quote:Op woensdag 21 april 2010 22:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Jammer van die kutmuziek
-1
(oh dit is geen geenstijl)
Wat is er niet duidelijk dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef Robin__ het volgende:
En wat is nou precies het punt van dit filmpje.. ik vrees dat het nou niet echt overduidelijk is
Ik zie een zooi buiten-contextuele scenes, verkeerdere ondertitelingen en een vervelend onheilspellend stukje muziek. Veel inhoud heeft het niet, he.quote:
De suggestie die wordt gewekt is dat Bush te gast was op die school om een occult satanisch ritueel bij te wonen die door dat klasje werd uitgevoerd, dit alles ter meerdere eer en glorie van Bush hemzelve en de aanslagen van 9/11 die hij en zijn boevenclub aan het organiseren waren en waarvan de apotheose juist was begonnen. Ofzo.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef Robin__ het volgende:
En wat is nou precies het punt van dit filmpje.. ik vrees dat het nou niet echt overduidelijk is
Jij maakt je druk om de muziek en de ondertitelingen, terwijl je alleen maar hoeft te luisteren wat die vrouw aan het zeggen is en de kinderen die het nadoen. Ondertussen zie je Bush met een vreemde blik kijken en komt er op een gegeven moment een vent bij hem die wat in zijn oor aan het fluisteren is. Je weet dan best wel wat dat betekent.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik zie een zooi buiten-contextuele scenes, verkeerdere ondertitelingen en een vervelend onheilspellend stukje muziek. Veel inhoud heeft het niet, he.
Oftewel, zolang jou maar niks overkomt. 9/11 heeft tot de dag van vandaag nog effect op ons en jij gaat daar geen vraagtekens bij neerzetten? Ook niet wanneer je vrijheden steeds meer worden ingeperkt?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:13 schreef SpecialK het volgende:
Misschien dat je een bepaalde conspiracy mindset moet hebben waarbinnen dit zonder woorden al een diep punt maakt. Maar voor normale mensen is de boodschap slechts te raden.
Je snapt dat de ondertitelingen helpen om een verkeerd beeld te krijgen van wat er geroepen wordt toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:22 schreef Regal het volgende:
[..]
Jij maakt je druk om de muziek en de ondertitelingen, terwijl je alleen maar hoeft te luisteren wat die vrouw aan het zeggen is en de kinderen die het nadoen. Ondertussen zie je Bush met een vreemde blik kijken en komt er op een gegeven moment een vent bij hem die wat in zijn oor aan het fluisteren is. Je weet dan best wel wat dat betekent.
Ik zet overal vraagtekens bij. Vooral onzinnige connecties en samenzweringsverhalen. Allemaal willen ze waar zijn maar de meeste zijn een contradictie tov elkaar. TOEVAL??? I THINK NOT!!!quote:[..]
Oftewel, zolang jou maar niks overkomt. 9/11 heeft tot de dag van vandaag nog effect op ons en jij gaat daar geen vraagtekens bij neerzetten? Ook niet wanneer je vrijheden steeds meer worden ingeperkt?
En dat moet blijken uit die al dan niet correct vertaalde woordjes.. en 'the pet goat'? Is dat uit een bekend (school)boek?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:22 schreef Terecht het volgende:
[..]
De suggestie die wordt gewekt is dat Bush te gast was op die school om een occult satanisch ritueel bij te wonen die door dat klasje werd uitgevoerd, dit alles ter meerdere eer en glorie van Bush hemzelve en de aanslagen van 9/11 die hij en zijn boevenclub aan het organiseren waren en waarvan de apotheose juist was begonnen. Ofzo.
Tsja, er zullen altijd hopeloze mensen op deze aardkloot rondzwerven, en daar ben jij één van. Hoe 'in your face' wil je het met dit filmpje hebben? Men gaat dan maar weer in op de muziek, wat helemaal niet relevant is. Wat moet ik volgens jou nog uitleggen wat in dat filmpje al duidelijk wordt gemaakt? Duidelijker kun je het haast niet krijgen. Afijn, er zijn gewoon mensen die het vertikken om fatsoenlijk te reageren wat nou precies de bedoeling van het filmpje is. Als jij daar ook zo'n één van bent, dan kun je beter maar uit BNW blijven.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef Terecht het volgende:
Kom eens met argumenten Regal ipv demagogisch te wauwelen. Leg ons eens helder en duidelijk uit wat volgens jou de betekenis is van dit filmpje. Klopt mijn samenvatting een beetje of...?
Geef eens antwoord op zijn vraag dan.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:38 schreef Regal het volgende:
[..]
Tsja, er zullen altijd hopeloze mensen op deze aardkloot rondzwerven, en daar ben jij één van. Hoe 'in your face' wil je het met dit filmpje hebben? Men gaat dan maar weer in op de muziek, wat helemaal niet relevant is. Wat moet ik volgens jou nog uitleggen wat in dat filmpje al duidelijk wordt gemaakt? Duidelijker kun je het haast niet krijgen. Afijn, er zijn gewoon mensen die het vertikken om fatsoenlijk te reageren wat nou precies de bedoeling van het filmpje is. Als jij daar ook zo'n één van bent, dan kun je beter maar uit BNW blijven.
Je kan bij wijze van spreken morgen een groene buitenaardse wezen in je woonkamer zien staan en je gelooft het dan nog niet. Nu zeg ik niet dat ik meteen in buitenaards leven geloof, alhoewel dat mogelijk is, maar je snapt m'n punt wel denk ik.
Ja, dat moet daar idd allemaal uit blijken. De opgedreunde woorden wijzen impliciet naar het middel (planes) en het doel (steel - het WTC). Dat de juf de kinderen instrueert hun boeken onder hun stoelen te halen is natuurlijk een opzichtige vermomming voor wat eigenlijk een buiging is voor Satan, Bush dus. Het filmpje is expres in grove korrels op youtube geplempt omdat je anders wel eens mis-se-lijk zou kunnen worden van Bush' perverse grijns. Het is nu nauwelijks te zien, maar gelukkig verzekert de maker van het filmpje ons dat hij heeft gezien dat Bush een vies gezicht trok! Het plot van "The Pet Goat" is natuurlijk een verwijzing naar de aanslagen:quote:Op woensdag 21 april 2010 22:38 schreef Robin__ het volgende:
[..]
En dat moet blijken uit die al dan niet correct vertaalde woordjes.. en 'the pet goat'? Is dat uit een bekend (school)boek?
Daarna zie ik wat beelden van satan, suggestieve beelden van bush, een dier wat leegbloed, een of andere scene met een golf van bloed (ken ik verder dus niet) en daarna moeten de stofwolken van het wtc dat ineens voorstellen.. sorry.
Dat je het niet direct ziet, of helemaal niet, is juist het briljante ervan! Zó geniepig is het geboefte dat ons een schijnwereld voorhoudt dus. Dat je het weet.quote:"The Pet Goat" is the story of a girl's pet goat that eats everything in its path. The girl's parents want to get rid of the goat, but she defends it. In the end, the goat becomes a hero when it butts a car robber into submission.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Pet_Goat
Je geeft geen enkel argument, ik lees enkel hetzelfde gewauwel waar ik uitdrukkelijk niet om gevraagd heb.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:38 schreef Regal het volgende:
[..]
Tsja, er zullen altijd hopeloze mensen op deze aardkloot rondzwerven, en daar ben jij één van. Hoe 'in your face' wil je het met dit filmpje hebben? Men gaat dan maar weer in op de muziek, wat helemaal niet relevant is. Wat moet ik volgens jou nog uitleggen wat in dat filmpje al duidelijk wordt gemaakt? Duidelijker kun je het haast niet krijgen. Afijn, er zijn gewoon mensen die het vertikken om fatsoenlijk te reageren wat nou precies de bedoeling van het filmpje is. Als jij daar ook zo'n één van bent, dan kun je beter maar uit BNW blijven.
Je kan bij wijze van spreken morgen een groene buitenaardse wezen in je woonkamer zien staan en je gelooft het dan nog niet. Nu zeg ik niet dat ik meteen in buitenaards leven geloof, alhoewel dat mogelijk is, maar je snapt m'n punt wel denk ik.
Dat dus.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je snapt dat de ondertitelingen helpen om een verkeerd beeld te krijgen van wat er geroepen wordt toch?
Ik verwijs je door naar deze clip om dat staaltje menselijke psychologie persoonlijk te ervaren.
[..]
Ik zet overal vraagtekens bij. Vooral onzinnige connecties en samenzweringsverhalen. Allemaal willen ze waar zijn maar de meeste zijn een contradictie tov elkaar. TOEVAL??? I THINK NOT!!!
Er is maar 1 elegante verklaring en dat is dat Bush gewoon een stotterende idioot is die slecht werk voor de camera doet. Het enige normale losse optreden dat ik hem heb zien doen was zwaar een beoefend stukje charme offensief waarin ze specifiek alle liberale grappen pakte en ze op ludieke wijze onderstreepten.
Laat je niet gek maken man.
Het is inderdaad een opmerkelijke collectie woorden, nu heb ik persoonlijk geen idee of dit woorden zijn die in het engels gebruikt worden om bepaalde klanken aan te leren, maar het is inderdaad opmerkelijk. Waar staat het woord kite trouwens voor?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:48 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ja, dat moet daar idd allemaal uit blijken. De opgedreunde woorden wijzen impliciet naar het middel (planes) en het doel (steel - het WTC).
Dat lijkt me eerlijk gezegd de meest logische plek om een boek te bewaren als je met een groep kinderen in zo'n opstelling zit. Waarom is het een buiging voor 'satan'.. en waarom is dat bush, omdat ie dom kijkt tijdens het woord 'hit'?quote:Dat de juf de kinderen instrueert hun boeken onder hun stoelen te halen is natuurlijk een opzichtige vermomming voor wat eigenlijk een buiging is voor Satan, Bush dus.
Het staat vaag op internet omdat het anders duidelijk zou zijn??quote:Het filmpje is expres in grove korrels op youtube geplempt omdat je anders wel eens mis-se-lijk zou kunnen worden van Bush' perverse grijns. Het is nu nauwelijks te zien, maar gelukkig verzekert de maker van het filmpje ons dat hij heeft gezien dat Bush een vies gezicht trok!
Ja goed.. dat zou symbolisch kunnen zijn, net zo als er aan nog tal van sprookjes/kinderboeken waarin mensen een duistere symbolische boodschap denken te zien. Maar ongeacht of het inderdaad symbolisch is, waarom zou 'het geboefte' een dergelijke schijnwereld voor houden, terwijl de grote lijnen van deze 'plannen' allemaal allang in het geheim zijn uitgevoerd.. waarom zou je in hemelsnaam een klas met een trucje 'laten buigen' als je net geregeld hebt dat er 2 boeings in het wtc gaan vliegen. Om bush (de duivelquote:Het plot van "The Pet Goat" is natuurlijk een verwijzing naar de aanslagen:
[..]
Dat je het niet direct ziet, of helemaal niet, is juist het briljante ervan! Zó geniepig is het geboefte dat ons een schijnwereld voorhoudt dus. Dat je het weet.
Kite is het codewoord voor de raket die ze in het Pentagon geramd hebben.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:14 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Het is inderdaad een opmerkelijke collectie woorden, nu heb ik persoonlijk geen idee of dit woorden zijn die in het engels gebruikt worden om bepaalde klanken aan te leren, maar het is inderdaad opmerkelijk. Waar staat het woord kite trouwens voor?
Dat Bush Satan zelve is valt af te leiden uit zijn boeventronie, je dacht toch zeker niet dat moeder natuur zo'n bakkes voort zou kunnen brengen?quote:[..]
Dat lijkt me eerlijk gezegd de meest logische plek om een boek te bewaren als je met een groep kinderen in zo'n opstelling zit. Waarom is het een buiging voor 'satan'.. en waarom is dat bush, omdat ie dom kijkt tijdens het woord 'hit'?
Juist. Geniaal, is het niet?quote:[..]
Het staat vaag op internet omdat het anders duidelijk zou zijn??
Je hebt duidelijk nog veel te leren. *zucht*quote:[..]
Ja goed.. dat zou symbolisch kunnen zijn, net zo als er aan nog tal van sprookjes/kinderboeken waarin mensen een duistere symbolische boodschap denken te zien. Maar ongeacht of het inderdaad symbolisch is, waarom zou 'het geboefte' een dergelijke schijnwereld voor houden, terwijl de grote lijnen van deze 'plannen' allemaal allang in het geheim zijn uitgevoerd.. waarom zou je in hemelsnaam een klas met een trucje 'laten buigen' als je net geregeld hebt dat er 2 boeings in het wtc gaan vliegen. Om bush (de duivel) te pleasen? is wel beetje ver gezocht hoor.
Dat is wat ze willen dat je denkt.quote:ps de duivel bestaat niet.
He, de tombe van Gladiator hebben ze ook gevonden ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef SpecialK het volgende:
Verbazingwekkend hoe makkelijk het is om een gros idioten voor je karretje te spannen met windows movie maker en een irritant mp3-tje
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:25 schreef Terecht het volgende:
[..]
Kite is het codewoord voor de raket die ze in het Pentagon geramd hebben.
[..]
Dat Bush Satan zelve is valt af te leiden uit zijn boeventronie, je dacht toch zeker niet dat moeder natuur zo'n bakkes voort zou kunnen brengen?
[..]
Juist. Geniaal, is het niet?
[..]
Je hebt duidelijk nog veel te leren. *zucht*
[..]
Dat is wat ze willen dat je denkt.
Heb je het nu nog steeds niet door?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:21 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Dat Bush Satan zelve is valt af te leiden uit zijn boeventronie, je dacht toch zeker niet dat moeder natuur zo'n bakkes voort zou kunnen brengen?![]()
nee inderdaad, dan moet ie inderdaad wel de duivel zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |