Gelukkig nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:19 schreef Hexagon het volgende:
Het pluche lonkt
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)geen-breekpunt.dhtml
Mijn hemel, ik zag serieus alle vooroordelen die ik had over PVV-stemmers en aanhangers in één klap bevestigd worden. Het is werkelijk van de zotten dat dit soort mensen onze provinciën moeten gaan leiden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:02 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Ook dit is hoogstaand vermaak:
http://www.depers.nl/binn(...)-hele-tijd-vast.html
"Ik kan dat euh, betwijfelen, euh, denk ik wel!"quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:52 schreef Hexagon het volgende:
Laurence Stassen (PVV) zakt flink door het ijs
http://www.nujij.nl/pvda-(...)-alle.11205744.lynkx
Ik las dat interview en dacht wtf, is dit serieus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:02 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Ook dit is hoogstaand vermaak:
http://www.depers.nl/binn(...)-hele-tijd-vast.html
Ik zou het best willen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"Ik kan dat euh, betwijfelen, euh, denk ik wel!"![]()
Man, ik zou zo graag een keer in openlijk in debat willen gaan met PVV'ers
Aah, jij gaat enkel staren naar de mindere punten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mijn hemel, ik zag serieus alle vooroordelen die ik had over PVV-stemmers en aanhangers in één klap bevestigd worden. Het is werkelijk van de zotten dat dit soort mensen onze provinciën moeten gaan leiden.
"Ik ga plaats nemen in de Staten"quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vermakelijke televisie, dat wel
In hemelsnaam, wat was er goed aan dat debat tussen Frijters (PVV) en Heijmans (SP)? Frijters zette zich gewoon compleet voor lul en de PVV erbij. Ze had geluk dat Heijmans zo sympathiek was om haar niet volledig weg te blazen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aah, jij gaat enkel staren naar de mindere punten?
Toch maar de NSDAP?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook was die partij ten tijden van wo2 niet fout.
Rot op, elitair gedrocht.quote:
We passen ons niveau aan aan dat van jouw posts. Anders begrijp je het misschien niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:49 schreef voice-over het volgende:
Linksen kunnen het maar niet laten in elke discussie WO II erbij te halen. Hun gebrek aan argumenten komt niet erg intelligent over.
Ben ik de enige die dit vindt getuigen van een stuitende arrogantie? Uitgerekend met dank aan 3 oppositiepartijen en juist zonder PVV-steun heeft de regering vorige week een ingrijpend voorstel aangenomen. Een voorstel dat ook nog eens bakken met geld kost, dus niet past bij de zo 'noodzakelijke' bezuinigingen die de VVD wil.quote:Hermans (VVD):verkiezingen cruciaal
Bij de verkiezingen voor Provinciale Staten staat het voortbestaan van het kabinet op het spel. Dat zegt Loek Hermans, de lijsttrekker van de VVD in de Eerste Kamer.
Na de verkiezingen van 2 maart kiezen de leden van Provinciale Staten de Eerste Kamer. Volgens Hermans wordt het lastig om te regeren als VVD, PVV en CDA daarin geen meerderheid halen. Volgens hem weigert de oppositie mee te werken aan de noodzakelijke bezuinigingen.
Hermans is over de verkiezingen wel optimistisch. Hij denkt dat VVD, PVV en CDA 40 van de 75 zetels gaan halen, waarvan ongeveer 20 voor de VVD.
Men gaat aan er simpel aan voorbij dat provenciale staten hoort op te komen voor provenciale belangen, je zou die hele verkiezingen van de provenciale staten los moeten koppelen en direct voor provenciale staten en voor de EK moeten kunnen kiezen naar mijn mening, want nu worden deze verkiezingen simpelweg gebruikt om landelijk beleid dan wel niet door te drukken en word er aan dingen als gemeentelijke herindeling, natuurbeheer, onderhoud van provenciale wegen ed voorbij gegaan om dan wel niet een meerderheid in de EK te forceren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:29 schreef Boldface het volgende:
NOS.nl bericht:
[..]
Ben ik de enige die dit vindt getuigen van een stuitende arrogantie? Uitgerekend met dank aan 3 oppositiepartijen en juist zonder PVV-steun heeft de regering vorige week een ingrijpend voorstel aangenomen. Een voorstel dat ook nog eens bakken met geld kost, dus niet past bij de zo 'noodzakelijke' bezuinigingen die de VVD wil.
Ja, dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Men gaat aan er simpel aan voorbij dat provenciale staten hoort op te komen voor provenciale belangen, je zou die hele verkiezingen van de provenciale staten los moeten koppelen en direct voor provenciale staten en voor de EK moeten kunnen kiezen naar mijn mening, want nu worden deze verkiezingen simpelweg gebruikt om landelijk beleid dan wel niet door te drukken en word er aan dingen als gemeentelijke herindeling, natuurbeheer, onderhoud van provenciale wegen ed voorbij gegaan om dan wel niet een meerderheid in de EK te forceren.
Eerste-Kamerverkiezingenkunnen kunnen altijd nog als democratische handrem gebruikt worden, wmb hoeven ze dus niet op het zelfde moment gehouden te worden, doe het bijvoorbeeld tegelijkertijd met de europese verkiezingen ofzo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:29 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens.
Wat mij betreft worden de gemeenteraadsverkiezingen en de Statenverkiezingen tegelijkertijd gehouden, en hetzelfde geldt voor de Eerste-Kamerverkiezingen en de Tweede-Kamerverkiezingen.
quote:Donner: geen verkiezingen Aswoensdag
Minister Donner van Binnenlandse Zaken wil de datum van de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 verplaatsen. De verkiezingen zijn dat jaar gepland op 5 maart. Dan is het Aswoensdag, de dag na carnaval en het begin van de vastentijd van 40 dagen.
Gemeenten in Noord-Brabant en Limburg vinden dat een ongelukkige samenloop. Op die dag hebben veel mensen wat anders aan hun hoofd dan verkiezingen, zeggen ze.
Stemlokaal
Bovendien moeten bij de verkiezingen veel scholen dienst doen als stemlokaal en het is dan vakantie.
Donner heeft begrip voor het probleem en heeft toegezegd om met een speciale wet te komen om de datum aan te passen.
Dat is niet ongebruikelijk. In 2006 werden de gemeenteraadsverkiezingen een dag vervroegd, omdat het op de oorspronkelijke dag Biddag voor gewas en arbeid was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |