JEZUS!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:28 schreef lezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus een tijdschriftenrek, met een tijdschrift met op de over elton john, z'n man en hun kind.
gelukkig heeft ze veel andere kwaliteitenquote:
Ja? De rotzooi moet ergens in meegezeuld worden hequote:En een handtas?
Ik denk dat ik er m'n relatie mee op het spel zet als ik dat zou doen (en als die dan af zou gaan in het vliegtuig).quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:19 schreef Vanyel het volgende:
Stiekem een vibrator meenemen in je tas, kijken wat ze daarvan vindt
Naar Londen gaan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:24 schreef Vanyel het volgende:
Toch zonde.
Wat gaan jullie eigenlijk doen daar?
Ja, cm of 15 vannacht. Viel dus mee. Maar mijn auto is nu wit van het zoutquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:53 schreef Qebbel het volgende:
Goede reis! (lees je vast niet meer) Lekker gesneeuwd zeker weer bij jullie? Of is het alleen rond NY?
Ja.quote:
Ik zou ook nog wel even willen blijven zitten, als ik haar was.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:07 schreef Qebbel het volgende:
Ze heeft het wel lekker naar d'r zin bij je!
iedereen zit in opperste spanning te wachten jouquote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:56 schreef Vanyel het volgende:
Wat zijn wij rustig zonder onze opperpot..
ik ben aan het werk dus lunchen wordt lastig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:33 schreef Vanyel het volgende:
En ik doe heel niks, dus ontspan, ga ergens lekker lunchen, maak iets van je zonnige zaterdag. Als het hier spannend wordt, horen jullie t wel hoor
tja... Ik moest deze week toch maar uren gaan maken.. ma en di gewerkt.. wo do vr vrij... nu 2 dagen werken.. en dan tm donderdag weer vrij.......quote:
en het tikt lekker aanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:44 schreef Vanyel het volgende:
Ooooh. Prima dag om te werken dan. Doe eens iets voor je centen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Yep. Stoor ik mn vriendin niet als ik om 01.00u opsta en ik heb geen last van haar als ik om 09.00u mn bed inga. Kan zij ook lekker door morgen in huis en ik een tukje doen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:24 schreef Vanyel het volgende:
Je slaapt daar omdat je dan niemand lastigvalt?
Ja nee, dat kan nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik was in Limburg. Ik zag nog twee potten in een BMW rijden op de snelweg. Ik geloof dat 't één van de 5 serie was. Was dat Lezzer en mrs?
quote:Op zondag 30 januari 2011 09:28 schreef Vanyel het volgende:
Wacht maar tot je later groot bent
Ik heb vannacht voor t eerst in een week weer echt ruk geslapen. Nu al geen zin in vandaag.
quote:Op zondag 30 januari 2011 08:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Haaaaallooooo
Ik heb al in geen anderhalve week meer uitgeslapen. Elke ochtend 8 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:29 schreef Bakfiets. het volgende:
Wat ik nu vooral doe is boos zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Go fiets!
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:
ontzwangeren... dat klinkt als ontvrienden... maar ze krijgt er juist een kleine vriendendingetje bij!!quote:Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wanneer ontzwanger jij nu eens? Ik word een beetje moe van al dat wachten.
Toch geen ruzie gehad?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:55 schreef wonderer het volgende:
Brad is weer es pleite. Zal wel op z'n werk zitten
Neu. Dat doet ie soms als ie zich verveelt, op zondag is het lekker rustig.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:50 schreef Blue-eyes het volgende:
Hallo allemaal
[..]
Toch geen ruzie gehad?
paardenzadeldraagdoekopbergdoosophangsysteem heeft meer klinkersquote:Op zondag 30 januari 2011 19:44 schreef Bakfiets. het volgende:
Help. Ze typt met 15 klinkers in één woord naar me. En ze gebruikt :$
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
paardenzadeldraagdoekopbergdoosophangsysteem heeft meer klinkers
hahahhahahahaquote:
bedoel ik.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:50 schreef Bakfiets. het volgende:
het feit dat ze ze gebruikt niet persé, maar misschien leest ze dit dan wel.
Een gegeven paardenmeisje moet je niet... nou ja. You know.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:43 schreef Bakfiets. het volgende:
O jezus. Ik heb een paardenmeisje gevangen.
Waarmee?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:43 schreef Bakfiets. het volgende:
O jezus. Ik heb een paardenmeisje gevangen.
zeggen dat je alleen een borstel hebt.quote:
Wat?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeggen dat je alleen een borstel hebt.
Ik wist dus niet dat het er zo een was.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef Avey het volgende:
Waarom reageer je dan als je geen interesse hebt?
wat is je haarkleur?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |