Zolang je niet van stekkerdoos naar stekkerdoos naar stekkerdoos enz gaat dan moet het goedkomenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geloof ik een beetje teveel apparaten op een stekkerdoos
Die is geweldig jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mooie explosie erachter![]()
Mwah, mits geen droger, oven, wasmachine en magnetron.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
Dr kan verrassend veel op 1 stroompunt
lijkt me ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang je niet van stekkerdoos naar stekkerdoos naar stekkerdoos enz gaat dan moet het goedkomen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dat heeft daar niet zoveel mee te maken. Het gaat om het aantal amperes dat gebruikt wordt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:11 schreef littledrummergirl het volgende:
lijkt me ookze maken stekkerdozen niet zo groot als ze het niet aankunnen lijkt me
Huh wat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang je niet van stekkerdoos naar stekkerdoos naar stekkerdoos enz gaat dan moet het goedkomen
tenzij ze em vol stopt met van die slitsers natuurlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lijkt me ookze maken stekkerdozen niet zo groot als ze het niet aankunnen lijkt me
of datquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, mits geen droger, oven, wasmachine en magnetron.
En dan nog, in de keuken zit echt t broodrooster, tosti ijzer, magnetron, koelkast en waterkoker op 1 groep, ding is er nog nooit uitgeklapt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat klink je ontzettend intelligent zoquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heeft daar niet zoveel mee te maken. Het gaat om het aantal amperes dat gebruikt wordt.
En die staan ook altijd allemaal tegelijk aan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:14 schreef PeuRac het volgende:
En dan nog, in de keuken zit echt t broodrooster, tosti ijzer, magnetron, koelkast en waterkoker op 1 groep, ding is er nog nooit uitgeklapt.
Ja, dat zal ook welquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr kan verrassend veel op 1 stroompunt
Het komt wel eens voor. Nooit allemaal tegelijk, maar wel 3 of 4 er van.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:15 schreef Techno het volgende:
[..]
En die staan ook altijd allemaal tegelijk aan?
Edit: Verzekeringstechnisch is dat ook niet zo handig, mocht het ooit fout gaan.
hier hebben we waterkoker,koelkast,magnetron en wasmachine kan ook gewoon.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan nog, in de keuken zit echt t broodrooster, tosti ijzer, magnetron, koelkast en waterkoker op 1 groep, ding is er nog nooit uitgeklapt.
Op mijn kamer? Neequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb weer vrij kort haarquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:55 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en stbaby, natuurlijk ook n goeie ventilator mee, om je manen in de wind te laten wapperen
Ik heb het niet over een groep, ik heb het over een stopcontactquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:
Ik weet niet zeker op welke groep de wasmachine zit, sowieso weet niemand echt hoe de groepen exact zittenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier hebben we waterkoker,koelkast,magnetron en wasmachine kan ook gewoon.
Uiteraard kijk ik niet naar explosiesquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ken hetquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Huh wat?![]()
(2 stroompuntenen 18-19 apparaten aangesloten)
Niet helemaal, maar bij mij zit het over 2 stopcontacten verdeeld welke uit dezelfde stroomdraad stroom krijgen, dus in dat opzicht scheelt het niet heel veel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een groep, ik heb het over een stopcontactOf is dat hetzelfde?
Mijn baas nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
why?
vond t lange wat je in sept had wel leuk
huisgenoot en ik zijn aan het proberen gegaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker op welke groep de wasmachine zit, sowieso weet niemand echt hoe de groepen exact zittenWeet alleen dat we 12 stoppen/schakelaars hebben en dat 2 daar van, van de 3 fasen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |