iedereen zit in opperste spanning te wachten jouquote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:56 schreef Vanyel het volgende:
Wat zijn wij rustig zonder onze opperpot..
ik ben aan het werk dus lunchen wordt lastig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:33 schreef Vanyel het volgende:
En ik doe heel niks, dus ontspan, ga ergens lekker lunchen, maak iets van je zonnige zaterdag. Als het hier spannend wordt, horen jullie t wel hoor
tja... Ik moest deze week toch maar uren gaan maken.. ma en di gewerkt.. wo do vr vrij... nu 2 dagen werken.. en dan tm donderdag weer vrij.......quote:
en het tikt lekker aanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:44 schreef Vanyel het volgende:
Ooooh. Prima dag om te werken dan. Doe eens iets voor je centen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Yep. Stoor ik mn vriendin niet als ik om 01.00u opsta en ik heb geen last van haar als ik om 09.00u mn bed inga. Kan zij ook lekker door morgen in huis en ik een tukje doen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:24 schreef Vanyel het volgende:
Je slaapt daar omdat je dan niemand lastigvalt?
Ja nee, dat kan nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik was in Limburg. Ik zag nog twee potten in een BMW rijden op de snelweg. Ik geloof dat 't één van de 5 serie was. Was dat Lezzer en mrs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |