Kijk maar uit voor Raymond. Hij wil haar terug.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zou haar bij haar tietjes grijpen terwijl ik haar achterlangs mijn vleesknuppel he-le-maal in haar steek.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:51 schreef Dastan het volgende:
Trouwens, ik vind dertien kinderen die jarig zijn nou niet echt een 'massa' te noemen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:51 schreef Dastan het volgende:
Trouwens, ik vind dertien kinderen die jarig zijn nou niet echt een 'massa' te noemen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:30 schreef Lakitu het volgende:
Waarschijnlijk is dit Nina, maar dr profiel staat wel op privé, dus ik kan niet zeggen of ik het zou raken.Ik zou raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Volksbuurtsplitter altijd met zijn rare reactiesquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En er af en toe een wapen tussen gooien.
Waarschijnlijk is dit Nina, maar dr profiel staat wel op privé, dus ik kan niet zeggen of ik het zou raken.hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
wat een vmbo sletquote:
Kom op je gaat je toch niet met een gevecht bemoeien die niet eens om jouw of bekenden draaitquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:08 schreef amenth het volgende:
jammer dat ik er niet was, ik zou wel even goed moeten kijken welke school meer chickies had zo dat ik die kon beschermen, ik kan in mijn eentje wel minimaal 15 13 jarige aan
Wees baas dan, boeler.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:06 schreef steve.T het volgende:
[..]
wat een vmbo sletbitche's
mooiboy
afblijfen
eigenlijk zou een baas dit topic op hun hyves moeten plaatsen
animequote:Op donderdag 27 januari 2011 18:11 schreef steve.T het volgende:
[..]
Kom op je gaat je toch niet met een gevecht bemoeien die niet eens om jouw of bekenden draait
ik lachten door ditquote:
Waarschijnlijk is dit Nina, maar dr profiel staat wel op privé, dus ik kan niet zeggen of ik het zou raken.Zo te zien zou ik 'r wel een likje van lustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al ben ik 30
J. <3
pedo alertquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:25 schreef HLV_Siempre het volgende:
Zo te zien zou ik 'r wel een likje van lusten
Ook al ben ik 30
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:01 schreef jijbentechtsimpel het volgende:
ik vind deze opmerking niet kunnen van STUURVER
het is toch een VMBO school dus veel kan er niet beschadigt raken bij dat tuig .
door dit soort dingen krijg je dus tegenwoordig deze puinhoop.
gelukkig zijn er niet alleen maar stuudjes op deze aardbol anders had het best saai geweest
groeten van een moeder van een vmbo dochter
Is ze lekker? Anders is ze geen stuudje en niet lekker, wat heb je dan eigenlijk nog?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:01 schreef jijbentechtsimpel het volgende:
het is toch een VMBO school dus veel kan er niet beschadigt raken bij dat tuig .
gelukkig zijn er niet alleen maar stuudjes op deze aardbol anders had het best saai geweest
groeten van een moeder van een vmbo dochter
Je bedoelt dat 'dat tuig' zich minderwaardig gevonden voelt en daarom onder elkaar massale vechtpartijen gaan houden?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:01 schreef jijbentechtsimpel het volgende:
Nee, juist niet. Als iedereen een bovengemiddelde tot hoge intelligentie heeft dan is het logisch om aan te nemen dat alles juist interessanter gaat worden. Mensen kunnen immers elkaar goed begrijpen en gesprekken hebben meer inhoud en diepgang dan gesprekken met de gemiddelde VMBO-er.quote:gelukkig zijn er niet alleen maar stuudjes op deze aardbol anders had het best saai geweest
Pics van je dochter!quote:groeten van een moeder van een vmbo dochter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |