heb je ook paalangst?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Squashen is geen succes, ik ben bang voor ballen
Was het maar fucked up hequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed bezig, mijn ritme is nog steeds fucked up
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paaldansen lijkt me eigenlijk wel wat, schijnt goed voor je te zijn
Zullen we op cursus?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch mooi hoe dat soort door mannen verzonnen fabels aanslaan bij de gleufdiertjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor enge beestjes zijn dat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch mooi hoe dat soort door mannen verzonnen fabels aanslaan bij de gleurdiertjes.
Vooral een tikfoutjequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat voor enge beestjes zijn dat?
Ik betwijfel het nog.quote:
quote:
Ah en hoe lang sliep je al slecht?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan val ik daarna meteen in slaap
Ligt er bij mij heel erg aan. Als t intensief was en daarna word er geknuffeld, dan ben ik zo pleittequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:48 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kan juist niet meer in slaap vallen na seks meestal
heb je ook je eigen opkomstmuziekje meegebrachtquote:
LOLquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah en hoe lang sliep je al slecht?
M'n eerste wedstrijd. And probably my lastquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dat zal me een feest worden.
Op Q-music is nu wel wat toepasselijksquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb je ook je eigen opkomstmuziekje meegebracht?
quote:VANGELIS conquest of paradise
Ik hoor een soort Batman tunequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb je ook je eigen opkomstmuziekje meegebracht?
revange zeg ik je!quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het nog.
Maar ach, wij staan iig al in de halve finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |