Tja, die man maakte in mijn ogen geniale muziek. Vaak met persoonlijke gedachtes erachter, voortreffelijk ingespeeld op wat op dat moment gebeurde in de wereld. Waar aandacht aan werd besteed, besteedde Jackson aandacht aan in zijn muziek. Daarnaast waren zijn shows echt geniaal.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De Jackson adepten heb ik echt nooit begrepen.
Ik heb mezelf beloofd er dit jaar een super jaar van te maken. En alle ellende van me af te schudden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Van harte ouwe, ik mag nog 2 maanden wachten om 31 te mogen bereiken. Mooie leeftijd.
Zulen ze mijn dag nog mooier maken? Ik hoop het.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:44 schreef remlof het volgende:
Gefeliciteerd betyar, dat je vandaag maar een mooi cadeautje mag krijgen uit Den Haag
Merciquote:
Als je hier blijft rondhangen komt die ellende vanzelf terug.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:59 schreef betyar het volgende:
Ik heb mezelf beloofd er dit jaar een super jaar van te maken. En alle ellende van me af te schudden.
Ik mag nu nog niks, dus nog niks beters te doen.......quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je hier blijft rondhangen komt die ellende vanzelf terug.
quote:VS: Nederlands klimaatbeleid meer woorden dan daden
In het klimaatbeleid gaat de retoriek van de Nederlanders veel verder dan hun daden. Dat concludeert de Amerikaanse ambassade op basis van Nederlandse informatie in een ambtsbericht van 6 juli 2009 dat via de Noorse krant Aftenposten in het bezit is van NRC Handelsblad en RTL Nieuws.
Volgens de Amerikanen is een reductie van broeikasgassen met 30 procent in 2020, die Nederland zichzelf destijds oplegde en die verder gaat dan de 20 procent die de Europese Unie eist, nauwelijks haalbaar. De regering-Rutte heeft die extra reductie inmiddels laten vallen.
Nederland heeft tussen 1990 en 2006 zijn CO2-uitstoot met 2 procent gereduceerd, schrijft de ambassade, zodat nog een steile helling beklommen moet worden om zijn ambitieuze 30-procentdoelstelling in 2020 te halen.
Sanne Kaasjager, topambtenaar klimaatbeleid van het ministerie van Buitenlandse Zaken, zegt in het ambtsbericht dat Nederland vasthoudt aan 30 procent, omdat een afzwakking in eigen land zou kunnen leiden tot politiek verzet. Dat verzet zou vooral komen van het ministerie van VROM, waar Jacqueline Cramer (PvdA) dan minister is.
Bronnen bij Buitenlandse Zaken klagen op de Amerikaanse ambassade dat ze regelmatig moeten bemiddelen tussen VROM en Economische Zaken.
Het komt voor mij anders als een enorme verassing. Een schande! Koppen moeten rollen! Al die uren plastic van mijn groenteafval scheiden, zuinigere hybride auto, extra donaties aan Greenpeace, extra boom neergezet op bomenplantdag ... AL-LE-MAAL voor NIETS.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Laat dit geen verrassing zijn.
De PvdA speelt geen spelletjes, die hebben gewoon vanaf het begin 'nee' gezegd. Hoeveel meer duidelijkheid wou je hebben?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:11 schreef Morendo het volgende:
Toch triest dat de PvdA spelletjes speelt met een belangrijke missie. Vind ik jammer, is dat nou nodig? En ja, ik weet dat er verkiezingen aankomen.
En dat tot medio 2014 staat in de brief. Dat is gewoon drie jaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Die missie gaat uiteindelijk gewoon door. KOST MILJOENEN. Mensen in de bijstand worden gekort.
Iets wat in 2009 circa 15 miljoen verlies draaide, wat adverteert en vaste klanten aan- in plaats van ontmoedigd, wat medewerkers dreigt te ontslaan zodra aan de winstcijfers niet voldaan kan worden is de kip met de gouden eieren?quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ben je dan niet bezig de kip met de gouden eieren te slachten?
Precies, dat is het hele eieren eten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:17 schreef GSbrder het volgende:
Ook van nieuwe spelers op de markt kan kansspelbelasting geïnd worden
Ik zie ze er wel voor aan. Het blijft een hypocriete club.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef IHVK het volgende:
Het lijkt erop dat GL met een poppenkast bezig is en ze allang een deal hebben gesloten.
Ik hoop dat ik het mis heb.
Te gek voor woorden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat tot medio 2014 staat in de brief. Dat is gewoon drie jaar
In tegenstelling tot?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zie ze er wel voor aan. Het blijft een hypocriete club.
De PvdA is nou juist een van de partijen die geen spelletjes speeltquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:11 schreef Morendo het volgende:
Toch triest dat de PvdA spelletjes speelt met een belangrijke missie. Vind ik jammer, is dat nou nodig? En ja, ik weet dat er verkiezingen aankomen.
MLG voorspelde dat wat jij denkt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef IHVK het volgende:
Het lijkt erop dat GL met een poppenkast bezig is en ze allang een deal hebben gesloten.
Ik hoop dat ik het mis heb.
Precies. Uit Wikileaks blijkt dat Bos allesbehalve een draaikont was mbt Afganstan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De PvdA is nou juist een van de partijen die geen spelletjes speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |