waarom post je in dit topic? ik zie alleen maar postings van jou, waar je mensen die niet in het officiële verhaal geloven belachelijk maakt, ze probeert in het kwaad daglicht te stellen, beledigen,negatieve uitlatingen,dom noemt! ik geef je nu je laatste waarschuwing!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:08 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat is geen cirkelredenering, gekkie. Jij bent gewoon écht niet zo nozel he?
Tja, als je de duidelijke opsomming van absurde toevalligheden als zelf-evident bewijs ziet, dan heb je ergens gelijk. Ik vind het alleen vreemd dat jij al die toevalligheden ook daadwerkelijk voor toevalligheden aan ziet. Kun jij realisme en fictie wel goed van elkaar onderscheiden? Die docu stinkt als een bunzing.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:26 schreef Terecht het volgende:
Die site waar je naar verwijst is een ultiem voorbeeld van het extreme determinisme van waaruit wordt geredeneerd dat de Naudet-film geënsceneerd moet zijn. Vandaar ook dat het zelf-evident bewijs is???
Die naudet brothers zijn gewoon verdwenen, niemand die weet waar ze zijn of ze nog leven.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja, als je de duidelijke opsomming van absurde toevalligheden als zelf-evident bewijs ziet, dan heb je ergens gelijk. Ik vind het alleen vreemd dat jij al die toevalligheden ook daadwerkelijk voor toevalligheden aan ziet. Kun jij realisme en fictie wel goed van elkaar onderscheiden? Die docu stinkt als een bunzing.
Had je al gekeken naar het filmpje dat ik een paar posts terug heb geplaatst? Dat filmpje somt duidelijk op waarom het CNN shot van de 2de impact niet echt kan zijn. Daarnaast krijgt men aan het eind van het filmpje nog een leuke challenge voorgeschoteld: Ga naar Battery park, gewapend met je camera, probeer de de locatie te vinden vanaf waar het beroemde shot is gefilmd en film vanaf dat zelfde punt de locatie waar de torens hebben gestaan. Men heeft het geprobeerd, vanaf de kade en vanaf een rondvaartboot, maar het lukt maar niet.
zal ik ff uitzoeken.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die naudet brothers zijn gewoon verdwenen, niemand die weet waar ze zijn of ze nog leven.
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die naudet brothers zijn gewoon verdwenen, niemand die weet waar ze zijn of ze nog leven.
quote:And where, come to that, are the brothers themselves — Jules Clément Naudet (allegedly born Paris, 26 April 1973) and Thomas Gédéon Naudet (allegedly born Paris, 27 March 1970) — and what are they doing these days? Is their "Seamus" project ever going to become their third film, six years after their last one and twelve years after graduating from New York University film school in 1995? What have they been living on since then? Barring expenses, the proceeds from "9/11" were meant to go to the UFA Scholarship Fund: how much has been raised so far? Why such a low profile when they should be American, if not international, celebrities? Was their first film made solely to establish a fake career for themselves as film-makers, as a front for their real occupation? Did they ever in fact attend New York University? Did they ever in fact work for Canal Plus TV in France? Can we even believe the above dates of birth — or the place? The Mayor's Office in Paris has no trace of birth certificates relating to the above names for any date between 1960 and 1980; that means that they were not born in that city, and the claim is false.
Het toont wel gelijk aan, dat er een explosie in de kelder is geweest, vermoedelijk een micro-nuke, als je de getuigenissen meeneemt.quote:
Beter kunnen we de vraag stellen wat jij hier doet. Je bent nl niet in staat een discussie te voeren.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom post je in dit topic? ik zie alleen maar postings van jou, waar je mensen die niet in het officiële verhaal geloven belachelijk maakt, ze probeert in het kwaad daglicht te stellen, beledigen,negatieve uitlatingen,dom noemt! ik geef je nu je laatste waarschuwing!
De wereld is fundamenteel contingent dus ik zie niet in waarom het geen toevalligheid zou kunnen zijn. De site keert het hele argument om, die stelt dat omdat het allemaal net iets te toevallig is dus alles precies zo is verlopen omdat men het zo wilde, het is kortom tot in het kleinste detail geregisseerd. Ieder toeval wordt hiermee uitgesloten en dat is imo een nog véél slechtere verklaring omdat de wereld domweg niet zo in elkaar steekt. Het is een vorm van de is-ought drogreden. Creationisten doen precies hetzelfde met het bestaan van de mens, het bestaan is te bijzonder om toevallig te zijn dus steekt er een plan achter.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja, als je de duidelijke opsomming van absurde toevalligheden als zelf-evident bewijs ziet, dan heb je ergens gelijk. Ik vind het alleen vreemd dat jij al die toevalligheden ook daadwerkelijk voor toevalligheden aan ziet. Kun jij realisme en fictie wel goed van elkaar onderscheiden? Die docu stinkt als een bunzing.
Die heb ik al vrij snel weer afgezet omdat het mij hoofdpijnen bezorgde. Wat een ontzettende flauwekul. De spreker benadrukt constant hoe 'obvious' en 'complete' de trucage wel niet is, weer komt dat zelf-evidente karakter naar voren. Zelfs het pod-argument komt voorbij.quote:Had je al gekeken naar het filmpje dat ik een paar posts terug heb geplaatst? Dat filmpje somt duidelijk op waarom het CNN shot van de 2de impact niet echt kan zijn. Daarnaast krijgt men aan het eind van het filmpje nog een leuke challenge voorgeschoteld: Ga naar Battery park, gewapend met je camera, probeer de de locatie te vinden vanaf waar het beroemde shot is gefilmd en film vanaf dat zelfde punt de locatie waar de torens hebben gestaan. Men heeft het geprobeerd, vanaf de kade en vanaf een rondvaartboot, maar het lukt maar niet.
Wow man. Dit is echt vet man. ZUIVER bewijs inderdaad dat er gesjoemeld is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is verder niet zo heel relevant. Ik wilde er mee aangeven dat niet alleen idioten aan 9/11 twijfelen.
Maar goed..
Kijk en luister eens naar dit:
* Imho zuiver bewijs dat de CNN video waarop je goed kunt zien dat het 2de vliegtuig het gebouw ramt, fake is.
@Terecht: bedankt voor het laten zien hoe je kleur kunt gebruiken
jongen, kappen of klappen!!!quote:Op zondag 30 januari 2011 13:24 schreef Terecht het volgende:
[..]
Beter kunnen we de vraag stellen wat jij hier doet. Je bent nl niet in staat een discussie te voeren.
Als jij zo doorgaat zal FOK! je op korte termijn afkappen. Dat zou toch wel een klap voor je zijn, niet? Beter gedraag je je.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:03 schreef Terecht het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat zal FOK! je op korte termijn afkappen. Dat zou toch wel een klap voor je zijn, niet? Beter gedraag je je.
Op de manier waarop jij hier redeneert, lijkt het wel alsof er alleen zoiets als toeval bestaat. Dat er is geanticipeerd op voorkennis of dat de docu in scene is gezet, is volgens jou simpelweg uitgesloten omdat de wereld fundamenteel contingent is en alles dus gewoon toeval kan zijn. 69 stuks toeval in 1 documentaire, om precies te zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:24 schreef Terecht het volgende:
De wereld is fundamenteel contingent dus ik zie niet in waarom het geen toevalligheid zou kunnen zijn. De site keert het hele argument om, die stelt dat omdat het allemaal net iets te toevallig is dus alles precies zo is verlopen omdat men het zo wilde, het is kortom tot in het kleinste detail geregisseerd. Ieder toeval wordt hiermee uitgesloten en dat is imo een nog véél slechtere verklaring omdat de wereld domweg niet zo in elkaar steekt. Het is een vorm van de is-ought drogreden. Creationisten doen precies hetzelfde met het bestaan van de mens, het bestaan is te bijzonder om toevallig te zijn dus steekt er een plan achter.
Pod-argument? Waar heb je het over?quote:Die heb ik al vrij snel weer afgezet omdat het mij hoofdpijnen bezorgde. Wat een ontzettende flauwekul. De spreker benadrukt constant hoe 'obvious' en 'complete' de trucage wel niet is, weer komt dat zelf-evidente karakter naar voren. Zelfs het pod-argument komt voorbij.Die uitdaging is overigens onzin he, een vals argument. Als je wilt aantonen dat het werkelijk niet kan dan zal je dat met een 3D-model moeten bewijzen. Dan kun je nl alle mogelijke perspectieven nagaan en daarna kun je het controleren met de werkelijke situatie.
Terecht,quote:Op zondag 30 januari 2011 13:28 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wow man. Dit is echt vet man. ZUIVER bewijs inderdaad dat er gesjoemeld is.
- Er zijn twee audioversies bij dezelfde video (bewijs dat er gesjoemeld is)
- Er is iets mis met de locatie van waaruit gefilmd is
- De persoon die de video heeft opgenomen mag NIETS over de video zeggen
Echt ongelofelijk. Wat heeft Terecht hierover te zeggen?
nee, daar krijgt hij hoofdpijn van, dus hij kijk niks af of onwil.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:25 schreef polderturk het volgende:
[..]
Terecht,
Wanneer ga je nu eens op bovenstaande reageren? Het gaat om deze video (geplaatst door Jokkebrok):
Tegenover 69 stuks geregisseerde omstandigheden. Het probleem zit 'm erin dat er een speciale betekenis wordt toegeschreven aan die beelden en dus wordt geredeneerd dat die beelden per se op die manier gemaakt moesten zijn. Oorzaak en gevolg worden omgedraaid, wat creationisten dus ook doen als ze het bestaan van de mens als een doelbewuste schepping zien.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Op de manier waarop jij hier redeneert, lijkt het wel alsof er alleen zoiets als toeval bestaat. Dat er is geanticipeerd op voorkennis of dat de docu in scene is gezet, is volgens jou simpelweg uitgesloten omdat de wereld fundamenteel contingent is en alles dus gewoon toeval kan zijn. 69 stuks toeval in 1 documentaire, om precies te zijn.
En wat bewijst dat dan, dat NIST het fout heeft? Dan is de hele video ineens gemanipuleerd?quote:[..]
Pod-argument? Waar heb je het over?
Verder is simpelweg nonsens om te claimen dat je alleen via een 3D model kunt aantonen van waar de video gemaakt moet zijn. Volgens NIST is de video gemaakt vanaf ground level, vlakbij Castle Clinton. Nou... dat kan dus niet. Daar is echt geen 3D model voor nodig om dat aan te kunnen tonen hoor.
Daar heb ik deels al op gereageerd. Het is nl flauwekul.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:25 schreef polderturk het volgende:
[..]
Terecht,
Wanneer ga je nu eens op bovenstaande reageren? Het gaat om deze video (geplaatst door Jokkebrok):
Kan het gewoon niet zijn dat die bomen hoger zijn gegroeid na al die jaren?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:55 schreef Terecht het volgende:
En wat bewijst dat dan, dat NIST het fout heeft? Dan is de hele video ineens gemanipuleerd?
Jij beweert overigens dat er uberhaupt geen locatie te vinden is van waaruit je de video kunt reproduceren omdat enkele truthers dit op locatie hebben gechecked. Ik zeg dat dit geen sluitend bewijs is omdat je zomaar een locatie of invalshoek over het hoofd ziet. Dat kun je dus opvangen met een 3D-model.
[..]
Daar heb ik deels al op gereageerd. Het is nl flauwekul.
- Dat er twee verschillende audiotracks zijn bewijst voor de rest helemaal niets, anders dan dat er twee verschillende audiotracks zijn. Daaruit kun je niet concluderen dat de hele film fake is.
- Er is niet in voldoende mate aangetoond dat er iets mis is met de gefilmde locatie, zie eerder in mijn reactie. Daarnaast, hier heeft iemand de locatie van de filmer geprobeerd te achterhalen en dat is hem heel aardig gelukt.
- Dat de persoon niets over de beelden mag zeggen toont ook helemaal niets aan, anders dan dat hij er niets over mag zeggen (omdat hij er geen copyright meer over heeft bijv?).
Classic.quote:Ikzelf heb nu niks meer toe te voegen, want dit filmpje is meer dan duidelijk. De smerige blik van Bush zegt eigenlijk al genoeg, laat staan wat er zich verder in dat filmpje afspeelt.
Wat deed Bush tijdens 9/11 eigenlijk in dat klaslokaal?
Dat lijkt me wel de meest voor de hand liggende verklaring. Dat wordt ook geopperd in het linkje uit mijn reactie.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Kan het gewoon niet zijn dat die bomen hoger zijn gegroeid na al die jaren?
WAT???quote:Op zondag 30 januari 2011 15:55 schreef Terecht het volgende:
[..]
Tegenover 69 stuks geregisseerde omstandigheden. Het probleem zit 'm erin dat er een speciale betekenis wordt toegeschreven aan die beelden en dus wordt geredeneerd dat die beelden per se op die manier gemaakt moesten zijn. Oorzaak en gevolg worden omgedraaid, wat creationisten dus ook doen als ze het bestaan van de mens als een doelbewuste schepping zien.
Daarnaast had de kwade genius op een véél eenvoudiger manier de eerste impact kunnen filmen mocht hij dit absoluut noodzakelijk hebben gevonden, door bijv een toeristische panoramacamera op een gebouw te plaatsen. Jouw kwade genius is weer eens een voorbeeld van de James Bond achtige schurk die truthers telkens voor ogen hebben en altijd en overal veels te ingewikkelde en risicovolle plannetjes verzint.
[..]
En wat bewijst dat dan, dat NIST het fout heeft? Dan is de hele video ineens gemanipuleerd?
Jij beweert overigens dat er uberhaupt geen locatie te vinden is van waaruit je de video kunt reproduceren omdat enkele truthers dit op locatie hebben gechecked. Ik zeg dat dit geen sluitend bewijs is omdat je zomaar een locatie of invalshoek over het hoofd ziet. Dat kun je dus opvangen met een 3D-model.
[..]
Daar heb ik deels al op gereageerd. Het is nl flauwekul.
- Dat er twee verschillende audiotracks zijn bewijst voor de rest helemaal niets, anders dan dat er twee verschillende audiotracks zijn. Daaruit kun je niet concluderen dat de hele film fake is.
- Er is niet in voldoende mate aangetoond dat er iets mis is met de gefilmde locatie, zie eerder in mijn reactie. Daarnaast, hier heeft iemand de locatie van de filmer geprobeerd te achterhalen en dat is hem heel aardig gelukt.
- Dat de persoon niets over de beelden mag zeggen toont ook helemaal niets aan, anders dan dat hij er niets over mag zeggen (omdat hij er geen copyright meer over heeft bijv?).
Het zijn stuk voor stuk zgn zelf-evidente bewijzen die helemaal niet fakery met kwade opzet bewijzen. Er is nl helemaal geen causaal verband te trekken tussen de feiten en de conclusie. Is het misschien daarom dat er toch heel hard geroepen wordt dat het bewijs 'obvious' is dat de beelden 'completly fake' zijn, juist om het gebrek aan causaal bewijs te maskeren?
Beter lees je zijn verklaring daarvoor. Als hij iets meer naar links was opgeschoven zouden die twee gebouwen wel achter elkaar hebben gestaan. Het is in principe dus gewoon mogelijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:07 schreef polderturk het volgende:
[..]
WAT???
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is ZEER duidelijk te zien dat in de gif de twee gebouwen min of meer achter elkaar staan. In de jpg is het achterste gebouw meer naar rechts verschoven. Het is duidelijk dat hij er behoorlijk naast zit.
Waarom heeft hij dat dan niet gedaan?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:09 schreef Terecht het volgende:
[..]
Beter lees je zijn verklaring daarvoor. Als hij iets meer naar links was opgeschoven zouden die twee gebouwen wel achter elkaar hebben gestaan. Het is in principe dus gewoon mogelijk.
Omdat je een luie hond bent die het niet heeft gelezen:quote:Op zondag 30 januari 2011 16:16 schreef polderturk het volgende:
[..]
Waarom heeft hij dat dan niet gedaan?
quote:Also, the red building rises dramatically from behind the white building if you move just a few feet - although I did not have a still of the video with me and so got the angle slightly wrong, I got the vertical relationship between the red and white buildings exactly right (at best, the video could have been shot from a ferry docked at the landing).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |