SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De fanfare staat al klaar, en volgens mij zijn wij met zijn allen nerveuzer dan Vanyel zelf.
Hier weer verder
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Waarin dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:32 schreef skunkasaur het volgende:
He jammer. Moeten we Kannovinnie toch maar even vragen om de TT te veranderen?
Als ik in potdicht moet veranderen wil ik er ook een slotje op doen, anders klopt de titel nietquote:
Ja, sorry, maar aan een centraal topic heb je echt geen ene reet hoor qua zichtbaarheid.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:41 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom een kick? Het is een centraal topic notabene
Nee? Ik vroeg het me gewoon even af.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar aan een centraal topic heb je echt geen ene reet hoor qua zichtbaarheid.
Ga je nou ineens heel actief modden in deze reeks waar de regulars al jaren zitten ouwbetten met elkaar? Want dan ben ik weg if you don't mind...
Ik blijf wel rustig kijken/posten en centraal zetten , dan kom ik er vast wel achterquote:Op maandag 31 januari 2011 16:43 schreef NanKing het volgende:
Dat is lesbiaans. Je bent niet ingewijd dus dat snap je ook niet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |