maar dan moet het wel te vreten zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar met die wereldgerechten kan er toch weinig mis gaan?
knorr honig ik weet het ook nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, die van Honig ken ik niet echt. Die van KNorr wel
Maar echt moeilijk zijn die dingen niet vind ik dan.
Als je iets niet probeert dan weet je het ook nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar dan moet het wel te vreten zijn![]()
ik word soms echt knettergek van je opmerkingenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je iets niet probeert dan weet je het ook niet
Ze zijn vaak niet super, maar vind ze wel genoeg smaak hebben. Ik zal er wel anders over praten zodra ik in 1 van die landen ben geweest en kennis heb gemaakt met de keuken al daar..quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik word soms echt knettergek van je opmerkingen
Ik vind ze bijna allemaal goed te doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WIl ik nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en terecht.. ga je schamen in de hoek
Zijn ze ook wel. Ik lees hier en daar wel veel kritieken er op, maar dat weerhoudt mij er niet van om ze zo af en toe te eten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind ze bijna allemaal goed te doen![]()
...
is lekker hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar heb nog nooit kip siam gemaakt
Ik vind zelf vooral de Taco's en de Beef Shanghai lekker, de rest een stuk minder of niet gehadquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn ze ook wel. Ik lees hier en daar wel veel kritieken er op, maar dat weerhoudt mij er niet van om ze zo af en toe te eten.
tief op, niet nog zo'n peuterpuber hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
WIl ik niet![]()
* Trevland gaat op de grond liggen slaan en doen![]()
Lekker Puhhuquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tief op, niet nog zo'n peuterpuber hoor![]()
En nu ga ik de kip ff snijuh en de paprika en de bosuitjes en dan kan ik straks alles in de wok mieteren
VOrige week heb ik de risotto gemaakt. Die was ook wel prima te doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind zelf vooral de Taco's en de Beef Shanghai lekker, de rest een stuk minder of niet gehad
Peuterpuberteit?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
WIl ik niet![]()
* Trevland gaat op de grond liggen slaan en doen![]()
Hier dus ook niet vaakquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:45 schreef Bos81 het volgende:
En die taco's maak ik niet vaak. Koop ze wel eens los die schelpen en maak zelf de vulling enzo
laterquote:
Hey Friemelquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef friemelaar het volgende:
Kookerts en ander gespuis![]()
Ben bezig met macaroni (lekker snel, lekkr makkelijk en natuurlijk lekker)
ben aan het werkenquote:
Nu al klanten?quote:
Nope, hier wil het ook nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik de enige die z'n berichten niet kan editten?
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik kan het gewoonquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus we hebben er geen zak aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:54 schreef Bos81 het volgende:
O nee toch niet. Ik kan er wel in, maar krijg dan na op invoeren gedrukt te hebben een foutmelding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |