SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor bakfiets:
Hier verder maar weer
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ik las min of meer mee, ik had alleen niks te melden.quote:
Prachtige inspiratiequote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef lezzer het volgende:
Nou, toen Vanyel er straks over begonnen schoten er wat zenuwen in ja. Ik zat zelfs te denken of ik niet iemand m'n gsmnummer moet geven voor het geval ik in Londen zit als het gebeurt
Ah, quoteknop gevonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest anders wel erg aan jou denken....quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Is dat dat meisje met d'r knutselgekneuter? Vond ik niets, deze aflevering.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:41 schreef lezzer het volgende:
Mrs.: "zeg maar tegen Vanyel dat het nu weer tijd voor voetbal is, en dat ik weer genoeg heb van Arie" "en dat ik de baas ben van de afstandsbediening nu."
Dus, bij deze....
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik moest anders wel erg aan jou denken....
Ik vond m eerst ook eng en ik werd er moe van dat je nog geen scheet kon laten, of je zag zijn neus alweer voorbij komen. Maar als je echt naar hem luistert, is ie gewoon hartstikke goed.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef lezzer het volgende:
Ik vind hem ook heel sympathiek, maar Mrs vindt hem eng.
Mrs.: "ja maar weet je, dan moet je je ogen dicht doen als je 'm niet wilt zien, en ik kijk gewoon liever geen tv met m'n ogen dicht"quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:55 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik vond m eerst ook eng en ik werd er moe van dat je nog geen scheet kon laten, of je zag zijn neus alweer voorbij komen. Maar als je echt naar hem luistert, is ie gewoon hartstikke goed.
Tot morgen! En niet vergeten: Persen, niet vacuum zuigen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:01 schreef Vanyel het volgende:
Na deze liefdesuiting aan t adres van mrs. L ga ik maar eens naar bed.
Bis morgen Mädchen!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mrs.: "ja maar weet je, dan moet je je ogen dicht doen als je 'm niet wilt zien, en ik kijk gewoon liever geen tv met m'n ogen dicht"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have a funny one at home!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Belangrijk!quote:
Oh die! Was die niet van de EO?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef Qebbel het volgende:
Arie boomsma. 't Gaat me te ver om foto's te plaatsen hoor.
Klopt, maar daar was hij niet meer welkom nadat hij op de cover van L'Homo stond, toch???quote:
Die kans zit er hoe dan ook natuurlijk altijd in.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Wat nou als je flink een ontbijt wegkaant bij de Mac, vanavond moet bevallen en daarbij een enorme, enorme drol doet.
Denk je dat die drol groter wordt als ie van de mac komt:?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Wat nou als je flink een ontbijt wegkaant bij de Mac, vanavond moet bevallen en daarbij een enorme, enorme drol doet.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wacht maar tot je gaat bevallen. Dan word je wel wakker
Yep, moet zo weg. Gelukkig was daar de buurman met de sneeuwblazer.quote:
Oh, dus het eigenlijk toch niet gelukt. Tenminste, het mocht toch niet sneeuwen voor 9 uur?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, moet zo weg. Gelukkig was daar de buurman met de sneeuwblazer.
Nee, niet NA 9 uurquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, dus het eigenlijk toch niet gelukt. Tenminste, het mocht toch niet sneeuwen voor 9 uur?
Mirco is gevonden.
En, daar ben ik echt heel, heel erg blij om
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:05 schreef wonderer het volgende:
Twee uur in de auto en drie kwartier wachten voor een consult van 20 minutenMaarrr... Hij zei "you're gonna make me look like a hero", ofwel, ik heb de perfecte borst voor deze operatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |