abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80575870
Wij weten allemaal nog wel dat George Bush in een klaslokaal zijn reactie gaf vlak na de aanslagen op de Twin Towers? Toch? Ook weten de meesten onder ons denk ik wel dat Bush maar wat zat te liegen dat hij de eerste toren op televisie heeft zien instorten. Nietwaar?

Hij gaf zijn reactie dus vanwege de aanslagen, maar we weten niet wat hij daar in eerste instantie aan het doen was. Ik weet niet of jullie het volgende filmpje ooit hebben gezien, maar is het toeval of zit er meer achter? Voor mij is het wel duidelijk, maar goed. Die vraag mogen jullie beantwoorden na het zien van het filmpje. Het is voor mij in elk geval een onbekend filmpje die ik nog niet eerder heb gezien. En opmerkelijk dat dit filmpje nog op het internet te vinden is. Veel kritische filmpjes over de Mossad of wat dan ook worden meteen gewist, maar deze staat er nog wel, terwijl het niet duidelijker kan met het punt dat wij steeds willen maken. 9/11 is een inside-job. Overigens komt er in het einde van het filmpje een dier in beeld waar de keel van gesneden wordt door een aantal mensen, wat dus niet veel toevoeging heeft. Ik zeg dit meteen maar even, want ik weet dat er mensen zijn die daar niet tegen kunnen. Hoe dan ook, de kern van het filmpje wordt al snel bepaald. Maar goed, zoals gezegd, hier dan het filmpje;

Ikzelf heb nu niks meer toe te voegen, want dit filmpje is meer dan duidelijk. De smerige blik van Bush zegt eigenlijk al genoeg, laat staan wat er zich verder in dat filmpje afspeelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Regal op 21-04-2010 21:48:00 ]
pi_80577331
Jammer van die kutmuziek
-1

(oh dit is geen geenstijl)
pi_80577540
Wat dacht je dan??
pi_80577553
OK en nu?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80577565
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Jammer van die kutmuziek
-1

(oh dit is geen geenstijl)
pi_80577602
En wat is nou precies het punt van dit filmpje.. ik vrees dat het nou niet echt overduidelijk is
  woensdag 21 april 2010 @ 22:10:56 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_80577651
Verbazingwekkend hoe makkelijk het is om een gros idioten voor je karretje te spannen met windows movie maker en een irritant mp3-tje
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_80577667
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef Robin__ het volgende:
En wat is nou precies het punt van dit filmpje.. ik vrees dat het nou niet echt overduidelijk is
Wat is er niet duidelijk dan?
  woensdag 21 april 2010 @ 22:13:08 #9
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_80577780
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:11 schreef Regal het volgende:

[..]

Wat is er niet duidelijk dan?
Ik zie een zooi buiten-contextuele scenes, verkeerdere ondertitelingen en een vervelend onheilspellend stukje muziek. Veel inhoud heeft het niet, he.

Misschien dat je een bepaalde conspiracy mindset moet hebben waarbinnen dit zonder woorden al een diep punt maakt. Maar voor normale mensen is de boodschap slechts te raden.
  woensdag 21 april 2010 @ 22:22:04 #10
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_80578227
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef Robin__ het volgende:
De suggestie die wordt gewekt is dat Bush te gast was op die school om een occult satanisch ritueel bij te wonen die door dat klasje werd uitgevoerd, dit alles ter meerdere eer en glorie van Bush hemzelve en de aanslagen van 9/11 die hij en zijn boevenclub aan het organiseren waren en waarvan de apotheose juist was begonnen. Ofzo.

Laten we kijken wat Jean-Luc Picard hiervan vindt:

Je ziet het, JLP vindt het maar niks en ik sluit mij bij hem aan.
pi_80578244
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:13 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik zie een zooi buiten-contextuele scenes, verkeerdere ondertitelingen en een vervelend onheilspellend stukje muziek. Veel inhoud heeft het niet, he.
Jij maakt je druk om de muziek en de ondertitelingen, terwijl je alleen maar hoeft te luisteren wat die vrouw aan het zeggen is en de kinderen die het nadoen. Ondertussen zie je Bush met een vreemde blik kijken en komt er op een gegeven moment een vent bij hem die wat in zijn oor aan het fluisteren is. Je weet dan best wel wat dat betekent.
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:13 schreef SpecialK het volgende:
Misschien dat je een bepaalde conspiracy mindset moet hebben waarbinnen dit zonder woorden al een diep punt maakt. Maar voor normale mensen is de boodschap slechts te raden.
Oftewel, zolang jou maar niks overkomt. 9/11 heeft tot de dag van vandaag nog effect op ons en jij gaat daar geen vraagtekens bij neerzetten? Ook niet wanneer je vrijheden steeds meer worden ingeperkt?
  woensdag 21 april 2010 @ 22:24:56 #12
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_80578370
Kom eens met argumenten Regal ipv demagogisch te wauwelen. Leg ons eens helder en duidelijk uit wat volgens jou de betekenis is van dit filmpje. Klopt mijn samenvatting een beetje of...?
  woensdag 21 april 2010 @ 22:29:46 #13
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_80578614
Wat een kutfilmpje.
  woensdag 21 april 2010 @ 22:33:28 #14
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_80578793
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:22 schreef Regal het volgende:

[..]

Jij maakt je druk om de muziek en de ondertitelingen, terwijl je alleen maar hoeft te luisteren wat die vrouw aan het zeggen is en de kinderen die het nadoen. Ondertussen zie je Bush met een vreemde blik kijken en komt er op een gegeven moment een vent bij hem die wat in zijn oor aan het fluisteren is. Je weet dan best wel wat dat betekent.
Je snapt dat de ondertitelingen helpen om een verkeerd beeld te krijgen van wat er geroepen wordt toch?

Ik verwijs je door naar deze clip om dat staaltje menselijke psychologie persoonlijk te ervaren.

quote:
[..]

Oftewel, zolang jou maar niks overkomt. 9/11 heeft tot de dag van vandaag nog effect op ons en jij gaat daar geen vraagtekens bij neerzetten? Ook niet wanneer je vrijheden steeds meer worden ingeperkt?
Ik zet overal vraagtekens bij. Vooral onzinnige connecties en samenzweringsverhalen. Allemaal willen ze waar zijn maar de meeste zijn een contradictie tov elkaar. TOEVAL??? I THINK NOT!!!

Er is maar 1 elegante verklaring en dat is dat Bush gewoon een stotterende idioot is die slecht werk voor de camera doet. Het enige normale losse optreden dat ik hem heb zien doen was zwaar een beoefend stukje charme offensief waarin ze specifiek alle liberale grappen pakte en ze op ludieke wijze onderstreepten.

Laat je niet gek maken man.
pi_80579050
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:22 schreef Terecht het volgende:

[..]

De suggestie die wordt gewekt is dat Bush te gast was op die school om een occult satanisch ritueel bij te wonen die door dat klasje werd uitgevoerd, dit alles ter meerdere eer en glorie van Bush hemzelve en de aanslagen van 9/11 die hij en zijn boevenclub aan het organiseren waren en waarvan de apotheose juist was begonnen. Ofzo.

En dat moet blijken uit die al dan niet correct vertaalde woordjes.. en 'the pet goat'? Is dat uit een bekend (school)boek?

Daarna zie ik wat beelden van satan, suggestieve beelden van bush, een dier wat leegbloed, een of andere scene met een golf van bloed (ken ik verder dus niet) en daarna moeten de stofwolken van het wtc dat ineens voorstellen.. sorry.
pi_80579072
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef Terecht het volgende:
Kom eens met argumenten Regal ipv demagogisch te wauwelen. Leg ons eens helder en duidelijk uit wat volgens jou de betekenis is van dit filmpje. Klopt mijn samenvatting een beetje of...?
Tsja, er zullen altijd hopeloze mensen op deze aardkloot rondzwerven, en daar ben jij één van. Hoe 'in your face' wil je het met dit filmpje hebben? Men gaat dan maar weer in op de muziek, wat helemaal niet relevant is. Wat moet ik volgens jou nog uitleggen wat in dat filmpje al duidelijk wordt gemaakt? Duidelijker kun je het haast niet krijgen. Afijn, er zijn gewoon mensen die het vertikken om fatsoenlijk te reageren wat nou precies de bedoeling van het filmpje is. Als jij daar ook zo'n één van bent, dan kun je beter maar uit BNW blijven.

Je kan bij wijze van spreken morgen een groene buitenaardse wezen in je woonkamer zien staan en je gelooft het dan nog niet. Nu zeg ik niet dat ik meteen in buitenaards leven geloof, alhoewel dat mogelijk is, maar je snapt m'n punt wel denk ik.
  woensdag 21 april 2010 @ 22:46:32 #17
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_80579465
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:38 schreef Regal het volgende:

[..]

Tsja, er zullen altijd hopeloze mensen op deze aardkloot rondzwerven, en daar ben jij één van. Hoe 'in your face' wil je het met dit filmpje hebben? Men gaat dan maar weer in op de muziek, wat helemaal niet relevant is. Wat moet ik volgens jou nog uitleggen wat in dat filmpje al duidelijk wordt gemaakt? Duidelijker kun je het haast niet krijgen. Afijn, er zijn gewoon mensen die het vertikken om fatsoenlijk te reageren wat nou precies de bedoeling van het filmpje is. Als jij daar ook zo'n één van bent, dan kun je beter maar uit BNW blijven.

Je kan bij wijze van spreken morgen een groene buitenaardse wezen in je woonkamer zien staan en je gelooft het dan nog niet. Nu zeg ik niet dat ik meteen in buitenaards leven geloof, alhoewel dat mogelijk is, maar je snapt m'n punt wel denk ik.
Geef eens antwoord op zijn vraag dan.

Leg het filmpje eens uit op jouw manier. Ik zie een stel kinderen dat woorden opleest (die overigens verkeerd worden vertaald) en ze af en toe bukken om papier neer te leggen/op te pakken.
  woensdag 21 april 2010 @ 22:48:08 #18
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_80579558
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:38 schreef Robin__ het volgende:

[..]

En dat moet blijken uit die al dan niet correct vertaalde woordjes.. en 'the pet goat'? Is dat uit een bekend (school)boek?

Daarna zie ik wat beelden van satan, suggestieve beelden van bush, een dier wat leegbloed, een of andere scene met een golf van bloed (ken ik verder dus niet) en daarna moeten de stofwolken van het wtc dat ineens voorstellen.. sorry.
Ja, dat moet daar idd allemaal uit blijken. De opgedreunde woorden wijzen impliciet naar het middel (planes) en het doel (steel - het WTC). Dat de juf de kinderen instrueert hun boeken onder hun stoelen te halen is natuurlijk een opzichtige vermomming voor wat eigenlijk een buiging is voor Satan, Bush dus. Het filmpje is expres in grove korrels op youtube geplempt omdat je anders wel eens mis-se-lijk zou kunnen worden van Bush' perverse grijns. Het is nu nauwelijks te zien, maar gelukkig verzekert de maker van het filmpje ons dat hij heeft gezien dat Bush een vies gezicht trok! Het plot van "The Pet Goat" is natuurlijk een verwijzing naar de aanslagen:
quote:
"The Pet Goat" is the story of a girl's pet goat that eats everything in its path. The girl's parents want to get rid of the goat, but she defends it. In the end, the goat becomes a hero when it butts a car robber into submission.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Pet_Goat
Dat je het niet direct ziet, of helemaal niet, is juist het briljante ervan! Zó geniepig is het geboefte dat ons een schijnwereld voorhoudt dus. Dat je het weet.
  woensdag 21 april 2010 @ 22:48:43 #19
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_80579590
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:38 schreef Regal het volgende:

[..]

Je geeft geen enkel argument, ik lees enkel hetzelfde gewauwel waar ik uitdrukkelijk niet om gevraagd heb.
  Moderator woensdag 21 april 2010 @ 23:00:24 #20
249559 crew  Lavenderr
pi_80580214
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je snapt dat de ondertitelingen helpen om een verkeerd beeld te krijgen van wat er geroepen wordt toch?

Ik verwijs je door naar deze clip om dat staaltje menselijke psychologie persoonlijk te ervaren.

[..]

Ik zet overal vraagtekens bij. Vooral onzinnige connecties en samenzweringsverhalen. Allemaal willen ze waar zijn maar de meeste zijn een contradictie tov elkaar. TOEVAL??? I THINK NOT!!!

Er is maar 1 elegante verklaring en dat is dat Bush gewoon een stotterende idioot is die slecht werk voor de camera doet. Het enige normale losse optreden dat ik hem heb zien doen was zwaar een beoefend stukje charme offensief waarin ze specifiek alle liberale grappen pakte en ze op ludieke wijze onderstreepten.

Laat je niet gek maken man.

Dat dus.
pi_80580891
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:48 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ja, dat moet daar idd allemaal uit blijken. De opgedreunde woorden wijzen impliciet naar het middel (planes) en het doel (steel - het WTC).
Het is inderdaad een opmerkelijke collectie woorden, nu heb ik persoonlijk geen idee of dit woorden zijn die in het engels gebruikt worden om bepaalde klanken aan te leren, maar het is inderdaad opmerkelijk. Waar staat het woord kite trouwens voor?
quote:
Dat de juf de kinderen instrueert hun boeken onder hun stoelen te halen is natuurlijk een opzichtige vermomming voor wat eigenlijk een buiging is voor Satan, Bush dus.
Dat lijkt me eerlijk gezegd de meest logische plek om een boek te bewaren als je met een groep kinderen in zo'n opstelling zit. Waarom is het een buiging voor 'satan'.. en waarom is dat bush, omdat ie dom kijkt tijdens het woord 'hit'?
quote:
Het filmpje is expres in grove korrels op youtube geplempt omdat je anders wel eens mis-se-lijk zou kunnen worden van Bush' perverse grijns. Het is nu nauwelijks te zien, maar gelukkig verzekert de maker van het filmpje ons dat hij heeft gezien dat Bush een vies gezicht trok!
Het staat vaag op internet omdat het anders duidelijk zou zijn??
quote:
Het plot van "The Pet Goat" is natuurlijk een verwijzing naar de aanslagen:
[..]

Dat je het niet direct ziet, of helemaal niet, is juist het briljante ervan! Zó geniepig is het geboefte dat ons een schijnwereld voorhoudt dus. Dat je het weet.
Ja goed.. dat zou symbolisch kunnen zijn, net zo als er aan nog tal van sprookjes/kinderboeken waarin mensen een duistere symbolische boodschap denken te zien. Maar ongeacht of het inderdaad symbolisch is, waarom zou 'het geboefte' een dergelijke schijnwereld voor houden, terwijl de grote lijnen van deze 'plannen' allemaal allang in het geheim zijn uitgevoerd.. waarom zou je in hemelsnaam een klas met een trucje 'laten buigen' als je net geregeld hebt dat er 2 boeings in het wtc gaan vliegen. Om bush (de duivel ) te pleasen? is wel beetje ver gezocht hoor.

ps de duivel bestaat niet.
  woensdag 21 april 2010 @ 23:25:58 #22
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_80581371
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:14 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Het is inderdaad een opmerkelijke collectie woorden, nu heb ik persoonlijk geen idee of dit woorden zijn die in het engels gebruikt worden om bepaalde klanken aan te leren, maar het is inderdaad opmerkelijk. Waar staat het woord kite trouwens voor?
Kite is het codewoord voor de raket die ze in het Pentagon geramd hebben.
quote:
[..]

Dat lijkt me eerlijk gezegd de meest logische plek om een boek te bewaren als je met een groep kinderen in zo'n opstelling zit. Waarom is het een buiging voor 'satan'.. en waarom is dat bush, omdat ie dom kijkt tijdens het woord 'hit'?
Dat Bush Satan zelve is valt af te leiden uit zijn boeventronie, je dacht toch zeker niet dat moeder natuur zo'n bakkes voort zou kunnen brengen?
quote:
[..]

Het staat vaag op internet omdat het anders duidelijk zou zijn??
Juist. Geniaal, is het niet?
quote:
[..]

Ja goed.. dat zou symbolisch kunnen zijn, net zo als er aan nog tal van sprookjes/kinderboeken waarin mensen een duistere symbolische boodschap denken te zien. Maar ongeacht of het inderdaad symbolisch is, waarom zou 'het geboefte' een dergelijke schijnwereld voor houden, terwijl de grote lijnen van deze 'plannen' allemaal allang in het geheim zijn uitgevoerd.. waarom zou je in hemelsnaam een klas met een trucje 'laten buigen' als je net geregeld hebt dat er 2 boeings in het wtc gaan vliegen. Om bush (de duivel ) te pleasen? is wel beetje ver gezocht hoor.
Je hebt duidelijk nog veel te leren. *zucht*
quote:
ps de duivel bestaat niet.
Dat is wat ze willen dat je denkt.
  donderdag 22 april 2010 @ 10:34:04 #23
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_80588914
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef SpecialK het volgende:
Verbazingwekkend hoe makkelijk het is om een gros idioten voor je karretje te spannen met windows movie maker en een irritant mp3-tje
He, de tombe van Gladiator hebben ze ook gevonden ja.
http://www.elsevier.nl/we(...)ladiator-ontdekt.htm
http://www.independent.co(...)ladiator-963797.html
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_80592523
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:25 schreef Terecht het volgende:

[..]

Kite is het codewoord voor de raket die ze in het Pentagon geramd hebben.
[..]

Dat Bush Satan zelve is valt af te leiden uit zijn boeventronie, je dacht toch zeker niet dat moeder natuur zo'n bakkes voort zou kunnen brengen?
[..]

Juist. Geniaal, is het niet?
[..]

Je hebt duidelijk nog veel te leren. *zucht*
[..]

Dat is wat ze willen dat je denkt.

nee inderdaad, dan moet ie inderdaad wel de duivel zijn.
  donderdag 22 april 2010 @ 12:26:04 #25
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_80592682
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:21 schreef Robin__ het volgende:

[..]

nee inderdaad, dan moet ie inderdaad wel de duivel zijn.
Heb je het nu nog steeds niet door?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')