Goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw thuisbioscoopsetje trouwens?
W = VA dus A = W/V of V=W/A dat is een van de belangrijkste mbt stroom.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had echt een gruwelijke hekel aan natuurkunde en wiskundeIk kan het nog steeds niet.
Weet je, het kan me echt geen flikker schelenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
W = VA dus A = W/V of V=W/A dat is een van de belangrijkste mbt stroom.
Wat zeg je dat toch weer heerlijk subtielquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je, het kan me echt geen flikker schelen
Ehr, Gandalf (en de andere wizards) zijn nooit in die vorm jong geweest. Ze kwamen naar Middle-Earth als oude mannenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:43 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zie al een prequel, Gandalf: the younger years.
Net als de serie Merlin
Dat merk je wel aan je rokend apparatuurquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:44 schreef Watertornado het volgende:
Straks kom je er nog achter dat er stiekem ~650 volt op je wandcontactdoos staat.
Rookt jouw apparatuur? Het is namelijk vrij normaal dat dat zo is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat merk je wel aan je rokend apparatuur![]()
Ik moet echt héél snel een baan vinden in t buitenland, er gaat weer een stelletje trouwen
U..quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
W = VA dus A = W/V of V=W/A dat is een van de belangrijkste mbt stroom.
OMG, how sheldon of youquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr, Gandalf (en de andere wizards) zijn nooit in die vorm jong geweest. Ze kwamen naar Middle-Earth als oude mannen
En voor Middle-Earth?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr, Gandalf (en de andere wizards) zijn nooit in die vorm jong geweest. Ze kwamen naar Middle-Earth als oude mannen
Waarom betrek je Angel er nu bij?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:50 schreef Samzz het volgende:
Weet je, het kan me echt geen flikker schelen
Hoezo U? Hij gebruikt overal eenheden in plaats van grootheden.quote:
Zo ben ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch weer heerlijk subtiel
~650v? Mag je ff uitleggen bij mijn weten komt er 230~240v uit t stopcontact. 400v bij 3-fasen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Rookt jouw apparatuur? Het is namelijk vrij normaal dat dat zo is.
Zal wel komen omdat we het over de Brown Wizard haddenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom betrek je Angel er nu bij?
Omdat Angelquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom betrek je Angel er nu bij?
Leuke vriend/kennis/familielid ben jij zegquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet echt héél snel een baan vinden in t buitenland, er gaat weer een stelletje trouwen
quote:ja dat is zo, maar als we t willemn voor de baby er is moet t ook snel, in mei ben ik dan ook 7 maand
Peu says (10:51)
ja is ook zo, wil je dan niet liever wachten? Ook dat je dan wat meer geld hebt enzo? Of wil je getrouwd zijn als de baby er is?
<zwangere kennis> says (10:52)
nou k vind t wel leuker om getrouwd te zijn als de baby er is...
en trouwen wilden we op zichte bruiloften houden t langste stand...
goedkoopste bruiloften houden t langste stand...
(en t scheelt ook een hoop rompslomp met erkenning en naamswijzigingen e,d.)(
230 V is de RMS-spanning. De piekspanning ligt dus op 230*Sqrt(2) ~ 325 V. Het is echter wisselspanning, dus dat maakt het potentiaalverschil ~ 650 V.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
~650v? Mag je ff uitleggen bij mijn weten komt er 230~240v uit t stopcontact. 400v bij 3-fasen.
Mis je ook het vrijgezellenfeestquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat merk je wel aan je rokend apparatuur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |