welnee, laptop is 65-85w, telefoon véél minder, TV zal t meeste zijn maar niet boven de 500wquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik denk niet dat ik met m'n tv, dvd-speler en laptop aan de 2000 watt komEn met de oplader voor m'n telefoon erbij ook niet.
Hoop ik
Ja, waarom heet het eigenlijk een microwave?quote:
Golflengte is http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=f4a4d26b58707fbd cm . . .quote:Microgolffrequentie: 2450MHz
voor en na picsquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of morgen of volgende week zaterdag gaat hij eraf. Weet het nog niet zeker.
Nou, daaromquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welnee, laptop is 65-85w, telefoon véél minder, TV zal t meeste zijn maar niet boven de 500w
Eraf. Baarden zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of morgen of volgende week zaterdag gaat hij eraf. Weet het nog niet zeker.
Ik heb een vrijwel volle baard. Iig symetrisch, en alleen links en rechts tussen mijn onderlip en kin niks. Maar wel mooi op mijn wangen enzo. Ik ben ruggedquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor en na pics
Volgens mij verdwijnt de baard door evolutie ofzoik ken weinig mannen die echt nog n mooie volle baard kunnen groeien, meestal groeit er dan gewoon niks op de wangen ofzo
Je fohn trekt waarschijnlijk meer stroom dan het hele zootje bij elkaar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, daaromZoveel zal m'n stijltang en m'n fohn er ook niet aan toevoegen.
Die juist weer wel, die kunnen rustig richting de 1000-1500w gaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, daaromZoveel zal m'n stijltang en m'n fohn er ook niet aan toevoegen.
Stbabylon the Greyquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een vrijwel volle baard. Iig symetrisch, en alleen links en rechts tussen mijn onderlip en kin niks. Maar wel mooi op mijn wangen enzo. Ik ben rugged
Ah, maar die heb ik nooit samen in het contact. Om de beurt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die juist weer wel, die kunnen rustig richting de 1000-1500w gaan.
Tussen twee zware magneten leggen, gaat hij zwevenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:38 schreef rival het volgende:
of mensen die bv de ghourmet aansluiten op zo'n oprolbaar verlengsnoer en dat ding dan niet uitrollen.. ook lekker handig.. dat wordt binnen steeds warmer en warmer en gaat uiteindelijk fikken
Volgens mij hoef je weinig te verwachten van de stijltang. Die duurt lang voordat 'ie warm is, duidt niet echt op een hoogvermogenapparaat. De fohn daarentegen . . .quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, maar die heb ik nooit samen in het contact. Om de beurt.
The Brown, then?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi, alleen een paar grijze haren op mijn hoofd, niks niet in mijn baard
Ik snap 'm niet... Jij hebt op beide wangen een rug, maar dan zo'n kale strip in het midden?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een vrijwel volle baard. Iig symetrisch, en alleen links en rechts tussen mijn onderlip en kin niks. Maar wel mooi op mijn wangen enzo. Ik ben rugged
Bij mij is het redelijk egaal, maar zo lang laat ik hem nooit groeien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Volgens mij verdwijnt de baard door evolutie ofzoik ken weinig mannen die echt nog n mooie volle baard kunnen groeien, meestal groeit er dan gewoon niks op de wangen ofzo
alle wattages bij elkaar optellen en delen door 230 dan zie je hoeveel Ampere het is, als je onder de 16A blijft zit je iig qua stop goed.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
Ik moet echt eens gaan kijken hoeveel watt m'n electrische pruttel nodig heeft
Binnen een minuut is die warmquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je weinig te verwachten van de stijltang. Die duurt lang voordat 'ie warm is, duidt niet echt op een hoogvermogenapparaat. De fohn daarentegen . . .
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef STING het volgende:
[..]
The Brown Wizard
Dat klinkt dan weer een beetje fout
En toch, als je Lord of the Rings hebt gelezen, weet je dat er een Brown Wizzard bestaat/bestondquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef STING het volgende:
[..]
The Brown Wizard
Je wat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
Ik moet echt eens gaan kijken hoeveel watt m'n electrische pruttel nodig heeft
dan heb je n veel mooier paar dagen baardjequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij mij is het redelijk egaal, maar zo lang laat ik hem nooit groeien.
wattages. Wat een walgelijk woord is dat toch.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
alle wattages bij elkaar optellen en delen door 230 dan zie je hoeveel Ampere het is, als je onder de 16A blijft zit je iig qua stop goed.
Wangen, boven mijn bovenlippen (snor dus eigenlijk), keel, kin, net onder mijn onderlippen, en een streep vanaf mijn onderlippen naar mijn kin. Links en rechts daarvan dus twee kleine stukjes waar niks groeit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet... Jij hebt op beide wangen een rug, maar dan zo'n kale strip in het midden?
Dat doe ik nog wel een keerquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
alle wattages bij elkaar optellen en delen door 230 dan zie je hoeveel Ampere het is, als je onder de 16A blijft zit je iig qua stop goed.
ik leg er liever gewoon vlees opquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tussen twee zware magneten leggen, gaat hij zweven
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef STING het volgende:
[..]
The Brown Wizard
Ik zie al een prequel, Gandalf: the younger years.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch, als je Lord of the Rings hebt gelezen, weet je dat er een Brown Wizzard bestaat/bestond
Hoeveel watt m'n stijltang, föhn, tv en zo nodig hebbenquote:
Dat heb ik wel altijd, ik trim het zaakje gewoon om de 2 dagen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:42 schreef littledrummergirl het volgende:
dan heb je n veel mooier paar dagen baardje, dan hier en daar n patch haar
Dit is wel basiskennis jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik nog wel een keer
Ik kan wel merken dat ik bij natuurkunde nooit echt opgelet heb.
Is the Hobbit niet genoeg?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:43 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zie al een prequel, Gandalf: the younger years.
Net als de serie Merlin
Oh zeg dat dan meteenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wangen, boven mijn bovenlippen (snor dus eigenlijk), keel, kin, net onder mijn onderlippen, en een streep vanaf mijn onderlippen naar mijn kin. Links en rechts daarvan dus twee kleine stukjes waar niks groeit.
Ik had echt een gruwelijke hekel aan natuurkunde en wiskundequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit is wel basiskennis jaIk gebruik het nog wel eens als ik de bedrading in mn auto aanpas.
Yupz: Radagast ("tender of beasts")quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch, als je Lord of the Rings hebt gelezen, weet je dat er een Brown Wizzard bestaat/bestond
Als ik het een week laat staan dan zijn het niet echt stoppeltjes meerquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef Djieluh het volgende:
Ik laat meestal stoppels van een week staan. En dan gaat die eraf!
Jij niet alleen hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik nog wel een keer
Ik kan wel merken dat ik bij natuurkunde nooit echt opgelet heb.
Babs kent z'n klassiekersquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yupz: Radagast ("tender of beasts")
quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:45 schreef STING het volgende:
[..]
In die tijdsperiode is Gandalf toch al grijs?
Klinkt goed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |