Niet snelquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies. Uit Wikileaks blijkt dat Bos allesbehalve een draaikont was mbt Afganstan.
Wanneer zien de kiezers nu eens echt de realiteit in?
Held is hij hé?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:40 schreef betyar het volgende:
[..]
MLG voorspelde dat wat jij denkt.
Inderdaad. Ik snap er echt niks van......quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet snel
[ afbeelding ]
Nee maar serieus, de peilingen doen echt pijn aan mijn ogen.
Waarom? Voor deze situaties is de gedoogconstructie juist opgezet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:46 schreef IHVK het volgende:
Maar goed, als Geert echt tegen de missie is, stapt hij uit de gedoogconstructie.
Mwoah, hadden ze geen afspraken over het buitenland in hun gedoogakkoord?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:46 schreef IHVK het volgende:
Maar goed, als Geert echt tegen de missie is, stapt hij uit de gedoogconstructie.
Omdat hij het tegen kan houden nu. Als enige.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom? Voor deze situaties is de gedoogconstructie juist opgezet.
Mee eens. Bij de presentie van het regeerakkoord werd duidelijk gemaakt dat de coalitie voor bepaalde voorstellen de steun moest zoeken van de oppositie. De PVV zou niet dwars gaan liggen. Echter, wanneer Rutte de missie toch doordrukt, ondanks dat een minderheid deze steunt (dat mag), dan bestaat wel de kans dat het kabinet een motie van wantrouwen aan de broek krijgt die wordt gesteund door de PVV.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom? Voor deze situaties is de gedoogconstructie juist opgezet.
Het ging om de redding van onze deelname in de G20.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Lekker mensen naar het buitenland te sturen om ze te moorden voor het algemeen belang.
Maar wel alleen andere mensen hè, niet je eigen kind.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Lekker mensen naar het buitenland te sturen om ze te moorden voor het algemeen belang.
Uiteraard. Er hangen hier meerdere VVD'ers rond die elk woord dat Rutte uitkraamt van harte ondersteunen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:55 schreef Ryan3 het volgende:
Zijn er überhaupt wel voorstanders te vinden hier in POL?
Ik denk niet dat ze dit gaan doordrukken als een meerderheid hen niet steunt. Ik denk dat ze ook wel begrijpen dat je op zijn minst wel een meerderheid moet hebben in de TK om dit geintje uit te voeren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mee eens. Bij de presentie van het regeerakkoord werd duidelijk gemaakt dat de coalitie voor bepaalde voorstellen de steun moest zoeken van de oppositie. De PVV zou niet dwars gaan liggen. Echter, wanneer Rutte de missie toch doordrukt, ondanks dat een minderheid deze steunt (dat mag), dan bestaat wel de kans dat het kabinet een motie van wantrouwen aan de broek krijgt die wordt gesteund door de PVV.
Die animalcops tonen in een klap aan wat voor debiele bende momenteel het land bestuurt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef Picchia het volgende:
Volgens mij kunnen we die agenten beter in Nederland inzetten als animalcops.
Misschien een polletje beginnen, ben er wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Er hangen hier meerdere VVD'ers rond die elk woord dat Rutte uitkraamt van harte ondersteunen.
Het is hopen tegen beter weten in.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dit gaan doordrukken als een meerderheid hen niet steunt. Ik denk dat ze ook wel begrijpen dat je op zijn minst wel een meerderheid moet hebben in de TK om dit geintje uit te voeren.
Er is wel wat voor te zeggen dat er hulp nodig is in Afghanistan om alles weer een beetje op te bouwen na vele jaren oorlog natuurlijk. De boel overhoop schieten in de jacht op bruine mensen en daarna zeggen "welp, dat lukte niet erg, tabee!" is ook weer zoiets. Maar goed, of de huidige missie die er ligt nu de juiste weg is, dat weet ik niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:55 schreef Ryan3 het volgende:
Zijn er überhaupt wel voorstanders te vinden hier in POL?
De politiemensen en militairen zelf zouden dat toch ook niet zo fijn vinden, lijkt me. Meestal willen die mensen zich toch weel gesteund voelen, al is het niet door de bevolking dan wel door iig de TK.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is hopen tegen beter weten in.
Je ziet nu in Tunesie en Egypte dat mensen het zelf moeten doen hè.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Er is wel wat voor te zeggen dat er hulp nodig is in Afghanistan om alles weer een beetje op te bouwen na vele jaren oorlog natuurlijk. De boel overhoop schieten in de jacht op bruine mensen en daarna zeggen "welp, dat lukte niet erg, tabee!" is ook weer zoiets. Maar goed, of de huidige missie die er ligt nu de juiste weg is, dat weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |