Sacher is zo niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het ook helemaal geen Sachter toon, die PM.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:05 schreef IHVK het volgende:
Oeh Sachertote, ik had niet verwacht dat hij aan PVV ronselen deed.
Trouwens, Zeeland,wat jij nu doet is wel banwaardig he.
Hoewel even nuanceren: hij zegt dat de PVV toch niet klaarmaakt dus je alsnog beter op hen kan stemmen
Nah, zo'n erge pm is het toch niet.quote:
Nee, ik dus ook niet. Bovendien ben ik van hem een meer elegante schrijfstijl gewend.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vraag me af als't waar is, ik zie hem daar ab-so-luut niet voor aan.
quote:kankerettertje. vervelend verwend joch
Ga je de muur behangen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:06 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Niks bijzonders meer, het was een amazonebiotoop, nu zijn bijna de vissen eruit. als ze allemaal weg zijn maak ik er een vivarium van. dan word het net zo hoog als de woonkamer.
Ha die weet ik. Zal geen namen noemenquote:
Het word een Paludarium van 2.50/1.25x2.55m.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ga je de muur behangen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ha die weet ik. Zal geen namen noemen.
Klopkoek of EG?quote:
Ze heeft wel gelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Het word een Paludarium van 2.50/1.25x2.55m.![]()
. Mijn vrouw wil dat niet maar die heeft in dit geval niks te willen.
Als nieuwsposter?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:14 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb mn PM-box doorgezocht, maar geen enkele boze PM vindenMn eerste PM kreeg ik van Surveillance-Fiets, die bood mij een functie aan bij FOK!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |