Bijna weekendquote:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik kook met liefde lust niemand het
Ik welquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik kook met liefde lust niemand het
Jammer, dan moeten we het dus even zonder je doenquote:
Pizza, pannenkoeken of toch wat anders?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady heeft gelijk ideetje voor avondeten in het weekend
pizza is toch lekker kerel, enjoyquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik eet vanavond een pizza, eigenlijk uit voorzorg. Koken kost soms wat energie hoewel het wel ontspannend werkt voor me. Maar na een drukke dag als deze kan ik beter wat makkeljker eten. En zo vaak eet ik geen pizza. (1 keer per maand hooguit, soms zelfs 3 maanden niet)
rijst met kippenragoutquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pizza, pannenkoeken of toch wat anders?
doegiedoegie Barquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat naar huis
sushie bestellen en in bad!
wat werk mee en vanavond verder..
nu gaat het toch niet werken
Ja klopt, wat zeik ik eigenlijkquote:
Bis Later Barretjequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat naar huis
sushie bestellen en in bad!
wat werk mee en vanavond verder..
nu gaat het toch niet werken
Jij ken toch wel beetje koken schat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet nog niet of het smakelijk is
Veel succes en Bis Later Koenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:31 schreef Koen66 het volgende:
ik ga Papendrecht verlaten, ff checken of ik bij m'n ma welkom ben en anders met de staart tussen de poten naar Zoetermeerlaterrrrr
ja maar heb nog nooit kip siam gemaaktquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jij ken toch wel beetje koken schat?
Met een duidelijik recept zal dat toch wel lukken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar heb nog nooit kip siam gemaakt
Maar met die wereldgerechten kan er toch weinig mis gaan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar heb nog nooit kip siam gemaakt
ik heb zo'n pak honig wereld gerechtenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met een duidelijik recept zal dat toch wel lukken?
Nee, eerder een understatementquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
het is misschien een beetje overdreven hoor
Okee, die van Honig ken ik niet echt. Die van KNorr welquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb zo'n pak honig wereld gerechten
makkelijk vooral
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |