Zolang je niet van stekkerdoos naar stekkerdoos naar stekkerdoos enz gaat dan moet het goedkomenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geloof ik een beetje teveel apparaten op een stekkerdoos
Die is geweldig jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mooie explosie erachter![]()
Mwah, mits geen droger, oven, wasmachine en magnetron.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
Dr kan verrassend veel op 1 stroompunt
lijkt me ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang je niet van stekkerdoos naar stekkerdoos naar stekkerdoos enz gaat dan moet het goedkomen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dat heeft daar niet zoveel mee te maken. Het gaat om het aantal amperes dat gebruikt wordt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:11 schreef littledrummergirl het volgende:
lijkt me ookze maken stekkerdozen niet zo groot als ze het niet aankunnen lijkt me
Huh wat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang je niet van stekkerdoos naar stekkerdoos naar stekkerdoos enz gaat dan moet het goedkomen
tenzij ze em vol stopt met van die slitsers natuurlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lijkt me ookze maken stekkerdozen niet zo groot als ze het niet aankunnen lijkt me
of datquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, mits geen droger, oven, wasmachine en magnetron.
En dan nog, in de keuken zit echt t broodrooster, tosti ijzer, magnetron, koelkast en waterkoker op 1 groep, ding is er nog nooit uitgeklapt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat klink je ontzettend intelligent zoquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heeft daar niet zoveel mee te maken. Het gaat om het aantal amperes dat gebruikt wordt.
En die staan ook altijd allemaal tegelijk aan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:14 schreef PeuRac het volgende:
En dan nog, in de keuken zit echt t broodrooster, tosti ijzer, magnetron, koelkast en waterkoker op 1 groep, ding is er nog nooit uitgeklapt.
Ja, dat zal ook welquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr kan verrassend veel op 1 stroompunt
Het komt wel eens voor. Nooit allemaal tegelijk, maar wel 3 of 4 er van.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:15 schreef Techno het volgende:
[..]
En die staan ook altijd allemaal tegelijk aan?
Edit: Verzekeringstechnisch is dat ook niet zo handig, mocht het ooit fout gaan.
hier hebben we waterkoker,koelkast,magnetron en wasmachine kan ook gewoon.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan nog, in de keuken zit echt t broodrooster, tosti ijzer, magnetron, koelkast en waterkoker op 1 groep, ding is er nog nooit uitgeklapt.
Op mijn kamer? Neequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb weer vrij kort haarquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:55 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en stbaby, natuurlijk ook n goeie ventilator mee, om je manen in de wind te laten wapperen
Ik heb het niet over een groep, ik heb het over een stopcontactquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:
Ik weet niet zeker op welke groep de wasmachine zit, sowieso weet niemand echt hoe de groepen exact zittenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier hebben we waterkoker,koelkast,magnetron en wasmachine kan ook gewoon.
Uiteraard kijk ik niet naar explosiesquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ken hetquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Huh wat?![]()
(2 stroompuntenen 18-19 apparaten aangesloten)
Niet helemaal, maar bij mij zit het over 2 stopcontacten verdeeld welke uit dezelfde stroomdraad stroom krijgen, dus in dat opzicht scheelt het niet heel veel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een groep, ik heb het over een stopcontactOf is dat hetzelfde?
Mijn baas nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
why?
vond t lange wat je in sept had wel leuk
huisgenoot en ik zijn aan het proberen gegaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker op welke groep de wasmachine zit, sowieso weet niemand echt hoe de groepen exact zittenWeet alleen dat we 12 stoppen/schakelaars hebben en dat 2 daar van, van de 3 fasen zijn.
Geen zin in, vallen computers uit enzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
huisgenoot en ik zijn aan het proberen gegaanschakelaars omzetten en kijken welk apparaat er uitvalt
Oh, oke. Nou zoveel verstand heb ik daar niet vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar bij mij zit het over 2 stopcontacten verdeeld welke uit dezelfde stroomdraad stroom krijgen, dus in dat opzicht scheelt het niet heel veel.
Als je groep het aankan kan je stekkerdoos het ook wel aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een groep, ik heb het over een stopcontactOf is dat hetzelfde?
nieuwe tune!quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn baas niet
Heb nu wel een volle baard. Rugged!
Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat pa dat goed geregeld heeftquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je groep het aankan kan je stekkerdoos het ook wel aan
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hij was te gemakkelijk om te laten gaan
Dát zijn de adviezen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:20 schreef MissMSX het volgende:
Als je groep het aankan kan je stekkerdoos het ook wel aan
Een groep heeft meerdere stopcontacten. Op zich kan het geen kwaad dat er veel apparaten op 1 wandcontactdoos zitten. Maar als dat een oudje is, zou hij misschien eventueel wellicht in de toekomst te warm kunnen worden. Maar als er aarde op zit, lijkt het me geen probleem.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Normaliter houd ik me graag van de domme.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:14 schreef Spirit82 het volgende:
Wat klink je ontzettend intelligent zo
Een baard nog wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn baas niet
Heb nu wel een volle baard. Rugged!
Living on the edge hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat pa dat goed geregeld heeft
Huis is 10 jaar geleden ongeveer geheel nieuw gebouwd met de toen nieuweste technieken beschikbaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een groep heeft meerdere stopcontacten. Op zich kan het geen kwaad dat er veel apparaten op 1 wandcontactdoos zitten. Maar als dat een oudje is, zou hij misschien eventueel wellicht in de toekomst te warm kunnen worden. Maar als er aarde op zit, lijkt het me geen probleem.
Hij heeft er vooralsnog meer verstand van dan ikquote:
De versie van Herman is veeeeeeeeeeel cooler. En zing ik ook elk optreden uit volle borst mee. (http://hermanfolk.nl/ links boven zit een speler, met ook dat nummer, in de punk-versiequote:
Het is nog vroeg hequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wist zelf geen betere te bedenken he, alweer niet...
is ook vetquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De versie van Herman is veeeeeeeeeeel cooler. En zing ik ook elk optreden uit volle borst mee. (http://hermanfolk.nl/ links boven zit een speler, met ook dat nummer, in de punk-versie)
Vooral dingen die snel iets warm moeten stoken gaan er rap vandoor met de stroom (waterkoker, senseo, frituurpan).quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:23 schreef Kreator het volgende:
Je moet oppassen dat je op een verdeeldoos niet teveel apparaten doet, want dan smelt het dus gewoon weg. Regelmatig gehad hier in de toko.
Nou, dat staat er anders niet bij, dus als het misgaat klaag ik ze gewoon aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:23 schreef Kreator het volgende:
Je moet oppassen dat je op een verdeeldoos niet teveel apparaten doet, want dan smelt het dus gewoon weg. Regelmatig gehad hier in de toko.
....quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:28 schreef MissMSX het volgende:
Nou, dat staat er anders niet bij, dus als het misgaat klaag ik ze gewoon aan
Wie lees de verpakking dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
..... Boven de 2000 watt smelt elke willekeurige verdeeldoos gewoon weg. De meeste zijn gebouwd op max 2400 watt. Dat staat bijna altijd op de verpakking.
De gemiddelde Amerikaan. Om te kijken wat ze wel kunnen doen om de fabrikant aan te klagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |