abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:07:54 #101
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_91959223
Terecht, ik heb een voorstel. Zullen we een weddenschap aangaan voor 1000 euro dat binnen nu en 2 jaar bewezen wordt dat 9'/11 een inside job was? Ik ben serieus. PM je adresgegevens maar, dan doe ik hetzelfde.

Er zijn genoeg getuigen.hier...buitenkansje, toch?
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:15:02 #102
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_91959691
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Even voor de beeldvorming:

[ afbeelding ]

Is dit de motor?

[ afbeelding ]
Moet wel haast he? En nu ga je zeker een plaatje laten zien van het exithole dat er zgn niet zou zijn? Leuk geprobeerd alvast.
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:15:50 #103
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_91959733
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:07 schreef Dhalsim het volgende:
Terecht, ik heb een voorstel. Zullen we een weddenschap aangaan voor 1000 euro dat binnen nu en 2 jaar bewezen wordt dat 9'/11 een inside job was? Ik ben serieus. PM je adresgegevens maar, dan doe ik hetzelfde.

Er zijn genoeg getuigen.hier...buitenkansje, toch?
Is goed. Die adresgegevens komen later wel. Hoef nu nog geen dwazen aan de deur, tenzij ze mij 1000 pieken overhandigen natuurlijk!
pi_91960194
Dit is al eens eerder door mij gepost, maar ik vond het wel weer toepasslijk:

quote:
Iranian president Ahmadinejad doesn't believe 3,000 people died in 9/11 attacks, wants U.S. proof

Iranian President Mahmoud Ahmadinejad took another swipe at America on Saturday, claiming the U.S. greatly exaggerated the death toll in the September 11th attacks.

"They announced that 3,000 people were killed in this incident, but there were no reports that reveal their names," Ahmadinejad told Iranian reporters at a conference in Tehran. "Maybe you saw that, but I did not."

2,995 people (Hey... weer een nieuw getal. Kom op Yanks... make up your minds) were killed in the 2001 attacks according to official U.S. records, Reuters reports. Those numbers include victims at the World Trade Center, the Pentagon, passengers and crew on four commandeered airplanes, and the 19 hijackers.

Every year, the names of the victims are read aloud on the anniversary of 9/11. The official list will also be inscribed in a memorial at Ground Zero.

On Saturday, Ahmadinejad accused the U.S. government of inflating the casualty numbers as an excuse to wage war in the Middle East.

"What was the story of September 11? During five to six days, and with the aid of the media, they created and prepared public opinion so that everyone considered an attack on Afghanistan and Iraq as (their) right," he said.

The Iranian president also believes that "Zionists" escaped the attacks because they were warned in advance, and said, "One day earlier they were told not go to their workplace."

This is not the first time the famously Anti-American leader has trumpeted his skepticism of the events of 9/11.

In March, he said, "September 11 was a big lie and a pretext for the war on terror and a prelude to invading Afghanistan," and called the attacks a "complicated intelligence scenario and act."

And the controversy-seeking president, who recently dodged an assassination attempt, has publicly questioned the official reports of 9/11 casualties before.

"A building collapsed and they said 3,000 people had been killed but never published their names," (okay..... dit is natuurlijk niet helemaal waar. De namen zijn wel te vinden.... zoals bijvoorbeeld Ricknauth Jaggernauth :D )he said in 2008. "Under this pretext they [the United States] attacked Afghanistan and Iraq and since then a million people have been killed only in Iraq."

Ahmadinejad tried to visit the World Trade Center site two years ago "to pay his respects" but was turned away by New York police.

On Saturday, he also reiterated his views that the Holocaust was invented by Jews to justify the formation of Israel.

"They made up an event, the so-called Holocaust which was later laid as the basis for the innocence of a group," he told reporters.

Despite his comments, Ahmadinejad is still aiming to come to New York in September, where he plans to attend the UN General Assembly.
Die man is zo gek nog niet. Ik denk dat hij meer weet dan wij denken, ook al vind men hem een "idiote holocaust ontkenner".
pi_91960257
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef Terecht het volgende:

[..]

Moet wel haast he? En nu ga je zeker een plaatje laten zien van het exithole dat er zgn niet zou zijn? Leuk geprobeerd alvast.
Want?

Daarnaast ben ik ook nog steeds benieuwd waarom de vergelijking tussen "mijn" theorie en Northwoods niet opgaat?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2011 21:31:08 ]
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:30:50 #106
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_91960678
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Want?
Want er was wel een exit hole. Waarop jij weer kunt zeggen: fotosoep! En zo is het kringetje weer rond...

Over Northwoods:
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:55 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het Northwoodsplan is van een veel kleinere schaal en zou zonder pottenkijkers uitgevoerd kunnen worden. Daarnaast ontbreekt natuurlijk iedere concretisering van jouw inside job scenario hé, nog zo'n enorme zwakte die je maar niet bij de horens durft te vatten.
pi_91960693
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef Terecht het volgende:

[..]

ik zie het echt heel duidelijk dat het een motor is :P , jij niet? kom op, je bent toch geen dwaas?
pi_91961014
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Terecht het volgende:

[..]

Want er was wel een exit hole. Waarop jij weer kunt zeggen: fotosoep! En zo is het kringetje weer rond...
:D

Waar precies is die turbine er dan doorheen gekomen?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2011 21:36:47 ]
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:36:16 #109
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_91961062
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:D

[ afbeelding ]
pi_91961378
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef Terecht het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja.. en waar dan? Volgens mij zie ik hier alleen de aluminium cladding loshangen.Geen gapend gat waar een turbine doorpast en daarbij ook nog eens honderden meters kan vliegen.
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:45:22 #111
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_91961752
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja.. en waar dan? Volgens mij zie ik hier alleen de aluminium cladding loshangen.Geen gapend gat waar een turbine doorpast en daarbij ook nog eens honderden meters kan vliegen.
Beter kijken. Links, vlak naast het beschadigde hoekpunt is er minstens één perimeterkolom doorgesneden. Hier zie je het ook:
pi_91961800
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

tussen 230 en 240 toch, dit is ongeveer in het midden daar waar de core zit, dus die motor is ook door de core gegaan of hij heeft een bochtje gemaakt.
pi_91962125
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef THEFXR het volgende:

[..]

tussen 230 en 240 toch, dit is ongeveer in het midden daar waar de core zit, dus die motor is ook door de core gegaan of hij heeft een bochtje gemaakt.
Dan zie ik nog geen gat waar die engine door past. Zie de breedte van de raampjes t.o.v. een mens een paar posts terug. En.. dan ook nog eens dwars door de core.

Net als Stanley Praimnath's miracle desk, was er ook een miracle engine. :9
pi_91962760
De video van dansende Israelis die de aanvallen van 9/11 aan het opnemen waren en aangaven dat ze daar waren om de gebeurtenissen te documenteren blijven me parten spelen.

Kijk vanaf 1:29

[ afbeelding ]

Waarom waren deze Israelis aan het dansen? Waarom waren ze dit aan het vieren? Wisten ze dat het moslim terroristen waren? Waren ze daarom zo blij? Kun je mij dat uitleggen? Waarom waren ze zo blij? Wisten ze dat de VS hierna moslimextremisten zou gaan aanpakken? Wisten ze dat ze de vijanden van de Joden zouden aanvallen?
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:00:56 #115
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_91962971
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dan zie ik nog geen gat waar die engine door past. Zie de breedte van de raampjes t.o.v. een mens een paar posts terug. En.. dan ook nog eens dwars door de core.

Net als Stanley Praimnath's miracle desk, was er ook een miracle engine. :9
Wat was de diameter van de motor die op straat gevonden is? Niet veel meer dan een meter volgens mij. Als de ramen een halve meter breed waren dan zou de motor in principe dus maar één kolom hoeven doorsnijden om naar buiten te kunnen vliegen. Je hebt helemaal geen groot gat nodig, dat gat vlak links naast de hoek is imo groot genoeg.
pi_91963625
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:57 schreef polderturk het volgende:
De video van dansende Israelis die de aanvallen van 9/11 aan het opnemen waren en aangaven dat ze daar waren om de gebeurtenissen te documenteren blijven me parten spelen.

Kijk vanaf 1:29

[ afbeelding ]

Waarom waren deze Israelis aan het dansen? Waarom waren ze dit aan het vieren? Wisten ze dat het moslim terroristen waren? Waren ze daarom zo blij? Kun je mij dat uitleggen? Waarom waren ze zo blij? Wisten ze dat de VS hierna moslimextremisten zou gaan aanpakken? Wisten ze dat ze de vijanden van de Joden zouden aanvallen?
ik vind het zwak hoor, 1 getuige en geen beelden van hun.
pi_91963662
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kan zijn, maar ik vind het wel interessant om te weten eigenlijk.

Uit een andere post van hem:

[..]

Hij liegt dus dat ie barst. In het huidige topic beweert ie namelijk dat ze het vliegtuig wel gezien heeft:

[..]

Zeg maar dag tegen je toch al niet zo'n grote geloofwaardigheid. _O- :W

ahahahahaa onze government troll kidkash19 is gepakt en met de staart tussen de benen er vandoor gegaan.
pi_91963688
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:00 schreef Terecht het volgende:

[..]

Wat was de diameter van de motor die op straat gevonden is? Niet veel meer dan een meter volgens mij. Als de ramen een halve meter breed waren dan zou de motor in principe dus maar één kolom hoeven doorsnijden om naar buiten te kunnen vliegen. Je hebt helemaal geen groot gat nodig, dat gat vlak links naast de hoek is imo groot genoeg.
2,he! in en uitgang
pi_91965874
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat inderdaad.

Leuk video'tje

mijn hart, wat doe je?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 00:29:14 #121
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_91972472
http://en.wikipedia.org/w(...)nce-knowledge_debate

quote:
Odigo Messenger, a company based in Israel, reported that two of their employees who were working in an Odigo office in Herzliya Pituah, a city near Tel Aviv,[69] received a derogatory English electronic instant message, on the day of the attack, non-specifically threatening them that a terrorist attack would happen.[70] They did not mention this to their employer until after they heard reports of a terrorist attack in America on the news, after which they informed the company's management, who trace the IP and contacted the FBI.[71] However, the threatening message did not mention the location of an attack. The notes ended with an anti-Semitic slur.[72] Odigo Vice President of Sales and Marketing Alex Diamandis later said that the message did not identify the United States or the World Trade Center as to be involved in the event, and that "it could easily be coincidence."[73][74]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 28 januari 2011 @ 00:44:22 #122
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_91973151
9-11 lost files, met een vreselijke irritante computerstem.

Ik vond nog wat leuke commentaar op zijn channel, die verwees naar het 1ste en 3de filmpje.
Ik ben alleen zo vrij geweest om er een simultie vliegtuig tussen te zetten.

Deze techniek...

Over een willekeurig vliegend object heen projecteren...

En dan heb je ineens een vliegend hologram die je kan besturen.

Zomaar een gedachte..... 8-)
Midden jaren 70 zei Werner von Braun eens tegen een dame; "je kan het je haast niet voorstellen, maar we zijn 50 jaar verder als men denkt". (ongeveer)

EN NEE, IK ZOEK DAAR NIETS OVER OP, doe dat zelf maar! ;)
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
  vrijdag 28 januari 2011 @ 00:48:19 #123
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_91973286
Deze meneer is er al uit.

http://beforeitsnews.com/(...)on_Accomplished.html

Wel een lap...maar de moeite waard, ik ben nog aan het lezen. :9
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
  vrijdag 28 januari 2011 @ 07:19:21 #124
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_91976975
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:57 schreef Terecht het volgende:

[..]

Kortom, jouw geloof in een inside job is gestoeld op een zelfversterkend beeld dat de macht eropuit is de maatschappij kapot te maken en dat gevoel kun je heel makkelijk projecteren op allerlei mogelijke samenzweringen, vandaar dat je ook zo'n beetje elke complottheorie gelooft. Dit nieuwsberichtje ben jij dan ook ten voeten uit: 'Complotdenken is een religie' .
uhhh wat zie jij dan gebeuren in de wereld?? Nee nu weet ik het zeker je leeft op de Groene heuvel samen met de teletubbies.

Nu weer met die afghanistan missie?! Wat denk je dat onze misbruikte jongens daar gaan doen. Schieten met DU, terug komen in een bodybag of een theekransje? Rutte is een smerige oorlogscrimineel en dient dan ook terhalve in de gehaktmolen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 07:27:28 #125
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_91977026
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:37 schreef Terecht het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ook de samenzweringsdenkers fel gekant tegen de Amerikaanse staat hoor. Een subgroep meent dat de macht in de VS dan weer onder controle staat van de illuminatie/Bohemian Grove gangers/etc maar het is natuurlijk de vraag of men daar in het M-O ook zo over denkt.
ook Nederlandse en Franse hoge piemels gaan naar Bohemian Grove.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')