SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor bakfiets:
Hier verder maar weer
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ik las min of meer mee, ik had alleen niks te melden.quote:
Prachtige inspiratiequote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef lezzer het volgende:
Nou, toen Vanyel er straks over begonnen schoten er wat zenuwen in ja. Ik zat zelfs te denken of ik niet iemand m'n gsmnummer moet geven voor het geval ik in Londen zit als het gebeurt
Ah, quoteknop gevonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest anders wel erg aan jou denken....quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Is dat dat meisje met d'r knutselgekneuter? Vond ik niets, deze aflevering.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:41 schreef lezzer het volgende:
Mrs.: "zeg maar tegen Vanyel dat het nu weer tijd voor voetbal is, en dat ik weer genoeg heb van Arie" "en dat ik de baas ben van de afstandsbediening nu."
Dus, bij deze....
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik moest anders wel erg aan jou denken....
Ik vond m eerst ook eng en ik werd er moe van dat je nog geen scheet kon laten, of je zag zijn neus alweer voorbij komen. Maar als je echt naar hem luistert, is ie gewoon hartstikke goed.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef lezzer het volgende:
Ik vind hem ook heel sympathiek, maar Mrs vindt hem eng.
Mrs.: "ja maar weet je, dan moet je je ogen dicht doen als je 'm niet wilt zien, en ik kijk gewoon liever geen tv met m'n ogen dicht"quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:55 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik vond m eerst ook eng en ik werd er moe van dat je nog geen scheet kon laten, of je zag zijn neus alweer voorbij komen. Maar als je echt naar hem luistert, is ie gewoon hartstikke goed.
Tot morgen! En niet vergeten: Persen, niet vacuum zuigen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:01 schreef Vanyel het volgende:
Na deze liefdesuiting aan t adres van mrs. L ga ik maar eens naar bed.
Bis morgen Mädchen!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mrs.: "ja maar weet je, dan moet je je ogen dicht doen als je 'm niet wilt zien, en ik kijk gewoon liever geen tv met m'n ogen dicht"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have a funny one at home!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Belangrijk!quote:
Oh die! Was die niet van de EO?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef Qebbel het volgende:
Arie boomsma. 't Gaat me te ver om foto's te plaatsen hoor.
Klopt, maar daar was hij niet meer welkom nadat hij op de cover van L'Homo stond, toch???quote:
Die kans zit er hoe dan ook natuurlijk altijd in.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Wat nou als je flink een ontbijt wegkaant bij de Mac, vanavond moet bevallen en daarbij een enorme, enorme drol doet.
Denk je dat die drol groter wordt als ie van de mac komt:?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Wat nou als je flink een ontbijt wegkaant bij de Mac, vanavond moet bevallen en daarbij een enorme, enorme drol doet.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wacht maar tot je gaat bevallen. Dan word je wel wakker
Yep, moet zo weg. Gelukkig was daar de buurman met de sneeuwblazer.quote:
Oh, dus het eigenlijk toch niet gelukt. Tenminste, het mocht toch niet sneeuwen voor 9 uur?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, moet zo weg. Gelukkig was daar de buurman met de sneeuwblazer.
Nee, niet NA 9 uurquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, dus het eigenlijk toch niet gelukt. Tenminste, het mocht toch niet sneeuwen voor 9 uur?
Mirco is gevonden.
En, daar ben ik echt heel, heel erg blij om
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:05 schreef wonderer het volgende:
Twee uur in de auto en drie kwartier wachten voor een consult van 20 minutenMaarrr... Hij zei "you're gonna make me look like a hero", ofwel, ik heb de perfecte borst voor deze operatie
JEZUS!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:28 schreef lezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus een tijdschriftenrek, met een tijdschrift met op de over elton john, z'n man en hun kind.
gelukkig heeft ze veel andere kwaliteitenquote:
Ja? De rotzooi moet ergens in meegezeuld worden hequote:En een handtas?
Ik denk dat ik er m'n relatie mee op het spel zet als ik dat zou doen (en als die dan af zou gaan in het vliegtuig).quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:19 schreef Vanyel het volgende:
Stiekem een vibrator meenemen in je tas, kijken wat ze daarvan vindt
Naar Londen gaan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:24 schreef Vanyel het volgende:
Toch zonde.
Wat gaan jullie eigenlijk doen daar?
Ja, cm of 15 vannacht. Viel dus mee. Maar mijn auto is nu wit van het zoutquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:53 schreef Qebbel het volgende:
Goede reis! (lees je vast niet meer) Lekker gesneeuwd zeker weer bij jullie? Of is het alleen rond NY?
Ja.quote:
Ik zou ook nog wel even willen blijven zitten, als ik haar was.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:07 schreef Qebbel het volgende:
Ze heeft het wel lekker naar d'r zin bij je!
iedereen zit in opperste spanning te wachten jouquote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:56 schreef Vanyel het volgende:
Wat zijn wij rustig zonder onze opperpot..
ik ben aan het werk dus lunchen wordt lastig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:33 schreef Vanyel het volgende:
En ik doe heel niks, dus ontspan, ga ergens lekker lunchen, maak iets van je zonnige zaterdag. Als het hier spannend wordt, horen jullie t wel hoor
tja... Ik moest deze week toch maar uren gaan maken.. ma en di gewerkt.. wo do vr vrij... nu 2 dagen werken.. en dan tm donderdag weer vrij.......quote:
en het tikt lekker aanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:44 schreef Vanyel het volgende:
Ooooh. Prima dag om te werken dan. Doe eens iets voor je centen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Yep. Stoor ik mn vriendin niet als ik om 01.00u opsta en ik heb geen last van haar als ik om 09.00u mn bed inga. Kan zij ook lekker door morgen in huis en ik een tukje doen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:24 schreef Vanyel het volgende:
Je slaapt daar omdat je dan niemand lastigvalt?
Ja nee, dat kan nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik was in Limburg. Ik zag nog twee potten in een BMW rijden op de snelweg. Ik geloof dat 't één van de 5 serie was. Was dat Lezzer en mrs?
quote:Op zondag 30 januari 2011 09:28 schreef Vanyel het volgende:
Wacht maar tot je later groot bent
Ik heb vannacht voor t eerst in een week weer echt ruk geslapen. Nu al geen zin in vandaag.
quote:Op zondag 30 januari 2011 08:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Haaaaallooooo
Ik heb al in geen anderhalve week meer uitgeslapen. Elke ochtend 8 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:29 schreef Bakfiets. het volgende:
Wat ik nu vooral doe is boos zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Go fiets!
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:
ontzwangeren... dat klinkt als ontvrienden... maar ze krijgt er juist een kleine vriendendingetje bij!!quote:Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wanneer ontzwanger jij nu eens? Ik word een beetje moe van al dat wachten.
Toch geen ruzie gehad?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:55 schreef wonderer het volgende:
Brad is weer es pleite. Zal wel op z'n werk zitten
Neu. Dat doet ie soms als ie zich verveelt, op zondag is het lekker rustig.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:50 schreef Blue-eyes het volgende:
Hallo allemaal
[..]
Toch geen ruzie gehad?
paardenzadeldraagdoekopbergdoosophangsysteem heeft meer klinkersquote:Op zondag 30 januari 2011 19:44 schreef Bakfiets. het volgende:
Help. Ze typt met 15 klinkers in één woord naar me. En ze gebruikt :$
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
paardenzadeldraagdoekopbergdoosophangsysteem heeft meer klinkers
hahahhahahahaquote:
bedoel ik.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:50 schreef Bakfiets. het volgende:
het feit dat ze ze gebruikt niet persé, maar misschien leest ze dit dan wel.
Een gegeven paardenmeisje moet je niet... nou ja. You know.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:43 schreef Bakfiets. het volgende:
O jezus. Ik heb een paardenmeisje gevangen.
Waarmee?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:43 schreef Bakfiets. het volgende:
O jezus. Ik heb een paardenmeisje gevangen.
zeggen dat je alleen een borstel hebt.quote:
Wat?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeggen dat je alleen een borstel hebt.
Ik wist dus niet dat het er zo een was.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef Avey het volgende:
Waarom reageer je dan als je geen interesse hebt?
wat is je haarkleur?quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Nou heeft ze m'n hoofd gezien en moet ze opeens weg.![]()
Au mijn lachspieren en mijn zelfvertrouwen.
Hoezo? Bron?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:08 schreef Vanyel het volgende:
Koffie? Als je daar vannacht geen last van hebt, drink je t teveel.
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Nou heeft ze m'n hoofd gezien en moet ze opeens weg.![]()
Au mijn lachspieren en mijn zelfvertrouwen.
Nee. Ze verliet me toen ik mijn burka afdeed.quote:
Nee. Ik eet ze alleen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:33 schreef lezzer het volgende:
waarom ga je daar mee chatten?
En, doe jij zelf ook iets met paarden dan eigenlijk/
Dan moet je idd heel hard rennen!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:31 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee. Ze verliet me toen ik mijn burka afdeed.![]()
Bah, wat was die even vervelend, zeg. Huiver. Zo eentje die 'me' i.p.v. mijn/m'n zegt. ME PAARD IS HEEL LIEF HOOWR
quote:
Mooie dag! Misschien inspireert dat Appel-Bloesem tot enige beweging.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:04 schreef Nizno het volgende:
allemaal gefeliciteerd met de verjaardag van onze vorstin
vooral ook zeer smakeljk als je net 5 min je ogen open hebtquote:Op maandag 31 januari 2011 09:27 schreef Vanyel het volgende:
Strippen is een vriendelijk woord voor wroeten tussen baarmoeder en vlies waarin kind zit. Vreemde vrouwen in je poes dus.
Kan pas als je baarmoeder verstreken is (dat de hals niet meer een tuutje heeft, maar de uiteinden vlak tegen elkaar aan liggen). Weet niet zeker of er ook al ontsluiting moet zijn, maar dat merken we vanzelf..
Educatief topic he
kan geen mooier moment verzinnen......quote:
Als je de afkortingen neemt... A-B of D'S.... Vind ik D'S mooier.....quote:Op maandag 31 januari 2011 10:38 schreef Vanyel het volgende:
Weet niet hoeveel posts er nog moeten, maar dat moet toch wel lukken..
Wel dilemma nu. Ik wilde haar online D'Shontay noemen, maar Appel-Bloesem is ook zo mooi (of had ik dat al gezegd?).
Dat klinkt heel startrekkerigquote:Op maandag 31 januari 2011 10:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als je de afkortingen neemt... A-B of D'S.... Vind ik D'S mooier.....
D'S klinkt mij als een gameboy..... dus ja dat vond ik wel een betere afkortingquote:Op maandag 31 januari 2011 10:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat klinkt heel startrekkerig.
nog 19 posts btw
das me veul te moeilijk tikken... heb al moeite bij de 4e letterquote:
dat klinkt niet gek.... houd ik het wel bij D'Squote:Op maandag 31 januari 2011 11:13 schreef Vanyel het volgende:
Die hou ik sowieso, vinnik ook mooi!
Maar D'Shontay Vanyelsdottir klinkt ook goed toch.
nog 12 te gaan...quote:
ik vond het vanmorgenvroeg enger klinken dan nuquote:
Vanyel en de vrolijke poesvroeters.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:48 schreef NanKing het volgende:
klinkt bijna als een suske en wiske album
meer kansquote:Op maandag 31 januari 2011 12:26 schreef NanKing het volgende:
o en en en misschien kan iemand ons een aanbeveling doen want waarschijnlijk is t huis van geweest van 't broertje van de vrouw van een neef(jaja ingewikkeld)
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:24 schreef NanKing het volgende:
Trouweeeeeeeeens. mijn
gaat straks bellen voor een huisch waar we beiden verliefd op zijn. et komt per mei vrij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |