Mooiquote:
Jah, hier ook veel te kortquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi
Ik ook, maar wel kortSliep uiteindelijk pas om half twee of zo.
Moet jij niet naar een of andere wedstrijd?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:00 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, hier ook veel te kort
Vanavond maar vroeg naar bed.. oh wacht
Preciesquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet jij niet naar een of andere wedstrijd?
Sterktequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:04 schreef STING het volgende:
[..]
Precies
Morgen maar wat later beginnen
Hiquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:12 schreef Kreator het volgende:
Ah, er is weer een nieuw slachtoffer?
(goedemorgen)
Nou, dat zal me een feest wordenquote:
Ik vind dat Belgen altijd heel rustgevend praten en zacht en beleefdquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:17 schreef Kreator het volgende:
Er zit hier een belg. Stefke. En die praat zoooooooooooooooooooooooo saai.. En ik moet er naar luisteren.
.
Stefke klinkt dan wel weer heel schattig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:17 schreef Kreator het volgende:
Er zit hier een belg. Stefke. En die praat zoooooooooooooooooooooooo saai.. En ik moet er naar luisteren.
.
Je kreeg toch juist een massage?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:20 schreef PeuRac het volgende:
Moguh, zo heerlijk geslapen, alleen een beetje gebroken rug voor mn gevoel
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:20 schreef PeuRac het volgende:
Blijkbaar toch niet zo'n proquote:
quote:
Of hij heeft daarna hele andere dingen gedaan in ongemakkelijke houdingenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijkbaar toch niet zo'n pro
So much for professional?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:20 schreef PeuRac het volgende:
Ah, zo'n pro....quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of hij heeft daarna hele andere dingen gedaan in ongemakkelijke houdingen
Stemmingswisselingen, geef ons 5 minquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:27 schreef PeuRac het volgende:
ooh en mij doen jullie niks, ik voel me super
Hij heet Stef. Maar wij doen altijd een Samson bij hem... "heeeeeeeeeyyyyyyy STEFKUH!"quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stefke klinkt dan wel weer heel schattig.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij heet Stef. Maar wij doen altijd een Samson bij hem... "heeeeeeeeeyyyyyyy STEFKUH!"
Dr zijn meer zwembaden in Utrecht?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Zwembad hier is nog steeds dicht, en ik groei dicht
Goed bezig, mijn ritme is nog steeds fucked upquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:30 schreef littledrummergirl het volgende:
ben begonnen n beetje meer ritme in mn leven te bouwenwerkt prima haha nu om 9 uur klaarwakker ipv om 12. Zometeen lekker n uur zwemmen
Ja, helemaal aan de andere kant. Even kijken wat hun rooster is. Ik ben al moe als ik er benquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr zijn meer zwembaden in Utrecht?Vriendin van me heeft t zelfde probleem trouwens.
Ja... Die van mij heet dus ook gewoon Gert...quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij heet Stef. Maar wij doen altijd een Samson bij hem... "heeeeeeeeeyyyyyyy STEFKUH!"
Je bent niks gewend jijquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, helemaal aan de andere kant. Even kijken wat hun rooster is. Ik ben al moe als ik er ben
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Zwembad hier is nog steeds dicht, en ik groei dicht
Squashen is geen succes, ik ben bang voor ballenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent niks gewend jijje kan ook gaan squashen of fitnessen
Verklaart meteen je single statusquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Squashen is geen succes, ik ben bang voor ballen
Ja heerlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zwemmen is zo lekkerkrijg er altijd zo'n onwijze drive van in mn lichaam, alsof ik t nog uren kan doen als ik stop ( kan helaas niet
wedstrijdbad is maar n uur open )
In dat geval, sterktequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
ah, ik ga ook...
Ik hoop dat het bier smaakt
Zo'n antwoord had ik echt niet verwacht.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verklaart meteen je single status
heb je ook paalangst?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Squashen is geen succes, ik ben bang voor ballen
Was het maar fucked up hequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed bezig, mijn ritme is nog steeds fucked up
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paaldansen lijkt me eigenlijk wel wat, schijnt goed voor je te zijn
Zullen we op cursus?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch mooi hoe dat soort door mannen verzonnen fabels aanslaan bij de gleufdiertjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor enge beestjes zijn dat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch mooi hoe dat soort door mannen verzonnen fabels aanslaan bij de gleurdiertjes.
Vooral een tikfoutjequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat voor enge beestjes zijn dat?
Ik betwijfel het nog.quote:
quote:
Ah en hoe lang sliep je al slecht?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan val ik daarna meteen in slaap
Ligt er bij mij heel erg aan. Als t intensief was en daarna word er geknuffeld, dan ben ik zo pleittequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:48 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kan juist niet meer in slaap vallen na seks meestal
heb je ook je eigen opkomstmuziekje meegebrachtquote:
LOLquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah en hoe lang sliep je al slecht?
M'n eerste wedstrijd. And probably my lastquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dat zal me een feest worden.
Op Q-music is nu wel wat toepasselijksquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb je ook je eigen opkomstmuziekje meegebracht?
quote:VANGELIS conquest of paradise
Ik hoor een soort Batman tunequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
revange zeg ik je!quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het nog.
Maar ach, wij staan iig al in de halve finale.
Ja, iets heel bombastisch en cool.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ja precies, als we jullie in de finale tegenkomen en m dan wel gewoon winnen.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah en hoe lang sliep je al slecht?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
![]()
Nog geen juiste partner gevonden die mij helemaal heeft kunnen uitputten
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, iets heel bombastisch en cool.
ik ' what a man, what a man, what a mightygood man'quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoor een soort Batman tune
Zo, jij hebt babs hoog zittenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ' what a man, what a man, what a mightygood man'
Moet het nu weer gelijk over seks gaan, MissBquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo, jij hebt babs hoog zitten
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:55 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en stbaby, natuurlijk ook n goeie ventilator mee, om je manen in de wind te laten wapperen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:55 schreef STING het volgende:
[..]
Moet het nu weer gelijk over seks gaan, MissB
Ook altijd hetzelfde met jou.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij doet het erom! It's you, not me.
Ik zeg toch, het ligt aan jouquote:
Maar goed, op zich is het ook wel weer gezond. Dus ga zo doorquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg toch, het ligt aan jou
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
Maar goed, op zich is het ook wel weer gezond. Dus ga zo door
spreek je nu over 8-9 jaar geleden? let it goquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja precies, als we jullie in de finale tegenkomen en m dan wel gewoon winnen.
ik kan op elk moment in slaap vallenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:48 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kan juist niet meer in slaap vallen na seks meestal
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vandaar dus ook jou slaapproblemen
Dr kan verrassend veel op 1 stroompuntquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geloof ik een beetje teveel apparaten op een stekkerdoos
mooie explosie erachterquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan wel in slow motion he
Zolang je niet van stekkerdoos naar stekkerdoos naar stekkerdoos enz gaat dan moet het goedkomenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geloof ik een beetje teveel apparaten op een stekkerdoos
Die is geweldig jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mooie explosie erachter![]()
Mwah, mits geen droger, oven, wasmachine en magnetron.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
Dr kan verrassend veel op 1 stroompunt
lijkt me ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang je niet van stekkerdoos naar stekkerdoos naar stekkerdoos enz gaat dan moet het goedkomen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dat heeft daar niet zoveel mee te maken. Het gaat om het aantal amperes dat gebruikt wordt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:11 schreef littledrummergirl het volgende:
lijkt me ookze maken stekkerdozen niet zo groot als ze het niet aankunnen lijkt me
Huh wat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang je niet van stekkerdoos naar stekkerdoos naar stekkerdoos enz gaat dan moet het goedkomen
tenzij ze em vol stopt met van die slitsers natuurlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lijkt me ookze maken stekkerdozen niet zo groot als ze het niet aankunnen lijkt me
of datquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, mits geen droger, oven, wasmachine en magnetron.
En dan nog, in de keuken zit echt t broodrooster, tosti ijzer, magnetron, koelkast en waterkoker op 1 groep, ding is er nog nooit uitgeklapt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat klink je ontzettend intelligent zoquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heeft daar niet zoveel mee te maken. Het gaat om het aantal amperes dat gebruikt wordt.
En die staan ook altijd allemaal tegelijk aan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:14 schreef PeuRac het volgende:
En dan nog, in de keuken zit echt t broodrooster, tosti ijzer, magnetron, koelkast en waterkoker op 1 groep, ding is er nog nooit uitgeklapt.
Ja, dat zal ook welquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr kan verrassend veel op 1 stroompunt
Het komt wel eens voor. Nooit allemaal tegelijk, maar wel 3 of 4 er van.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:15 schreef Techno het volgende:
[..]
En die staan ook altijd allemaal tegelijk aan?
Edit: Verzekeringstechnisch is dat ook niet zo handig, mocht het ooit fout gaan.
hier hebben we waterkoker,koelkast,magnetron en wasmachine kan ook gewoon.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan nog, in de keuken zit echt t broodrooster, tosti ijzer, magnetron, koelkast en waterkoker op 1 groep, ding is er nog nooit uitgeklapt.
Op mijn kamer? Neequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb weer vrij kort haarquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:55 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en stbaby, natuurlijk ook n goeie ventilator mee, om je manen in de wind te laten wapperen
Ik heb het niet over een groep, ik heb het over een stopcontactquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:
Ik weet niet zeker op welke groep de wasmachine zit, sowieso weet niemand echt hoe de groepen exact zittenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier hebben we waterkoker,koelkast,magnetron en wasmachine kan ook gewoon.
Uiteraard kijk ik niet naar explosiesquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ken hetquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Huh wat?![]()
(2 stroompuntenen 18-19 apparaten aangesloten)
Niet helemaal, maar bij mij zit het over 2 stopcontacten verdeeld welke uit dezelfde stroomdraad stroom krijgen, dus in dat opzicht scheelt het niet heel veel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een groep, ik heb het over een stopcontactOf is dat hetzelfde?
Mijn baas nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
why?
vond t lange wat je in sept had wel leuk
huisgenoot en ik zijn aan het proberen gegaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker op welke groep de wasmachine zit, sowieso weet niemand echt hoe de groepen exact zittenWeet alleen dat we 12 stoppen/schakelaars hebben en dat 2 daar van, van de 3 fasen zijn.
Geen zin in, vallen computers uit enzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
huisgenoot en ik zijn aan het proberen gegaanschakelaars omzetten en kijken welk apparaat er uitvalt
Oh, oke. Nou zoveel verstand heb ik daar niet vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar bij mij zit het over 2 stopcontacten verdeeld welke uit dezelfde stroomdraad stroom krijgen, dus in dat opzicht scheelt het niet heel veel.
Als je groep het aankan kan je stekkerdoos het ook wel aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een groep, ik heb het over een stopcontactOf is dat hetzelfde?
nieuwe tune!quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn baas niet
Heb nu wel een volle baard. Rugged!
Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat pa dat goed geregeld heeftquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je groep het aankan kan je stekkerdoos het ook wel aan
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hij was te gemakkelijk om te laten gaan
Dát zijn de adviezen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:20 schreef MissMSX het volgende:
Als je groep het aankan kan je stekkerdoos het ook wel aan
Een groep heeft meerdere stopcontacten. Op zich kan het geen kwaad dat er veel apparaten op 1 wandcontactdoos zitten. Maar als dat een oudje is, zou hij misschien eventueel wellicht in de toekomst te warm kunnen worden. Maar als er aarde op zit, lijkt het me geen probleem.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Normaliter houd ik me graag van de domme.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:14 schreef Spirit82 het volgende:
Wat klink je ontzettend intelligent zo
Een baard nog wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn baas niet
Heb nu wel een volle baard. Rugged!
Living on the edge hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat pa dat goed geregeld heeft
Huis is 10 jaar geleden ongeveer geheel nieuw gebouwd met de toen nieuweste technieken beschikbaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een groep heeft meerdere stopcontacten. Op zich kan het geen kwaad dat er veel apparaten op 1 wandcontactdoos zitten. Maar als dat een oudje is, zou hij misschien eventueel wellicht in de toekomst te warm kunnen worden. Maar als er aarde op zit, lijkt het me geen probleem.
Hij heeft er vooralsnog meer verstand van dan ikquote:
De versie van Herman is veeeeeeeeeeel cooler. En zing ik ook elk optreden uit volle borst mee. (http://hermanfolk.nl/ links boven zit een speler, met ook dat nummer, in de punk-versiequote:
Het is nog vroeg hequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wist zelf geen betere te bedenken he, alweer niet...
is ook vetquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De versie van Herman is veeeeeeeeeeel cooler. En zing ik ook elk optreden uit volle borst mee. (http://hermanfolk.nl/ links boven zit een speler, met ook dat nummer, in de punk-versie)
Vooral dingen die snel iets warm moeten stoken gaan er rap vandoor met de stroom (waterkoker, senseo, frituurpan).quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:23 schreef Kreator het volgende:
Je moet oppassen dat je op een verdeeldoos niet teveel apparaten doet, want dan smelt het dus gewoon weg. Regelmatig gehad hier in de toko.
Nou, dat staat er anders niet bij, dus als het misgaat klaag ik ze gewoon aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:23 schreef Kreator het volgende:
Je moet oppassen dat je op een verdeeldoos niet teveel apparaten doet, want dan smelt het dus gewoon weg. Regelmatig gehad hier in de toko.
....quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:28 schreef MissMSX het volgende:
Nou, dat staat er anders niet bij, dus als het misgaat klaag ik ze gewoon aan
Wie lees de verpakking dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
..... Boven de 2000 watt smelt elke willekeurige verdeeldoos gewoon weg. De meeste zijn gebouwd op max 2400 watt. Dat staat bijna altijd op de verpakking.
De gemiddelde Amerikaan. Om te kijken wat ze wel kunnen doen om de fabrikant aan te klagenquote:
welnee, laptop is 65-85w, telefoon véél minder, TV zal t meeste zijn maar niet boven de 500wquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik denk niet dat ik met m'n tv, dvd-speler en laptop aan de 2000 watt komEn met de oplader voor m'n telefoon erbij ook niet.
Hoop ik
Ja, waarom heet het eigenlijk een microwave?quote:
Golflengte is http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=f4a4d26b58707fbd cm . . .quote:Microgolffrequentie: 2450MHz
voor en na picsquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of morgen of volgende week zaterdag gaat hij eraf. Weet het nog niet zeker.
Nou, daaromquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welnee, laptop is 65-85w, telefoon véél minder, TV zal t meeste zijn maar niet boven de 500w
Eraf. Baarden zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of morgen of volgende week zaterdag gaat hij eraf. Weet het nog niet zeker.
Ik heb een vrijwel volle baard. Iig symetrisch, en alleen links en rechts tussen mijn onderlip en kin niks. Maar wel mooi op mijn wangen enzo. Ik ben ruggedquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor en na pics
Volgens mij verdwijnt de baard door evolutie ofzoik ken weinig mannen die echt nog n mooie volle baard kunnen groeien, meestal groeit er dan gewoon niks op de wangen ofzo
Je fohn trekt waarschijnlijk meer stroom dan het hele zootje bij elkaar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, daaromZoveel zal m'n stijltang en m'n fohn er ook niet aan toevoegen.
Die juist weer wel, die kunnen rustig richting de 1000-1500w gaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, daaromZoveel zal m'n stijltang en m'n fohn er ook niet aan toevoegen.
Stbabylon the Greyquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een vrijwel volle baard. Iig symetrisch, en alleen links en rechts tussen mijn onderlip en kin niks. Maar wel mooi op mijn wangen enzo. Ik ben rugged
Ah, maar die heb ik nooit samen in het contact. Om de beurt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die juist weer wel, die kunnen rustig richting de 1000-1500w gaan.
Tussen twee zware magneten leggen, gaat hij zwevenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:38 schreef rival het volgende:
of mensen die bv de ghourmet aansluiten op zo'n oprolbaar verlengsnoer en dat ding dan niet uitrollen.. ook lekker handig.. dat wordt binnen steeds warmer en warmer en gaat uiteindelijk fikken
Volgens mij hoef je weinig te verwachten van de stijltang. Die duurt lang voordat 'ie warm is, duidt niet echt op een hoogvermogenapparaat. De fohn daarentegen . . .quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, maar die heb ik nooit samen in het contact. Om de beurt.
The Brown, then?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi, alleen een paar grijze haren op mijn hoofd, niks niet in mijn baard
Ik snap 'm niet... Jij hebt op beide wangen een rug, maar dan zo'n kale strip in het midden?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een vrijwel volle baard. Iig symetrisch, en alleen links en rechts tussen mijn onderlip en kin niks. Maar wel mooi op mijn wangen enzo. Ik ben rugged
Bij mij is het redelijk egaal, maar zo lang laat ik hem nooit groeien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Volgens mij verdwijnt de baard door evolutie ofzoik ken weinig mannen die echt nog n mooie volle baard kunnen groeien, meestal groeit er dan gewoon niks op de wangen ofzo
alle wattages bij elkaar optellen en delen door 230 dan zie je hoeveel Ampere het is, als je onder de 16A blijft zit je iig qua stop goed.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
Ik moet echt eens gaan kijken hoeveel watt m'n electrische pruttel nodig heeft
Binnen een minuut is die warmquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je weinig te verwachten van de stijltang. Die duurt lang voordat 'ie warm is, duidt niet echt op een hoogvermogenapparaat. De fohn daarentegen . . .
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef STING het volgende:
[..]
The Brown Wizard
Dat klinkt dan weer een beetje fout
En toch, als je Lord of the Rings hebt gelezen, weet je dat er een Brown Wizzard bestaat/bestondquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef STING het volgende:
[..]
The Brown Wizard
Je wat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
Ik moet echt eens gaan kijken hoeveel watt m'n electrische pruttel nodig heeft
dan heb je n veel mooier paar dagen baardjequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij mij is het redelijk egaal, maar zo lang laat ik hem nooit groeien.
wattages. Wat een walgelijk woord is dat toch.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
alle wattages bij elkaar optellen en delen door 230 dan zie je hoeveel Ampere het is, als je onder de 16A blijft zit je iig qua stop goed.
Wangen, boven mijn bovenlippen (snor dus eigenlijk), keel, kin, net onder mijn onderlippen, en een streep vanaf mijn onderlippen naar mijn kin. Links en rechts daarvan dus twee kleine stukjes waar niks groeit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet... Jij hebt op beide wangen een rug, maar dan zo'n kale strip in het midden?
Dat doe ik nog wel een keerquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
alle wattages bij elkaar optellen en delen door 230 dan zie je hoeveel Ampere het is, als je onder de 16A blijft zit je iig qua stop goed.
ik leg er liever gewoon vlees opquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tussen twee zware magneten leggen, gaat hij zweven
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef STING het volgende:
[..]
The Brown Wizard
Ik zie al een prequel, Gandalf: the younger years.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch, als je Lord of the Rings hebt gelezen, weet je dat er een Brown Wizzard bestaat/bestond
Hoeveel watt m'n stijltang, föhn, tv en zo nodig hebbenquote:
Dat heb ik wel altijd, ik trim het zaakje gewoon om de 2 dagen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:42 schreef littledrummergirl het volgende:
dan heb je n veel mooier paar dagen baardje, dan hier en daar n patch haar
Dit is wel basiskennis jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik nog wel een keer
Ik kan wel merken dat ik bij natuurkunde nooit echt opgelet heb.
Is the Hobbit niet genoeg?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:43 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zie al een prequel, Gandalf: the younger years.
Net als de serie Merlin
Oh zeg dat dan meteenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wangen, boven mijn bovenlippen (snor dus eigenlijk), keel, kin, net onder mijn onderlippen, en een streep vanaf mijn onderlippen naar mijn kin. Links en rechts daarvan dus twee kleine stukjes waar niks groeit.
Ik had echt een gruwelijke hekel aan natuurkunde en wiskundequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit is wel basiskennis jaIk gebruik het nog wel eens als ik de bedrading in mn auto aanpas.
Yupz: Radagast ("tender of beasts")quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch, als je Lord of the Rings hebt gelezen, weet je dat er een Brown Wizzard bestaat/bestond
Als ik het een week laat staan dan zijn het niet echt stoppeltjes meerquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef Djieluh het volgende:
Ik laat meestal stoppels van een week staan. En dan gaat die eraf!
Jij niet alleen hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik nog wel een keer
Ik kan wel merken dat ik bij natuurkunde nooit echt opgelet heb.
Babs kent z'n klassiekersquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yupz: Radagast ("tender of beasts")
quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:45 schreef STING het volgende:
[..]
In die tijdsperiode is Gandalf toch al grijs?
Klinkt goed!quote:
Goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw thuisbioscoopsetje trouwens?
W = VA dus A = W/V of V=W/A dat is een van de belangrijkste mbt stroom.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had echt een gruwelijke hekel aan natuurkunde en wiskundeIk kan het nog steeds niet.
Weet je, het kan me echt geen flikker schelenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
W = VA dus A = W/V of V=W/A dat is een van de belangrijkste mbt stroom.
Wat zeg je dat toch weer heerlijk subtielquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je, het kan me echt geen flikker schelen
Ehr, Gandalf (en de andere wizards) zijn nooit in die vorm jong geweest. Ze kwamen naar Middle-Earth als oude mannenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:43 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zie al een prequel, Gandalf: the younger years.
Net als de serie Merlin
Dat merk je wel aan je rokend apparatuurquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:44 schreef Watertornado het volgende:
Straks kom je er nog achter dat er stiekem ~650 volt op je wandcontactdoos staat.
Rookt jouw apparatuur? Het is namelijk vrij normaal dat dat zo is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat merk je wel aan je rokend apparatuur![]()
Ik moet echt héél snel een baan vinden in t buitenland, er gaat weer een stelletje trouwen
U..quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
W = VA dus A = W/V of V=W/A dat is een van de belangrijkste mbt stroom.
OMG, how sheldon of youquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr, Gandalf (en de andere wizards) zijn nooit in die vorm jong geweest. Ze kwamen naar Middle-Earth als oude mannen
En voor Middle-Earth?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr, Gandalf (en de andere wizards) zijn nooit in die vorm jong geweest. Ze kwamen naar Middle-Earth als oude mannen
Waarom betrek je Angel er nu bij?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:50 schreef Samzz het volgende:
Weet je, het kan me echt geen flikker schelen
Hoezo U? Hij gebruikt overal eenheden in plaats van grootheden.quote:
Zo ben ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch weer heerlijk subtiel
~650v? Mag je ff uitleggen bij mijn weten komt er 230~240v uit t stopcontact. 400v bij 3-fasen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Rookt jouw apparatuur? Het is namelijk vrij normaal dat dat zo is.
Zal wel komen omdat we het over de Brown Wizard haddenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom betrek je Angel er nu bij?
Omdat Angelquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom betrek je Angel er nu bij?
Leuke vriend/kennis/familielid ben jij zegquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet echt héél snel een baan vinden in t buitenland, er gaat weer een stelletje trouwen
quote:ja dat is zo, maar als we t willemn voor de baby er is moet t ook snel, in mei ben ik dan ook 7 maand
Peu says (10:51)
ja is ook zo, wil je dan niet liever wachten? Ook dat je dan wat meer geld hebt enzo? Of wil je getrouwd zijn als de baby er is?
<zwangere kennis> says (10:52)
nou k vind t wel leuker om getrouwd te zijn als de baby er is...
en trouwen wilden we op zichte bruiloften houden t langste stand...
goedkoopste bruiloften houden t langste stand...
(en t scheelt ook een hoop rompslomp met erkenning en naamswijzigingen e,d.)(
230 V is de RMS-spanning. De piekspanning ligt dus op 230*Sqrt(2) ~ 325 V. Het is echter wisselspanning, dus dat maakt het potentiaalverschil ~ 650 V.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
~650v? Mag je ff uitleggen bij mijn weten komt er 230~240v uit t stopcontact. 400v bij 3-fasen.
Mis je ook het vrijgezellenfeestquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat merk je wel aan je rokend apparatuur![]()
Er in geslagen. Ik vergis me. Ik heb eerst geleerd P=VI, en dat werd later P=UI, en dat werkt nu door op de eenhedenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoezo U? Hij gebruikt overal eenheden in plaats van grootheden.
aah zo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
230 V is de RMS-spanning. De piekspanning ligt dus op 230*Sqrt(2) ~ 325 V. Het is echter wisselspanning, dus dat maakt het potentiaalverschil ~ 650 V.
Ja als ik P=VI ga gebruiken, snapt ze t zeker nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er in geslagen. Ik vergis me. Ik heb eerst geleerd P=VI, en dat werd later P=UI, en dat werkt nu door op de eenheden
Sowieso mensen die per sé U in plaats van V willen gebruiken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er in geslagen. Ik vergis me. Ik heb eerst geleerd P=VI, en dat werd later P=UI, en dat werkt nu door op de eenheden
Abracadabra voor mijquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
230 V is de RMS-spanning. De piekspanning ligt dus op 230*Sqrt(2) ~ 325 V. Het is echter wisselspanning, dus dat maakt het potentiaalverschil ~ 650 V.
welk feest, ze hebben beide geen werken zij is zwangerquote:
Kennis en het is algemeen bekend dat ik niet van bruiloften en geboortes houquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Leuke vriend/kennis/familielid ben jij zeg
U=I x Rquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sowieso mensen die per sé U in plaats van V willen gebruiken.Vroeger was het E, alsof het uitmaakt.
En dan zit je nog in het "statische" domein. Als het over complexe belastingen gaat wordt het opeens nog een stuk leuker.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja als ik P=VI ga gebruiken, snapt ze t zeker nietwatt, ampere en volt snappen de meesten nog.
quote:
Jij zegt echt precies wat ik dacht toen ik het lasquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou ze een taalcursus aanraden i.p.v. een kind en bruiloft.
Dat kind is al te laat, die is al onderwegquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou ze een taalcursus aanraden i.p.v. een kind en bruiloft.
Balen dan, heb binnenkort 2 vrijgezellen feesten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welk feest, ze hebben beide geen werken zij is zwanger
En echt, wat dit betreft kan het me ook niks schelenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
wij zijn heerlijk blond in dezen he
SI is funquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sowieso mensen die per sé U in plaats van V willen gebruiken.Vroeger was het E, alsof het uitmaakt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kind is al te laat, die is al onderwegen die bruiloft sla je er bij haar ook al niet meer uit. Wel mooi, ze is nog niet ten huwelijk gevraagd, maar dr moeder gaat al wel een jurk maken
Ik schnabbel graag bij op bruiloftenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:57 schreef Ripley het volgende:
Ik vind bruiloften wel leuk. Ik ben een sucker voor romantiek.
Ik heb het allemaal verdrongen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
dan nog is het u = i . R. Of zelfs Z.
Oftewel je neukt de vrijgezellen in de bezemkast?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik schnabbel graag bij op bruiloften.
Dat is wel lachen, maar zonder geld wordt er weinig gefeest gok ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Balen dan, heb binnenkort 2 vrijgezellen feesten.
Ze heeft niet echt leuke vriendinnenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oftewel je neukt de vrijgezellen in de bezemkast?
Vrijgezellenfeest betalen de vrienden he, niet de vrijgezelquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel lachen, maar zonder geld wordt er weinig gefeest gok ik
electra is leukquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En echt, wat dit betreft kan het me ook niks schelenIk vind elektriciteit en zo echt een mannen ding
Van hun vrienden hebben de meesten ook geen geldquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrijgezellenfeest betalen de vrienden he, niet de vrijgezel
Misschien ook wel beter.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van hun vrienden hebben de meesten ook geen geld
Natuurkunde is zo heerlijk logisch. Als je electra kan, kun je ook magnetisme, als je magnetisme kan, kun je ook krachten, etc. etc.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
electra is leukeen van de weinige dingen aan natuurkunde die ik nog een beetje kan. Schema's lezen enzo is ook wel grappig. Vooral als wat je dan bedenkt helemaal klopt
Noem me egoïstisch. Maar dat zou ik echt weigerenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien ook wel beter.
Dat er 2 maten van me gaan trouwen kost me bijna 400 euro
Regeltechniek is de basis van alles.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurkunde is zo heerlijk logisch. Als je electra kan, kun je ook magnetisme, als je magnetisme kan, kun je ook krachten, etc. etc.
Krachten is ook leukquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurkunde is zo heerlijk logisch. Als je electra kan, kun je ook magnetisme, als je magnetisme kan, kun je ook krachten, etc. etc.
Als je het een niet kan, kan je de rest ook niet werd me pijnlijk duidelijk op de proefwerkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien ook wel beter.
Mogen me wel hele goede vrienden zijn danquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien ook wel beter.
Nou, dat gaat me dan weer te verquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, jij wilt graag m2·kg·s-3·A-1?
Dus dat wordt weer een extra steuntrekker die wij, hardwerkende mensen, moeten onderhouden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
Dat kind is al te laat, die is al onderwegen die bruiloft sla je er bij haar ook al niet meer uit. Wel mooi, ze is nog niet ten huwelijk gevraagd, maar dr moeder gaat al wel een jurk maken
200 euro de man? Mwah, 50 euro als huwelijkscadeau, 100 euro voor het vrijgezellenfeest, kom je al aardig in de buurt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mogen me wel hele goede vrienden zijn dan
Ja dat zijn het ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mogen me wel hele goede vrienden zijn dan
nee, das een gratis extra dienst die ik leverquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oftewel je neukt de vrijgezellen in de bezemkast?
Het maakt sommige berekeningen wel makkelijk als je alles zo opschrijft. Zeker als je internationaal werkt met mensen die imperiaal werken is dit heerlijk overduidelijk en ondubbelzinnig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dat gaat me dan weer te ver(daarbij hoef je het niet perse op die manier te doen, SI heeft ook gecombineerde eenheden
)
Ja precies, onder de 100 euro doe je bijna niks meer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
200 euro de man? Mwah, 50 euro als huwelijkscadeau, 100 euro voor het vrijgezellenfeest, kom je al aardig in de buurt.
Ze was een vriendin, ondertussen meer een kennisquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:03 schreef Ripley het volgende:
Waarom is het eigenlijk een vriend van je als je ze zo stom vindt?
Kleding? Misschien heb ik het makkelijker als man zijnde, maar ik hoef niet een nieuwe outfit voor een bruiloftquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:03 schreef Ripley het volgende:
die vrijgezellenfeesten kosten altijd veel geld ja. En dan nog een cadeau en kleding voor de bruiloft
Mensen die niet met het metrische systeem werken moeten lekker in de middeleeuwen blijven en zich niet meer bemoeien met de moderne wereldquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het maakt sommige berekeningen wel makkelijk als je alles zo opschrijft. Zeker als je internationaal werkt met mensen die imperiaal werken is dit heerlijk overduidelijk en ondubbelzinnig.
Maar het kan welquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kleding? Misschien heb ik het makkelijker als man zijnde, maar ik hoef niet een nieuwe outfit voor een bruiloft
Eensch.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:05 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die niet met het metrische systeem werken moeten lekker in de middeleeuwen blijven en zich niet meer bemoeien met de moderne wereld
gewoon n nieuw hemd of das en je kunt weer gaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kleding? Misschien heb ik het makkelijker als man zijnde, maar ik hoef niet een nieuwe outfit voor een bruiloft
Hoezo nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies, onder de 100 euro doe je bijna niks meer.
Het is alleen een beetje jammer dat er maar een maand tussen zit
Nee hoeft niet. Maar als je overdag iets gaat doen, vlot bouwen, survivalen, kookclinic, etc. etc. kost dat al gauw 40~60e de man, excl. eten en drinken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo nietMoeten feesten tegenwoordig een bepaald aantal euro's kosten?
Een activiteit ben je tussen de 40 en 60 euro kwijt, drinken erbij, eten erbij, vervoer, huren van een stom pak voor de vrijgezel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer dan je denkt hoor. Meningsverschillen vallen meer op en blijven langer hangen.quote:
een vrijgezellen feest zonder stripperquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een activiteit ben je tussen de 40 en 60 euro kwijt, drinken erbij, eten erbij, vervoer, huren van een stom pak voor de vrijgezel.
En dan mocht ik niet eens een stripster regelen
Niet geheel nieuw, maar ik ben naar een aantal bruiloften met kledingvoorschriften geweest. Een strandfeest waarbij iedereen in het wit verwacht werd bijvoorbeeld. Op zich handig, want zo kwamen er geen willekeurige andere mensen naar binnen gewandeld. Maar ik draag zelf heel veel zwart en had gewoon helemaal niks witsquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
bij mijn zwager gingen we paintballen, daarna uit eten en uiteindelijk stappen...quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een vrijgezellen feest zonder stripper
Trouwen dan maar?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen wil ik ook vrouwelijke strippers.
Gemengde vrijgezellenfeestenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:08 schreef Kreator het volgende:
Ik heb in maart een vrijgzellenfeestje van een (niet heel goede) vriend. Werd gebeld door 2 vriendinnen van haar....dus ik denk dat het een gezamenlijke dag wordt. Dat lijkt me echt verschrikkelijk en dan ben je toch ook niet goed bezig op een vrijgezellendag. Naar de hoeren is misschien wat overdreven maar op de laatste dag van je 'vrijgezelle bestaan' wil je toch niet met die wijven zitten te ouwehoeren.
Als ik het zou organiseren zou ik hem zijn ballen teruggeven en apart gaan.
Ga ik wel bij jouw groepjequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen wil ik ook vrouwelijke strippers.
Haha, maar dan mag jij niet op mijn vrijgezellenfeestje komenquote:
Dat was ook mijn ideequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een vrijgezellen feest zonder stripper
Ik heb mijn beste vriendinnetje al gewaarschuwd dat ze niet met dudes moet aankomenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga ik wel bij jouw groepje![]()
Als ik ooit ga trouwen weet ik zeker dat mn beste vriend een paar bloed mooie strippers uitzoekt
Afterparty.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
Haha, maar dan mag jij niet op mijn vrijgezellenfeestje komen
Ja bij mij ook, en 2 andere maten van me krijgen ook zeker een stripster.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga ik wel bij jouw groepje![]()
Als ik ooit ga trouwen weet ik zeker dat mn beste vriend een paar bloed mooie strippers uitzoekt
Ons hele leven is dan een grote afterpartyquote:
Nou inderdaad. Geef dan geen feest.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:08 schreef Kreator het volgende:
Ik heb in maart een vrijgzellenfeestje van een (niet heel goede) vriend. Werd gebeld door 2 vriendinnen van haar....dus ik denk dat het een gezamenlijke dag wordt. Dat lijkt me echt verschrikkelijk en dan ben je toch ook niet goed bezig op een vrijgezellendag. Naar de hoeren is misschien wat overdreven maar op de laatste dag van je 'vrijgezelle bestaan' wil je toch niet met die wijven zitten te ouwehoeren.
Als ik het zou organiseren zou ik hem zijn ballen teruggeven en apart gaan.
weet ik, kom wel eens in een striptentquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat lijken ze vaak op de website
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |