmers kunnen daarentegen meer bagage hebben dan degenen die rechtstreeks havo/vwo hebben gehaald...quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:05 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Bij streber denk ik eigenlijk aan iedereen die hard zijn best doet voor school niet per se degenen die op willen klimmen. Degenen die op willen klimmen doen het over het algemeen ook niet zo goed trouwens.
Kinderlijke suffigheid natuurlijk, maar ik word ook wel moe van al die brave luitjes die altijd maar doen alsof de grootste aanjagers van verandering op deze wereld allemaal accountmanager zijn ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde VMBO-er is je school als meest gangstah/vechtbaas profileren juist positief in het nieuws komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:30 schreef Lakitu het volgende:
Waarschijnlijk is dit Nina, maar dr profiel staat wel op privé, dus ik kan niet zeggen of ik het zou raken.Ja dat is Nina, in cache is er namelijk nog een reactie bij Raymond's foto te zien die dateert uit decemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarschijnlijk is dit Nina, maar dr profiel staat wel op privé, dus ik kan niet zeggen of ik het zou raken.Duidelijk een gevalideerde reden voor deze vechtpartij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk is dit Nina, maar dr profiel staat wel op privé, dus ik kan niet zeggen of ik het zou raken.Ik zou haar bij haar tietjes grijpen terwijl ik haar achterlangs mijn vleesknuppel he-le-maal in haar steek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Nina
Deze mooiboy is van mij
dus afblijfen bitche's
Houvanjeschatje
xx
5 dec, 17:51
Kijk maar uit voor Raymond. Hij wil haar terug.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zou haar bij haar tietjes grijpen terwijl ik haar achterlangs mijn vleesknuppel he-le-maal in haar steek.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:51 schreef Dastan het volgende:
Trouwens, ik vind dertien kinderen die jarig zijn nou niet echt een 'massa' te noemen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:51 schreef Dastan het volgende:
Trouwens, ik vind dertien kinderen die jarig zijn nou niet echt een 'massa' te noemen.
Waarschijnlijk is dit Nina, maar dr profiel staat wel op privé, dus ik kan niet zeggen of ik het zou raken.Ik zou raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Volksbuurtsplitter altijd met zijn rare reactiesquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En er af en toe een wapen tussen gooien.
Waarschijnlijk is dit Nina, maar dr profiel staat wel op privé, dus ik kan niet zeggen of ik het zou raken.hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
wat een vmbo sletquote:
Kom op je gaat je toch niet met een gevecht bemoeien die niet eens om jouw of bekenden draaitquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:08 schreef amenth het volgende:
jammer dat ik er niet was, ik zou wel even goed moeten kijken welke school meer chickies had zo dat ik die kon beschermen, ik kan in mijn eentje wel minimaal 15 13 jarige aan
Wees baas dan, boeler.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:06 schreef steve.T het volgende:
[..]
wat een vmbo sletbitche's
mooiboy
afblijfen
eigenlijk zou een baas dit topic op hun hyves moeten plaatsen
animequote:Op donderdag 27 januari 2011 18:11 schreef steve.T het volgende:
[..]
Kom op je gaat je toch niet met een gevecht bemoeien die niet eens om jouw of bekenden draait
ik lachten door ditquote:
Waarschijnlijk is dit Nina, maar dr profiel staat wel op privé, dus ik kan niet zeggen of ik het zou raken.Zo te zien zou ik 'r wel een likje van lustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al ben ik 30
J. <3
pedo alertquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:25 schreef HLV_Siempre het volgende:
Zo te zien zou ik 'r wel een likje van lusten
Ook al ben ik 30
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:01 schreef jijbentechtsimpel het volgende:
ik vind deze opmerking niet kunnen van STUURVER
het is toch een VMBO school dus veel kan er niet beschadigt raken bij dat tuig .
door dit soort dingen krijg je dus tegenwoordig deze puinhoop.
gelukkig zijn er niet alleen maar stuudjes op deze aardbol anders had het best saai geweest
groeten van een moeder van een vmbo dochter
Is ze lekker? Anders is ze geen stuudje en niet lekker, wat heb je dan eigenlijk nog?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:01 schreef jijbentechtsimpel het volgende:
het is toch een VMBO school dus veel kan er niet beschadigt raken bij dat tuig .
gelukkig zijn er niet alleen maar stuudjes op deze aardbol anders had het best saai geweest
Je bedoelt dat 'dat tuig' zich minderwaardig gevonden voelt en daarom onder elkaar massale vechtpartijen gaan houden?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:01 schreef jijbentechtsimpel het volgende:
Nee, juist niet. Als iedereen een bovengemiddelde tot hoge intelligentie heeft dan is het logisch om aan te nemen dat alles juist interessanter gaat worden. Mensen kunnen immers elkaar goed begrijpen en gesprekken hebben meer inhoud en diepgang dan gesprekken met de gemiddelde VMBO-er.quote:gelukkig zijn er niet alleen maar stuudjes op deze aardbol anders had het best saai geweest
Pics van je dochter!quote:groeten van een moeder van een vmbo dochter
...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:01 schreef jijbentechtsimpel het volgende:
Zeggen dat VMBO-ers niet veel hebben om te beschadigen in hun hoofd vind jij niet kunnen maar je eigen dochter bestempelen als debiel wel?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:51 schreef jijbentechtsimpel het volgende:
hahahaha zo zie je maar weer dat de wereld gek is op debielen
Ga 1x pics van je dochter posten tan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:01 schreef jijbentechtsimpel het volgende:
je schrijft als 'je dochter'quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:07 schreef jijbentechtsimpel het volgende:
voelde je je eigen aangesproken
neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:07 schreef jijbentechtsimpel het volgende:
voelde je je eigen aangesproken
Producten voor wie echt levensmoe is. Die vruchten hebben ze ongetwijfeld met hun bilspleten beroerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:56 schreef keeszify het volgende:
Die gasten staan vandaag op de markt
http://rtvnh.nl/nieuws/53(...)+Clusius+de+markt+op
Oudere chicks willen scorenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:31 schreef R4ven het volgende:
Ben ik de enige die het opgevallen is dat die gast een oudere chick heeft weten te scoren? Kom op daarvoor MOET je hem toch gewoon feliciteren
On topic: VMBO
Spuit 11...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef twaalf het volgende:
Toevallig dat ze allemaal jarig waren. Misschien ruzie over wie zijn feestje die dag mocht houden?
Inderdaad, een jong broekie van 13 met een oude rijpe vrouw van 14. Felicitaties voor die gast.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:31 schreef R4ven het volgende:
Ben ik de enige die het opgevallen is dat die gast een oudere chick heeft weten te scoren? Kom op daarvoor MOET je hem toch gewoon feliciteren
On topic: VMBO
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |