Nee, lange verhalen schrijven voor de Frontpage. Had met mn domme kop een keer een artikel van mijn hand gepost in een van de Rooktopics en dat sloeg blijkbaar aan. Aanbod afgeslagen overigensquote:
Ja?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb meer dreigposts dan Geert Wilders geloof ik
Tof, dat ga ik ook later doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:17 schreef betyar het volgende:
[..]
We hebben een redelijk huis past makkelijk. Was tijdens de verbouwing al aan gedacht d.m.v. kalkzandsteenmuurtjes, leidingen thermostaatkraan, afvoer en elektra.
Ik ga voor nog een nespressoquote:
Pff ik moet me soms best wel inhouden hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef IHVK het volgende:
du_ke is daar sowieso niet echt van, dus die vind het wel oké denk ik.
Hoewel het gezeur in POL ook wel vervelend moet zijn af en toe.
We hebben ook nog eens hetzelfde hoofd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:17 schreef Tem het volgende:
Ja, dat ben jij gewoon Erik...beangstigend
Meer scheld pm's trouwens, heel wat opgespaard de afgelopen 2 jaar.quote:
Anderhalve dag is langquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb al lange tijd geen notes meer ontvangen
Ik geloof het zo Mister Batemanquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
We hebben ook nog eens hetzelfde hoofd.
Nog niet, maar die ga ik vast nog vormenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
Remlof, ik heb je even via de PM benaderd, ik hoop dat jij er een mening over hebt.
Ja, ik heb jouw posts wel eens doorgelezen in dat forum, ik had soms het gevoel dat er letterlijk rook uit je nieuws kwam. Maar ik ga vandaag of morgen ook nog zo'n soort topic openen maar dan wat meer met een politieke visie erop.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, lange verhalen schrijven voor de Frontpage. Had met mn domme kop een keer een artikel van mijn hand gepost in een van de Rooktopics en dat sloeg blijkbaar aan. Aanbod afgeslagen overigens
Alleen als je het afbreekt.....Zit je daar met een afvoerputje en een thermoskraanstaat in je woonkamer.quote:
Ik (en de rest ook, denk ik) wacht nog steeds tot je mijn pm openbaar maakt. Als blijkt dat ik je een pm heb gestuurd, dan wil ik de deal nog wel maken dat niet jij, maar ik gebanned wordt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb meer dreigposts dan Geert Wilders geloof ik
Ik hoop het. Tis dat ik niet terug kom van een ban.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog niet, maar die ga ik vast nog vormen
Je stuurde mij dm's he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik (en de rest ook, denk ik) wacht nog steeds tot je mijn pm openbaar maakt. Als blijkt dat ik je een pm heb gestuurd, dan wil ik de deal nog wel maken dat niet jij, maar ik gebanned wordt.
aju.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Alleen als je het afbreekt.....Zit je daar met een afvoerputje en een thermoskraanstaat in je woonkamer.![]()
Noe daag mensen misschien tot later![]()
![]()
Ja, ik stuurde dm's, maar geen pm's. Je had het over pm's, en als ik je een dm met de vraag wanneer ik je een pm stuurde, reageer je opeens niet. Je probeert me gewoon een oor aan te naaien.quote:
Ik heb een hekel aan ordinair gescheld. Ik los het altijd liever face to face op. Quote waarin ik het had over pm's?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, ik stuurde dm's, maar geen pm's. Je had het over pm's, en als ik je een dm met de vraag wanneer ik je een pm stuurde, reageer je opeens niet. Je probeert me gewoon een oor aan te naaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |