abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93242637
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:24 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

15 gram creatine?
Pis je allemaal uit. :')
Bron?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_93264229
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:00 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Bron?
quote:
According to scientists at St. Francis Xavier University in Nova Scotia, at 0.1 grams per kilogram of bodyweight, male athletes excreted 46% of the ingested creatine within 24 hours. For a 220 pound lifter, this means that if he consumes 10g of creatine, 46%, or 4.6g of creatine, is wasted.
Dat stond op dbb
pi_93268009
Ik heb me voedingsschema gemaakt alleen ik zit nu op de 2600 CAL en moet aan de 3200 CAL komen.

Nu zie je dat ik al aardig veel moet eten op 1 dag dus meer kan er denk ik niet bij, misschien nog bij de magere kwark maar meer niet.

Je ziet ook dat de ratio 40/40/20 niet klopt, iets teveel eiwitten maar dat is geen probleem.. maar ik moet iets meer Koolhydraten hebben. Iemand tips?

Verdere kritiek/feedback ook welkom. :)

If not now, then when.
pi_93270382
Ik snap echt niet hoe jullie zoveel eten weg krijgen op een dag... Dan zit ik savonds met t gevoel alsof ik een bom in me buik heb. Gelukkig gain ik aardig wat spiermassa terwijl ik ~100 kcal onder me onderhoud eet.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_93270527
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:00 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ik snap echt niet hoe jullie zoveel eten weg krijgen op een dag... Dan zit ik savonds met t gevoel alsof ik een bom in me buik heb. Gelukkig gain ik aardig wat spiermassa terwijl ik ~100 kcal onder me onderhoud eet.
Het valt OPZICH wel mee, het lijkt veel. Bijvoorbeeld 2 sneetjes volkoren met kalkoenfilet erop is zo weg, gekookt eitje ook en 2 rijstewafels ook. Het is licht eten.
If not now, then when.
pi_93270660
Het zijn geen grote maaltijden nee maar over de hele dag genomen is het wel aardig wat. Laat staan dat ik de tijd heb om zo regelmatig te kunnen eten. Dat is bij mij het probleem namelijk.
pi_93270744
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:06 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Het zijn geen grote maaltijden nee maar over de hele dag genomen is het wel aardig wat. Laat staan dat ik de tijd heb om zo regelmatig te kunnen eten. Dat is bij mij het probleem namelijk.
Tsjaa, ik zit op school en op de aangegeven tijdstippen door de dag door heb ik pauze, dus dan eten.
If not now, then when.
pi_93270844
Ik werk 4 dagen p/w van 15:00 tot 22:00 met 1 pauze van 30 minuten.. :(
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:11:12 #189
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_93270933
Mag nog wel een beetje groente bij.
pi_93270988
Dan kun je het toch zo inplannen.

9:00 whey, brinta melk
12:00 volkoren, kalkoen filet, eitje, enzo
14:30 voor je weg gaat even het zelfde en dan met slankie 20+ bijv.
en dan neem je gewoon rijst met kipfilet bijv mee in een bakje gemixt met groenten eet je het in die pauze

en dan als je gaat trainen whey

en 's avonds kwark om 22:00.

Kan best, je moet het alleen willen.
If not now, then when.
pi_93271108
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:11 schreef caroline88 het volgende:
Mag nog wel een beetje groente bij.
Heb ik al bij de grote maaltijd 180 gram is best genoeg hoor. Verder weet ik niet waar ik groenten kan inplannen want het wordt dan wel iets teveel.

Ik wil het liefst een voedselproduct met veel koolhydraten wat de ratio naar 40 brengt en met weinig eiwitten zodat me eiwit ratio stabiel blijft. Vandaar de rijstewafels omdat die veel koolhydraten bevatten, helaas niet genoeg.

Helaas weet ik de waarde van die roerbakgroenten niet.
If not now, then when.
pi_93271600
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dan kun je het toch zo inplannen.

9:00 whey, brinta melk
12:00 volkoren, kalkoen filet, eitje, enzo
14:30 voor je weg gaat even het zelfde en dan met slankie 20+ bijv.
en dan neem je gewoon rijst met kipfilet bijv mee in een bakje gemixt met groenten eet je het in die pauze

en dan als je gaat trainen whey

en 's avonds kwark om 22:00.

Kan best, je moet het alleen willen.
Dat is ongeveer wat ik doe, maar vergeet niet dat ik ook nog moet trainen, waardoor er nog eens 2 uur afvallen. Dus dan heb ik voor trainen/werk maar 4 uurtjes om te eten.. Kom ik nog steeds lang niet aan me kcal

quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Heb ik al bij de grote maaltijd 180 gram is best genoeg hoor. Verder weet ik niet waar ik groenten kan inplannen want het wordt dan wel iets teveel.

Ik wil het liefst een voedselproduct met veel koolhydraten wat de ratio naar 40 brengt en met weinig eiwitten zodat me eiwit ratio stabiel blijft. Vandaar de rijstewafels omdat die veel koolhydraten bevatten, helaas niet genoeg.

Helaas weet ik de waarde van die roerbakgroenten niet.
Zou je dat van die ratio's kunnen toelichten? Heb t nooit begrepen :@
pi_93272459
Vraagje aan de kenners hier. Sinds een maandje of 4/5 slik ik medicatie voor mijn ADHD. Wordt er rustiger van wat relax is voor school. Als bijwerking is de eetlust veel minder geworden. Ben van 86 naar 78 kilo gegaan. Was ook te dik dus het is niet erg. Ben 1.80 en weeg dus 78 maar er moet nog wat af, vooral rond de middel. Nu train ik 5 dagen in de week, half uurtje cardio en 2 keer 3 oefeningen per spiergroep. Het probleem, als je het zo wilt noemen is dat ik relatief weinig voeding binnen krijg.

Vanmorgen een boterham met sardientje met sla en een glas verse jus. In de middag is de eetlust erg waardoor ik bijna niks eet. Wel drink ik veel water. Als lunch/avond eten heb ik vandaag een groot bord rijst met tonijn in olijf olie en een appel erin gegeten met een glas melk.

Vraag is, kan ik nu toch breed worden of val ik alleen af? Moet erbij zeggen dat ik de oefeningen echt goed uitvoer. Reps van 12-10-8 met goede rust pauze erin en een goede uitvoering.

Doel, nog iets afvallen rond me middel dit doe ik met de cardio en iets breder worden door de krachttraining. Ben btw 25 jaar. Als tussendoortje eet ik wat fruit, crackertje of rijstewafel.
pi_93274085
Snel vraagje. Mijn huidige lunch bestaat vaak uit 150 gram pasta, 180 gram tonijn (blikje op water) en een paar lepels pesto. Goede lunch?
pi_93274723
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef DurumDoner het volgende:
Snel vraagje. Mijn huidige lunch bestaat vaak uit 150 gram pasta, 180 gram tonijn (blikje op water) en een paar lepels pesto. Goede lunch?
Pasta teveel suiker.. vervang het voor kalkoenfilet op volkoren brood wat ik zou doen. Tonijn is prima.
If not now, then when.
pi_93274833
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:36 schreef stoeltafel het volgende:
Vraagje aan de kenners hier. Sinds een maandje of 4/5 slik ik medicatie voor mijn ADHD. Wordt er rustiger van wat relax is voor school. Als bijwerking is de eetlust veel minder geworden. Ben van 86 naar 78 kilo gegaan. Was ook te dik dus het is niet erg. Ben 1.80 en weeg dus 78 maar er moet nog wat af, vooral rond de middel. Nu train ik 5 dagen in de week, half uurtje cardio en 2 keer 3 oefeningen per spiergroep. Het probleem, als je het zo wilt noemen is dat ik relatief weinig voeding binnen krijg.

Vanmorgen een boterham met sardientje met sla en een glas verse jus. In de middag is de eetlust erg waardoor ik bijna niks eet. Wel drink ik veel water. Als lunch/avond eten heb ik vandaag een groot bord rijst met tonijn in olijf olie en een appel erin gegeten met een glas melk.

Vraag is, kan ik nu toch breed worden of val ik alleen af? Moet erbij zeggen dat ik de oefeningen echt goed uitvoer. Reps van 12-10-8 met goede rust pauze erin en een goede uitvoering.

Doel, nog iets afvallen rond me middel dit doe ik met de cardio en iets breder worden door de krachttraining. Ben btw 25 jaar. Als tussendoortje eet ik wat fruit, crackertje of rijstewafel.
Ik zou van die medicatie af blijven en gewoon uitrekenen wat je onderhoud (calorie aantal wat je per dag nodig hebt) moet eten en veel trainen maar dan ook 15 min cardio van te voren, uurtje Krachttrainen daarna nog tot 500 cal in totaal cardio en jezelf slopen. Daar wordt je ook wel rustiger van.

Geloof me die medicatie schiet je niet veel mee op.
If not now, then when.
pi_93274950
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:22 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Dat is ongeveer wat ik doe, maar vergeet niet dat ik ook nog moet trainen, waardoor er nog eens 2 uur afvallen. Dus dan heb ik voor trainen/werk maar 4 uurtjes om te eten.. Kom ik nog steeds lang niet aan me kcal

[..]

Zou je dat van die ratio's kunnen toelichten? Heb t nooit begrepen :@
Je moet zorgen dat de verhouding van je eiwit 40 is, van je koolhydraten 40 en je vetten 20 waar je uit komt op 100%. Zelf snap ik er ook niet veel van. Maar heb begrepen dat de 40/40/20 verhouding de goede is.

Check me schema maar, daar zie je onderaan die verhouding.
If not now, then when.
pi_93275145
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik zou van die medicatie af blijven en gewoon uitrekenen wat je onderhoud (calorie aantal wat je per dag nodig hebt) moet eten en veel trainen maar dan ook 15 min cardio van te voren, uurtje Krachttrainen daarna nog tot 500 cal in totaal cardio en jezelf slopen. Daar wordt je ook wel rustiger van.

Geloof me die medicatie schiet je niet veel mee op.
Bedankt maar je weet volgens mij niet waarover je praat. Het gaat om de rust in me hoofd, niet lichamelijk maar dit is niet relevant. Maar wat gebeurd er als me cardio en kracht training doet maar meer calorieën verbruikt dan er binnen komt. Ja je valt af maar kunnen je spieren ook groeien?
pi_93275375
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Bedankt maar je weet volgens mij niet waarover je praat. Maar wat gebeurd er als me cardio en kracht training doet maar meer calorieën verbruikt dan er binnen komt. Ja je valt af maar kunnen je spieren ook groeien?
Ja die medicatie verkleint je eetlust, heb al eerder gehoord van mensen die ADHD hebben en Ritalin slikken die er gestopt mee zijn en veel beter eten, slapen, trainen alles. Dus ik zie het voordeel van die medicatie er totaal niet in.

Je kan ook op natuurlijke wijze rustig blijven.

Ik neem aan dat je wilt afvallen wat je zei dus dan kun je niet tegelijk spieren opbouwen, hetgeen wat ze "Cutten" noemen.

Dus, je eet op onderhoud. Ik bijvoorbeeld heb 3200 CAL per dag nodig, voor cutten moet je er 500 onder liggen die je er af traint met cardio. Dus je moet niet 500 CAL minder eten.

Nadat jij je doel hebt bereikt ga je "Bulken" dat is dus 500 CAL boven je onderhoud liggen waardoor je aankomt maar waardoor je spieren ook goed kunnen groeien. Daarna als de zomer weer er aankomt ga je weer cutten (vetverliezen) en daarna zie je je opgebouwde spieren verschijnen. :)

Misschien is met iemand praten die er echt verstand van heeft? Die rust is wel te verhelpen.
If not now, then when.
pi_93276307
Slik de medicatie pas net en stop al over 5 maanden, het is alleen voor school zoals concentreren beter gaat, daarom. Maar het is zeker niet zo zwart wit als jij het zegt en ik slik geen Ritalin. Verder kan je ook zeggen hoe groot de onrust is als ik toch medicatie slik.

Nu ontopic, bedankt voor je voor je uitleg en kennis. Ik wil nu dus cutten, is het nog goed om dan kracht training te doen? Ga over 7 weken naar me vriendin dus dan zou het mooi zijn als ik resultaat zie. Als laatste, hoe bereken je hoeveel je nodig hebt ? Gemiddeld verbruik je toch 2000 cal per dag.
pi_93277149
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:30 schreef stoeltafel het volgende:
Slik de medicatie pas net en stop al over 5 maanden, het is alleen voor school zoals concentreren beter gaat, daarom. Maar het is zeker niet zo zwart wit als jij het zegt en ik slik geen Ritalin. Verder kan je ook zeggen hoe groot de onrust is als ik toch medicatie slik.

Nu ontopic, bedankt voor je voor je uitleg en kennis. Ik wil nu dus cutten, is het nog goed om dan kracht training te doen? Ga over 7 weken naar me vriendin dus dan zou het mooi zijn als ik resultaat zie. Als laatste, hoe bereken je hoeveel je nodig hebt ? Gemiddeld verbruik je toch 2000 cal per dag.
7 weken is kort maar je weet maar nooit of je de goede genen hebt.

Ja kracht training is belangerijk.

15 min cardio
60 min krachttraining
45 min cardio

Je verbruik reken je zo uit:

66 + (gewicht_in_kg x 13,7) + (lengte_in_cm x 5) - (leeftijd_in_jaren x 6,8)

Voorbeeld:

66 + (95 x 13,7) + (175 x 5) - (31 x 6,8) = 1966 kcal

en dan moet je je aantal CAL nog hiermee toepassen:

1: Weinig of geen training, kantoorwerk --- x 1.2
2: Lichte training/sport 1-3 dagen per week --- x 1.375
3: Gemiddelde training/sport 3-5 dagen per week --- x 1.55
4: Zware training/sport 6-7 dagen per week --- x 1.725
5: Zware dagelijkse training/sport plus lichamelijk werk of twee keer per dag trainen, marathon, voetbalkamp, wedstrijd, etcetera --- x 1.9

Dus bijv. 1966 kcal x 1,55 voor 3-5 dagen per week trainen.

Dit is een voorbeeld van het DBB forum dus niet die van mij.

Op je aantal CAL per dag maak je een voedingsschema en hou je je daar strikt aan.

Verder nog een mooi trainingsschema en je kunt beginnen.

Verder wil ik je nog doorverwijzen naar http://forum.dutchbodybuilding.com daar kun je ook veel info vinden vooral in de stickies.

Succes! ^O^
If not now, then when.
pi_93277792
Goede info weer:) Alleen 2 uur sporten? Ben nu altijd max een uurtje en sportschool is niet echt een bb ding. Veel apparaten en niet eens een fitness stang maar ga weer naar BB. Heb de stickys al eens gelezen.

Wil liever max een uurtje trainen, dus 10min sportschool lopen, 30min goede cardio, 6 oefeningen en 10min lopen. Ga dan straks is mijn verbruik berekenen.
pi_93277827
@ stoeltafel: eet je onder behoeftes, dan val je af. Eet je boven je behoeftes, dan kom je aan. Wát je eet bepaald wat je verliest/wint (vetmassa of spiermassa).
Vet verliezen en spiermassa winnen kan wel, maar dat is alleen ongeveer de eerste 3 maand dat je bezig bent. Daarna kan het bij een enkeling nog wel, maar optimaal is het niet.

Weten hoeveel cal je nodig hebt, weet je als jij je vet gaat meten. En dan niet via een weegschaal (die wordt al beinvloed door de hoeveelheid eelt die je hebt), maar door een 7punts huidplooimeting. Waarschijnlijk kan je dit gratis op je sportschool laten doen.
Doe dit wel vóór je training (ivm vochtgehalte).

Maargoed, iets zegt me dat je dit al lang weet, maar dat je hooguit bevestiging nodig hebt. Verder zijn er wel manieren om je eetlust op te wekken. Naast simpelweg stampen, meerdere maaltijden per dag zijn er ook wel wat supplementen te vinden. Maar belangrijkste is dat jij je gewoon verdiept in de basis van voeding: weet je wat je nodig hebt, en wat overal in zit, dan kan je ook makkelijker zelf een lekkerder dieet klaarmaken. Het hoeft niet de standaard havermout als ontbijt en kwark als laatste maaltijd te zijn.

Al vind ik de hele 'kwark voor het slapen gaan' bullshit... Vooral als mensen schreeuwen dat je voor het slapen weinig koolhydraten moet eten en veel eiwit. In kwark zit gewoon veel lactose, ofwel melksuiker. Eet dan tonijn ofzo.

Edit: uurtje trainen is genoeg. Ik zou niet weten waarom je 2 uur moet trainen; dan maak je alleen maar veel cortisol (spierafbrekend, stresshormoon) aan.
Gewoon een uurtje lekker beuken.

Cardio doe ik nooit in de sportschool, zelfs niet in de cut. Ik mtb voor de conditie, maar in mijn ogen is cardio niet nodig als je wil dieeten. Het gaat om dat callorie tekort, en of je dat nu krijgt door minder eten of meer verbuiken, maakt geen hol uit.
Krachttraining in de cut gaat spierverlies juist tegen, cardio doet dat niet.
pi_93278125
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
@ stoeltafel: eet je onder behoeftes, dan val je af. Eet je boven je behoeftes, dan kom je aan. Wát je eet bepaald wat je verliest/wint (vetmassa of spiermassa).
Vet verliezen en spiermassa winnen kan wel, maar dat is alleen ongeveer de eerste 3 maand dat je bezig bent. Daarna kan het bij een enkeling nog wel, maar optimaal is het niet.

Weten hoeveel cal je nodig hebt, weet je als jij je vet gaat meten. En dan niet via een weegschaal (die wordt al beinvloed door de hoeveelheid eelt die je hebt), maar door een 7punts huidplooimeting. Waarschijnlijk kan je dit gratis op je sportschool laten doen.
Doe dit wel vóór je training (ivm vochtgehalte).

Maargoed, iets zegt me dat je dit al lang weet, maar dat je hooguit bevestiging nodig hebt. Verder zijn er wel manieren om je eetlust op te wekken. Naast simpelweg stampen, meerdere maaltijden per dag zijn er ook wel wat supplementen te vinden. Maar belangrijkste is dat jij je gewoon verdiept in de basis van voeding: weet je wat je nodig hebt, en wat overal in zit, dan kan je ook makkelijker zelf een lekkerder dieet klaarmaken. Het hoeft niet de standaard havermout als ontbijt en kwark als laatste maaltijd te zijn.

Al vind ik de hele 'kwark voor het slapen gaan' bullshit... Vooral als mensen schreeuwen dat je voor het slapen weinig koolhydraten moet eten en veel eiwit. In kwark zit gewoon veel lactose, ofwel melksuiker. Eet dan tonijn ofzo.

Edit: uurtje trainen is genoeg. Ik zou niet weten waarom je 2 uur moet trainen; dan maak je alleen maar veel cortisol (spierafbrekend, stresshormoon) aan.
Gewoon een uurtje lekker beuken.
Waarom onder je onderhoud eten?

Voor puur vetverliezen moet je op onderhoud eten en 500 cal met cardio er af branden. Door onder je onderhoud te eten krijg je ook spierafbraak en dat is niet echt wat ik zou willen maar oke.

Maar nu even een vraag van mij kant, ik heb het met de bovenstaande formule uitgerekend, maar hoe bereken je hem dan met je vet percentage?
If not now, then when.
pi_93278660
Waarom zou je die 500 met cardio eraf moeten branden?

Als jij minder krijgt dan je nodig hebt (en of dat nu via eten of cardio is), wil je lichaam spier verbranden. Spier kost energie om te onderhouden, vet niet. Het is dus voordeliger om spier te verliezen.
Naast je voeding (oa eiwitten) speelt je training een grote rol. Je lichaam gaat veel minder spier verbranden, wat je lichaam nog nodig heeft. Daarom dus krachttraining.
Als je dan toch cardio wil doen, doe dan (squat) tabata's. Maar cardio opzich is een 'regel' uit de '80.

Volgens jouw formule heeft een papzak van 120kg en iemand die ripped off op 120kg zit, evenveel nodig. Geloof je het zelf?
pi_93278876
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

Als jij minder krijgt dan je nodig hebt (en of dat nu via eten of cardio is), wil je lichaam spier verbranden. Spier kost energie om te onderhouden, vet niet. Het is dus voordeliger om spier te verliezen.
Naast je voeding (oa eiwitten) speelt je training een grote rol. Je lichaam gaat veel minder spier verbranden, wat je lichaam nog nodig heeft. Daarom dus krachttraining.
Als je dan toch cardio wil doen, doe dan (squat) tabata's. Maar cardio opzich is een 'regel' uit de '80.

Volgens jouw formule heeft een papzak van 120kg en iemand die ripped off op 120kg zit, evenveel nodig. Geloof je het zelf?
Omdat je op een lege maag met cardio je reserves er af brand en met minder eten niet vandaar cardio.

Daarom vraag ik dus naar een andere formule en mijn formule, niet mijn formule maar de Harrison Benedict formule die door de meesten wordt toegepast.

Wat is jou formule dan?
If not now, then when.
pi_93280139
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Omdat je op een lege maag met cardio je reserves er af brand en met minder eten niet vandaar cardio.

Je doet cardio omdat het minder spierafbrekend is? Op het meest katabole moment van de dag?
Sorry, maar die discussie ga ik niet eens aan.

quote:
Daarom vraag ik dus naar een andere formule en mijn formule, niet mijn formule maar de Harrison Benedict formule die door de meesten wordt toegepast.

Wat is jou formule dan?
Ik laat het meten, dus ik laat mijn behoeftes ook uitrekenen. Jezelf meten lijkt me nogal lastig, vooral op je schouderblad.

http://voedingsbehoefte.nl/calculator.php zou ook goed moeten zijn, maar is dan alsnog een richtlijn. Vetpercentage uitrekenen via die site is wel nutteloos.
pi_93280144
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

Lees ik het goed, keihard kracht training en geen cardio, dan kan ik serieus afvallen? Je verliest toch alleen vet door minimaal 20min cardio te doen, dan begint de vetverbranding, stond in de menshealth
pi_93280493
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:15 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Je doet cardio omdat het minder spierafbrekend is? Op het meest katabole moment van de dag?
Sorry, maar die discussie ga ik niet eens aan.

[..]

Ik laat het meten, dus ik laat mijn behoeftes ook uitrekenen. Jezelf meten lijkt me nogal lastig, vooral op je schouderblad.

http://voedingsbehoefte.nl/calculator.php zou ook goed moeten zijn, maar is dan alsnog een richtlijn. Vetpercentage uitrekenen via die site is wel nutteloos.
Cardio omdat het idd minder spierafbrekend is en het beter je vet verbrand, ik ga niet eens de discussie aan dat je door minder eten meer vet verbrand dan door intensief cardio te doen.

Als je minder eet dan gaat je lichaam energie uit je spieren halen, dat schiet dus niet op he.
If not now, then when.
pi_93280499
Lichaamsgewicht: 80 KG
Lichaamsvet percentage: 25%

Totale dagelijkse energiebehoefte: 2416 kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 132 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 54 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 351 Gram

Vet% is volgens mij 20-25% maar hoeveel het echt is, geen flauw idee. Is dit te bereken of alleen mrt een stuk vel en dan meten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')