Ja, vooral de salami, of welke worst dan ook, smaakte erg raar..quote:
Terwijl dat juist meestal wel de lekkerste isquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, vooral de salami, of welke worst dan ook, smaakte erg raar..
Ja, daarom nam ik hem ook, ipv de funghi (ben toch wel dol op champignons). Die american Texas van Dr Oetker, vind ik wel weer lekker.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Terwijl dat juist meestal wel de lekkerste is
Die is hier ook zeker een van mijn favorietenquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daarom nam ik hem ook, ipv de funghi (ben toch wel dol op champignons). Die american Texas van Dr Oetker, vind ik wel weer lekker.
Zie maar hoe jij je morgen voelt en beslis daar maar naquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Maar goed het kan niet elke dag feest zijn. morgen weer gewoon koken (denk ik).
Uiteraard, heb morgen wel wat dingen te doen en heb nog zo;n panklare zak van Aviko liggen in de vriezer, dus kan ik het morgen wel bepalen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is hier ook zeker een van mijn favorieten
[..]
Zie maar hoe jij je morgen voelt en beslis daar maar na
quote:
Slechte smoes, goed dat ze daar niet intraptequote:Op woensdag 26 januari 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Bwehh, heeft de docente zelf mijn werkboek kwijt gemaakt omdat ze het per sé mee naar huis wou nemen voor controle. Vandaag kwam ze het huiswerk controleren, en omdat ik m'n werkboek niet bij me had moet ik 2 uur nablijven. Ze geloofde me niet toen ik zei dat ze 'm zelf was kwijtgeraakt vorige week
Nja zegquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Bwehh, heeft de docente zelf mijn werkboek kwijt gemaakt omdat ze het per sé mee naar huis wou nemen voor controle. Vandaag kwam ze het huiswerk controleren, en omdat ik m'n werkboek niet bij me had moet ik 2 uur nablijven. Ze geloofde me niet toen ik zei dat ze 'm zelf was kwijtgeraakt vorige week
Sla dr op dr bekquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Hey Koenquote:
Hey Beertjequote:Op woensdag 26 januari 2011 17:56 schreef Panda72 het volgende:
Thuis en al gegetenMoet over een half uur naar Franse les maar ben eigenlijk te moe en gemotioneerd.
Geniet er vanquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:01 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat even lekker in bad
de gedachten eens laten dwalen over de inrichting van kraam/huis
tot straks!
Dat is wel minder, vanavond ook maar op tijd naar bed?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:09 schreef Toekito het volgende:
Ik ben bijna thuis. En hoe langer de dag duurt hoe beroerder ik ben!
Zo makkelijk wint griep niet van Toekitoquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel minder, vanavond ook maar op tijd naar bed?
Is het dan zo erg dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zo makkelijk wint griep niet van Toekito
Nope, dat gaan we zo nog doen, een of andere wokschotelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |