Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw reageerde zowaar gisteren op mijn chatten voor het eerst,
ze riep " hoor je me niet terwijl je aan het chatten bent "
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw reageerde zowaar gisteren op mijn chatten voor het eerst,
ze riep " hoor je me niet terwijl je aan het chatten bent "
Kan je gewoon blijven doen hoor.quote:
Jij kookt toch altijd met liefdequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet nog niet of het smakelijk is
Als ik er blijf posten welquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan je gewoon blijven doen hoor.
Of er iets veranderd is de vraag.
Ik kook omdat het noodzakelijk isquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij kookt toch altijd met liefde?
Dan moet het wel lekker zijn![]()
![]()
...
Was al bezig, klaar nuquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou je dat willen doen? dan pas ik de OP even aan
Maar je soep isquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kook omdat het noodzakelijk is![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kook omdat het noodzakelijk is![]()
wat is nou je plan??quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:22 schreef Koen66 het volgende:
ST is weer weggerend nadat ze me een worst voorhield
Nee, die soep is GODDELIJKquote:
Bijna weekendquote:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik kook met liefde lust niemand het
Ik welquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik kook met liefde lust niemand het
Jammer, dan moeten we het dus even zonder je doenquote:
Pizza, pannenkoeken of toch wat anders?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady heeft gelijk ideetje voor avondeten in het weekend
pizza is toch lekker kerel, enjoyquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik eet vanavond een pizza, eigenlijk uit voorzorg. Koken kost soms wat energie hoewel het wel ontspannend werkt voor me. Maar na een drukke dag als deze kan ik beter wat makkeljker eten. En zo vaak eet ik geen pizza. (1 keer per maand hooguit, soms zelfs 3 maanden niet)
rijst met kippenragoutquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pizza, pannenkoeken of toch wat anders?
doegiedoegie Barquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat naar huis
sushie bestellen en in bad!
wat werk mee en vanavond verder..
nu gaat het toch niet werken
Ja klopt, wat zeik ik eigenlijkquote:
Bis Later Barretjequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat naar huis
sushie bestellen en in bad!
wat werk mee en vanavond verder..
nu gaat het toch niet werken
Jij ken toch wel beetje koken schat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet nog niet of het smakelijk is
Veel succes en Bis Later Koenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:31 schreef Koen66 het volgende:
ik ga Papendrecht verlaten, ff checken of ik bij m'n ma welkom ben en anders met de staart tussen de poten naar Zoetermeerlaterrrrr
ja maar heb nog nooit kip siam gemaaktquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jij ken toch wel beetje koken schat?
Met een duidelijik recept zal dat toch wel lukken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar heb nog nooit kip siam gemaakt
Maar met die wereldgerechten kan er toch weinig mis gaan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb zo'n pak honig wereld gerechtenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met een duidelijik recept zal dat toch wel lukken?
Nee, eerder een understatementquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
het is misschien een beetje overdreven hoor
Okee, die van Honig ken ik niet echt. Die van KNorr welquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb zo'n pak honig wereld gerechten
makkelijk vooral
maar dan moet het wel te vreten zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar met die wereldgerechten kan er toch weinig mis gaan?
knorr honig ik weet het ook nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, die van Honig ken ik niet echt. Die van KNorr wel
Maar echt moeilijk zijn die dingen niet vind ik dan.
Als je iets niet probeert dan weet je het ook nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar dan moet het wel te vreten zijn![]()
ik word soms echt knettergek van je opmerkingenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je iets niet probeert dan weet je het ook niet
Ze zijn vaak niet super, maar vind ze wel genoeg smaak hebben. Ik zal er wel anders over praten zodra ik in 1 van die landen ben geweest en kennis heb gemaakt met de keuken al daar..quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik word soms echt knettergek van je opmerkingen
Ik vind ze bijna allemaal goed te doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WIl ik nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en terecht.. ga je schamen in de hoek
Zijn ze ook wel. Ik lees hier en daar wel veel kritieken er op, maar dat weerhoudt mij er niet van om ze zo af en toe te eten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind ze bijna allemaal goed te doen![]()
...
is lekker hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind zelf vooral de Taco's en de Beef Shanghai lekker, de rest een stuk minder of niet gehadquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn ze ook wel. Ik lees hier en daar wel veel kritieken er op, maar dat weerhoudt mij er niet van om ze zo af en toe te eten.
tief op, niet nog zo'n peuterpuber hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
WIl ik niet![]()
* Trevland gaat op de grond liggen slaan en doen![]()
Lekker Puhhuquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tief op, niet nog zo'n peuterpuber hoor![]()
En nu ga ik de kip ff snijuh en de paprika en de bosuitjes en dan kan ik straks alles in de wok mieteren
VOrige week heb ik de risotto gemaakt. Die was ook wel prima te doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind zelf vooral de Taco's en de Beef Shanghai lekker, de rest een stuk minder of niet gehad
Peuterpuberteit?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
WIl ik niet![]()
* Trevland gaat op de grond liggen slaan en doen![]()
Hier dus ook niet vaakquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:45 schreef Bos81 het volgende:
En die taco's maak ik niet vaak. Koop ze wel eens los die schelpen en maak zelf de vulling enzo
laterquote:
Hey Friemelquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef friemelaar het volgende:
Kookerts en ander gespuis![]()
Ben bezig met macaroni (lekker snel, lekkr makkelijk en natuurlijk lekker)
ben aan het werkenquote:
Nu al klanten?quote:
Nope, hier wil het ook nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik de enige die z'n berichten niet kan editten?
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik kan het gewoonquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus we hebben er geen zak aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:54 schreef Bos81 het volgende:
O nee toch niet. Ik kan er wel in, maar krijg dan na op invoeren gedrukt te hebben een foutmelding
yupquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu al klanten?
[..]
Nope, hier wil het ook niet
idem hierquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
kan wel editten maar niet versturen
friemelquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef friemelaar het volgende:
Kookerts en ander gespuis![]()
Ben bezig met macaroni (lekker snel, lekkr makkelijk en natuurlijk lekker)
Vraag het anders eens naquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:57 schreef TheFamousMan het volgende:
En blijven die oversized plaatjes zo als je een filmpje post?
of wordt dat nog gefixed...
eet en snurk smakelijk en zequote:Op woensdag 26 januari 2011 17:02 schreef friemelaar het volgende:
macaroni is klaar![]()
dus .....................
+
=
Eetsequote:Op woensdag 26 januari 2011 17:02 schreef friemelaar het volgende:
macaroni is klaar![]()
dus .....................
+
=
Neem een versnaperingquote:
Nog eventjes volhouden danquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat zou zonde zijn, het eten is in 20 minuten klaar
De eerste mislukt altijdquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
Druk aan het pannekoeken bakken. En de eerste ziet er zoals altijd niet uit.
Nee, dit keer was het mijn eigen domheid.quote:
Ja, vooral de salami, of welke worst dan ook, smaakte erg raar..quote:
Terwijl dat juist meestal wel de lekkerste isquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, vooral de salami, of welke worst dan ook, smaakte erg raar..
Ja, daarom nam ik hem ook, ipv de funghi (ben toch wel dol op champignons). Die american Texas van Dr Oetker, vind ik wel weer lekker.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Terwijl dat juist meestal wel de lekkerste is
Die is hier ook zeker een van mijn favorietenquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daarom nam ik hem ook, ipv de funghi (ben toch wel dol op champignons). Die american Texas van Dr Oetker, vind ik wel weer lekker.
Zie maar hoe jij je morgen voelt en beslis daar maar naquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Maar goed het kan niet elke dag feest zijn. morgen weer gewoon koken (denk ik).
Uiteraard, heb morgen wel wat dingen te doen en heb nog zo;n panklare zak van Aviko liggen in de vriezer, dus kan ik het morgen wel bepalen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is hier ook zeker een van mijn favorieten
[..]
Zie maar hoe jij je morgen voelt en beslis daar maar na
quote:
Slechte smoes, goed dat ze daar niet intraptequote:Op woensdag 26 januari 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Bwehh, heeft de docente zelf mijn werkboek kwijt gemaakt omdat ze het per sé mee naar huis wou nemen voor controle. Vandaag kwam ze het huiswerk controleren, en omdat ik m'n werkboek niet bij me had moet ik 2 uur nablijven. Ze geloofde me niet toen ik zei dat ze 'm zelf was kwijtgeraakt vorige week
Nja zegquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Bwehh, heeft de docente zelf mijn werkboek kwijt gemaakt omdat ze het per sé mee naar huis wou nemen voor controle. Vandaag kwam ze het huiswerk controleren, en omdat ik m'n werkboek niet bij me had moet ik 2 uur nablijven. Ze geloofde me niet toen ik zei dat ze 'm zelf was kwijtgeraakt vorige week
Sla dr op dr bekquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Hey Koenquote:
Hey Beertjequote:Op woensdag 26 januari 2011 17:56 schreef Panda72 het volgende:
Thuis en al gegetenMoet over een half uur naar Franse les maar ben eigenlijk te moe en gemotioneerd.
Geniet er vanquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:01 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat even lekker in bad
de gedachten eens laten dwalen over de inrichting van kraam/huis
tot straks!
Dat is wel minder, vanavond ook maar op tijd naar bed?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:09 schreef Toekito het volgende:
Ik ben bijna thuis. En hoe langer de dag duurt hoe beroerder ik ben!
Zo makkelijk wint griep niet van Toekitoquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel minder, vanavond ook maar op tijd naar bed?
Is het dan zo erg dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zo makkelijk wint griep niet van Toekito
Nope, dat gaan we zo nog doen, een of andere wokschotelquote:
wokschotel?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:16 schreef Koen66 het volgende:
Nope, dat gaan we zo nog doen, een of andere wokschotel![]()
Lekkelquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jaaa, maar het is niet elke dag feest natuurlijkquote:
ik ben benieuwd hoe wok gaat smakenquote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dus welquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:17 schreef Koen66 het volgende:
ik ben eigenlijk het herfst/winterseizoen ook nog niet ziek geweest
Hey STquote:
Eetse Koenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe wok gaat smaken
k ga nu eten
Laterssss![]()
En dat bepaal jij omdat.....quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:18 schreef Trevland het volgende:
Hey ST![]()
Nee je krijgt Wok nu niet op een schotel
Iets wat jij zeiquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dat bepaal jij omdat.....
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, maar het is niet elke dag feest natuurlijk
Nee, dat klopt, Dan ga je taart ook tegen eten, zelfs suikertaartquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, maar het is niet elke dag feest natuurlijk
ZELFS suikertaart?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, Dan ga je taart ook tegen eten, zelfs suikertaart
Ja ben bang van welquote:
Dat heeft niet echt iets met elkaar te makenquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:30 schreef Bos81 het volgende:
Ja ben bang van welEchte suikertaart he. Op jou raak je nooit uitgekeken
Voor mij niet, jou welquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heeft niet echt iets met elkaar te maken
Stiekem wist ik het ook niet zekerquote:
Ja, ik was te snel met typen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stiekem wist ik het ook niet zeker![]()
Wij hebben er volgens mij geen van Black Sabbath / solo Ozzyquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik was te snel met typen.
Misschien vanavond even een cd-tje van hun opzetten, heb er slechts 3. en evenveel solo cd;s van Ozzy
Okee, zitten wel een paar goede tussen hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij hebben er volgens mij geen van Black Sabbath / solo Ozzy![]()
Hmm, daar ken ik niet zo veel van eigenlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, zitten wel een paar goede tussen hoor.
Van Ozzy solo vind ik vooral BLizzard of Ozz prachtig.
Jaaa mijn tot zo was niet echt postwaardigquote:
Nee inderdaad, iedereen is wel eens 2 minuten ergens andersquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaa mijn tot zo was niet echt postwaardig
Dat was het zeker nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaa mijn tot zo was niet echt postwaardig
Maar ik wist niet hoe lang het ging durenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, iedereen is wel eens 2 minuten ergens anders
OKeequote:Op woensdag 26 januari 2011 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik wist niet hoe lang het ging duren![]()
Het is wel zinloos maar het klopt welquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb volgens mij ooit wel eens gepost om 23.59 tot morgen
en om 0.00 hoi
Grappigquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb volgens mij ooit wel eens gepost om 23.59 tot morgen
en om 0.00 hoi
dus ik mag niet komen? ik wil fotoplayenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dan maar een sigaretten automaat..
Gokkasten en fotoplay passen niet in de sfeer die ik neer wil zetten..
Ja en ook flauwquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is wel zinloos maar het klopt wel
Okeequote:
Net als de 'tot volgend jaar' grappen op 31 decemberquote:
Toch wel Find-it?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:42 schreef Toekito het volgende:
crosspost speciaal voor Bar:
[..]
dus ik mag niet komen? ik wil fotoplayen
Wil het niet zo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Geen gitaarsolo's proberen te typen
You Shook Me All Night Longquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je meent het
Welke wou je dan doen?
Moet ik het resultaat uit het msn-gepsrek knippen?quote:
Doe maar nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet ik het resultaat uit het msn-gepsrek knippen?![]()
Zo iets jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Net als de 'tot volgend jaar' grappen op 31 december![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:53 schreef MPG het volgende:
Thuis ende gegeten... Alleen snap ik niet wat er xxl was aan die schnitzels die we hadden. Heb er twee op en een shitload gebakken aardappels en sla, en ik heb nog trek.
Ik zie al hoe het komtquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:53 schreef MPG het volgende:
Thuis ende gegeten... Alleen snap ik niet wat er xxl was aan die schnitzels die we hadden. Heb er twee op en een shitload gebakken aardappels en sla, en ik heb nog trek.
Alleen op dit moment niet?quote:
Bug is al bekend achterde schermen, schijnt dus aan gewerkt te wordenquote:
Of je bent gewoon een freetbeerquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:53 schreef MPG het volgende:
Mooiquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een freetbeer
Dat was een failquotequote:
Een gezonde eetlust heb ik wel ja...quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een freetbeer
Heb je geen eten meer in huis?quote:
tof... ik heb ook veel gegeten en ik heb ook altijd honger. Alleen groei ik dichtquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:53 schreef MPG het volgende:
Jawelquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt geen toetje gehad en daarom heb je nu dus nog trek
As usalquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:01 schreef friemelaar het volgende:
't is maar voor even ..... wachten op cursisten en zow, je weet wel
Jawel. Maar das o.a. ontbijt voor morgen...quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je geen eten meer in huis?
Jawel hoor, heel evenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
TFM vandaag nog niet langs gekomen?
In mijn pens. En dan uiteindelijk in de potquote:
das ook nie handigquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hij stopt dat allemaal onder z'n neus
Yep, deze groep nog 2 lessen, de groep van maandag ook nog 2 en dan..........quote:
ik las in mijn penisquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
In mijn pens. En dan uiteindelijk in de pot.
en wanneer begint het nieuwe seizoen dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Yep, deze groep nog 2 lessen, de groep van maandag ook nog 2 en dan..........
beginnen we met nieuwe groepen weer gewoon van voor af aan
Kunnen we niet middelen? Ik wat van jou en jij wat van mij en dan allebei veel en lekker kunnen eten?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tof... ik heb ook veel gegeten en ik heb ook altijd honger. Alleen groei ik dicht
over twee of drie wekenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
en wanneer begint het nieuwe seizoen dan?
Waar het hard van vol is hequote:
lijkt me niet eens zo'n heel slecht plan... mits het konquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Kunnen we niet middelen? Ik wat van jou en jij wat van mij en dan allebei veel en lekker kunnen eten?
Ja zoiets jaquote:
Zoveel vrouwelijk schoon daar?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:06 schreef friemelaar het volgende:
het is hier een doorlopende voorstelling
Dat valt over het algemeen hier in de les een beetje tegenquote:
Dat is wel jammer maar ook goed te begrijpenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat valt over het algemeen hier in de les een beetje tegen![]()
Meestal mannen, die stoer op hun jetsky willen scheuren
Ik zou ook wel willen dat het konquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lijkt me niet eens zo'n heel slecht plan... mits het kon
[..]
Ja zoiets ja
Daar staat tegenover dat de vrouwen wel vaker (prive) bijles willen hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel jammer maar ook goed te begrijpen
* RockNijntje leest meequote:Op woensdag 26 januari 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen dat het kon...
Neuken?
uhmquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen dat het kon...
Neuken?
En zo zijn we het graagquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat de vrouwen wel vaker (prive) bijles willen hebben
ohja minderjarigen lezen mee...MPG foeiquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje leest mee
Grapje
Kom jij er ook weer mooi onderuit hèquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja minderjarigen lezen mee...MPG foei
Hoe weet jij dat loveley liever bovenop wilquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kom jij er ook weer mooi onderuit hè
Ha-ha-ha, ik moest heeeeel hard lachen...quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat loveley liever bovenop wil
Bedoel je niet MPG boven op?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ach meis je moest eens wetenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kom jij er ook weer mooi onderuit hè
Is het een gave?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
je kan toch gewoon op de site kijkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe heet dat nummer dat nu op Arrow is?Ik vergeet die naam altijd
Ik hoop het niet voor mequote:
Sorryquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja minderjarigen lezen mee...MPG foei
SPOILER: rocknijntje niet kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Bij mij opent zich alleen de afbeelding, filmpjes werken niet meerquote:
Misschien heb ik mijn buikgriep overgedragen aan FOK!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is er toch allemaal aan de hand met Fok?![]()
![]()
hij doet het alweerquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Blijf er eens met je tengels vanaf
Heeft Fok een buik?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien heb ik mijn buikgriep overgedragen aan FOK!.
Lijkt me wel zo slim, vooral met die hacker hierquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Foutje![]()
Maar sessie is al omzeep geholpen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Foutje![]()
Maar sessie is al omzeep geholpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |