Monopolie op geweld he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gemeenten hebben de grondprijzen ook achterlijk duur gemaakt.
Klopt, maar met een hoofddoek op je kop loop je niet meer risico om (dodelijk) gewond te raken. Tsja, wellicht als je een doorgeflipte PVV'er tegen het lijft, maar normaal gesproken niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Toen de verkeersgordel verplicht werd, stonden mensen ook raar te kijken. Tegenwoordig is het heel normaal dat je een gordel draagt.
Onzin, dat weet jij ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:33 schreef Zeeland het volgende:
Ophitsers in Nederland zijn ook ophitsers in Amerika (Wilders).
Islaminisme niet nee, islamaxisme misschien wel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nazisme/fascisme/Islaminisme hoort hier niet thuis, en als dat er wel zit dan gaan we dat snoeihard aanpakken.
Je zegt net dat moslims hier niet thuis horen. Hoe gaat dat MBO trouwens? Moeilijk he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, Moslims dus ook vrouwen moeten gewoon mee kunnen doen, en hun hoofddoek belemmerd dat.
Als je niet kan werken, ga je ook dood van de hongerquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
Klopt, maar met een hoofddoek op je kop loop je niet meer risico om (dodelijk) gewond te raken.
Ja misschien onderin in Amerika, maar voor de rest is Amerika een Christelijk land en die mensen zijn chauvinistisch genoeg om dat te koesteren. Terecht natuurlijk. Geloof me, Amerika die zegt dat ze iemand willen helpen of wat dan ook...Dan is de oorlog echt heel heel heel dicht bij.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
De moslims in Amerika. Ze gaan daar wat losser om met integratie dan hier in Europa hoor.
Je kan daar best Arabic-American zijn en je islamitische feesten vieren zonder dat mensen je erop aankijken. In de ontwikkelde gebieden dan.
Nee hoor. Daar hebben wij een sociaal vangnet voor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je niet kan werken, ga je ook dood van de honger
Hoezo belemmert een hoofddoek hun vermogen om mee te doen. Ben je bang voor doeken? Vroeger teveel geslagen door je hoofddoekdragende oma?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, Moslims dus ook vrouwen moeten gewoon mee kunnen doen, en hun hoofddoek belemmerd dat.
Als ik al MBO zou doen dan zou dat totaal irrelevant zijn in deze discussie, dacht je niet? Jammer IHVK, je laat je zwakte weer eens zien.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je zegt net dat moslims hier niet thuis horen. Hoe gaat dat MBO trouwens? Moeilijk he?
Yeah , whatever.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja misschien onderin in Amerika, maar voor de rest is Amerika een Christelijk land en die mensen zijn chauvinistisch genoeg om dat te koesteren. Terecht natuurlijk. Geloof me, Amerika die zegt dat ze iemand willen helpen of wat dan ook...Dan is de oorlog echt heel heel heel dicht bij.
Sorry hoor, maar ik kots echt op dit domme gelul. De ironie wil dat jullie veel raakvlakken vertonen met degenen die jullie zo sterk verachten en vrezen; de fundi's in het M-O.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je niet kan werken, ga je ook dood van de honger
Wilders is en blijft een ophitser. Het grootste gedeelte van de moslims in Nederland zijn geen rabiate moslims en hebben we niet van te vrezen. En als je dan met termen gaat gooien als taqiyya ben je een ophitser.quote:
Nee , mijn zwakte is dat ik idioten als jij serieus neem en als gesprekspartner neem.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik al MBO zou doen dan zou dat totaal irrelevant zijn in deze discussie, dacht je niet? Jammer IHVK, je laat je zwakte weer eens zien.
Door die hoofddoek worden mensen wat terughoudender. Dat is gewoon zo. Of ga jij later trouwen met een Moslima?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo belemmert een hoofddoek hun vermogen om mee te doen. Ben je bang voor doeken? Vroeger teveel geslagen door je hoofddoekdragende oma?
Hiermee erken je dat de hoofddoek een maatschappelijk probleem is?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee hoor. Daar hebben wij een sociaal vangnet voor.
Je weet dat die chauvinistische Amerikanen waar je op doelt de inteelttokkies uit het binnenland zijn?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja misschien onderin in Amerika, maar voor de rest is Amerika een Christelijk land en die mensen zijn chauvinistisch genoeg om dat te koesteren. Terecht natuurlijk. Geloof me, Amerika die zegt dat ze iemand willen helpen of wat dan ook...Dan is de oorlog echt heel heel heel dicht bij.
Haha, zie hem persoonlijk worden tegenover zo'n jong mannetjequote:Op woensdag 26 januari 2011 17:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Yeah , whatever.
'onderin' Amerika. Wat een algemeen en cultureel ontwikkelde jongen.
Tenzij je vanwege het uiten van een religieuze overtuiging - waar een hoofddoek een voorbeeld van is - het recht op een bijstandsuitkering verliest. Je hebt je te conformeren aan redelijke wensen die werkgevers aan je stellen, dat kan betekenen dat je niet met hoofddoek op je werk mag verschijnen als je een publieke functie hebt. Doe je dit toch, wordt je ontslagen of niet aangenomen, is het sociale vangnet er dan voor mensen die willens en wetens het risico op een betaalde baan te verkleinen omwille van de vrijheid van godsdienst? Ethisch vraagstuk...quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee hoor. Daar hebben wij een sociaal vangnet voor.
Misschien moet je dat deurpje van je eens uit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Door die hoofddoek worden mensen wat terughoudender. Dat is gewoon zo. Of ga jij later trouwen met een Moslima?
Ben je in overgestapt op HAVO?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik al MBO zou doen dan zou dat totaal irrelevant zijn in deze discussie, dacht je niet? Jammer IHVK, je laat je zwakte weer eens zien.
Stop eens met je ad hominems. Probeer eens te discussiëren zonder al die emoties eromheen. Dan kom je misschien eens wat minder theatraal over.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Yeah , whatever.
'onderin' Amerika. Wat een algemeen en cultureel ontwikkelde jongen.
Valt wel mee, als je zit hoe populair Palin is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet dat die chauvinistische Amerikanen waar je op doelt de inteelttokkies uit het binnenland zijn?
Aankomend schooljaar wordt het havo.quote:
Mooi, je erkent je inferioriteit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee , mijn zwakte is dat ik idioten als jij serieus neem en als gesprekspartner neem.
Ach Koosje toch, hoe vaak bedien jij je niet van dezelfde absurditeiten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik kots echt op dit domme gelul. De ironie wil dat jullie veel raakvlakken vertonen met degenen die jullie zo sterk verachten en vrezen; de fundi's in het M-O.
Ok, maar ik doe verdorie geen MBOquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:41 schreef mlg het volgende:
PHP laat toch zitten. Links heeft een psychische stoornis, waar jij met trots je MBO diploma naast kunt leggen.
Ja. Fok is besmet met die linkse ziektequote:Op woensdag 26 januari 2011 17:41 schreef Zeeland het volgende:
Waarom vervallen er steeds letter in blokjes? Is dat bij jullie ook?
Ja, dat zeg ik, al die inteeltfiguren scharen zich achter Palin.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt wel mee, als je zit hoe populair Palin is.
Ja, whatever. Al had je geen diploma, kon je nog trots zijn tegenover mensen met zo'n psychische stoornis.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, maar ik doe verdorie geen MBO
En alle linkse figuren schuilen zich achter een neger.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, al die inteeltfiguren scharen zich achter Palin.
Schei toch uit, jij weet donders goed dat Amerika op gespannen voet leeft met de Islam. En natuurlijk gooit obama er'n paar eufemismen uit om het allemaal weer wat te bekoelen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, al die inteeltfiguren scharen zich achter Palin.
Is de linkse lente aangebroken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:42 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja. Fok is besmet met die linkse ziekte
Wat is er aan de hand met de edit functie?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Je peuken zijn op en je supermarkt gaat om zes uur dicht?
Nee, we hebben hier een benzinepomp hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Je peuken zijn op en je supermarkt gaat om zes uur dicht?
Is er een orkaan op komst?quote:
Vooral om dat de alternatieven waardeloos zijn, laten we daar eerlijk over blijven. Obama is een held, maar het is nog geen Jimmy Carter.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:43 schreef mlg het volgende:
[..]
En alle linkse figuren schuilen zich achter een neger.
En nu ga ik echtquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:46 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Vooral om dat de alternatieven waardeloos zijn, laten we daar eerlijk over blijven. Obama is een held, maar het is nog geen Reagan/Bush.
Geen idee, ik heb geen problemen bemerkt. Welke layout gebruik je?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:44 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met de edit functie?
Jij ontbrakquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:46 schreef ethiraseth het volgende:
Dit topic is echt verschrikkelijk slecht. Sluiten en een nieuwe openen lijkt mij aan de orde.
De nieuwe layout.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen problemen bemerkt. Welke layout gebruik je?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:46 schreef ethiraseth het volgende:
Dit topic is echt verschrikkelijk slecht. Sluiten en een nieuwe openen lijkt mij aan de orde.
He ethi, wist je al dat je een psychische stoornis hebt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:46 schreef ethiraseth het volgende:
Uit jouw mond is dat een compliment.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:47 schreef mlg het volgende:
[..]
He ethi, wist je al dat je een psychische stoornis hebt?
Hebben we dat niet allemaal?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:47 schreef mlg het volgende:
[..]
He ethi, wist je al dat je een psychische stoornis hebt?
Het kwam uit mijn vingers.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:48 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Uit jouw mond is dat een compliment.
Klopt, mijn ontbreken maakte dit topic zo slecht, dankjewel voor de bevestiging.quote:
Hoezo, heb jij geen secretaresse die alles voor je intikt?quote:
Of je moeder.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:51 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij geen secretaresse die alles voor je intikt?
Nee, alles wat hier staat komt uit mijn vingers.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:51 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij geen secretaresse die alles voor je intikt?
Oké, een soort reflex waar je hersenen geen grip op kunnen houden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, alles wat hier staat komt uit mijn vingers.
Juistquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Oké, een soort reflex waar je hersenen geen grip op kunnen houden.
'k heb nog nooit van die afwijking gehoord.quote:
Jij bent ook niet zoals andere mensen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
'k heb nog nooit van die afwijking gehoord.
Mijn lichaam wordt centraal vanuit het hoofd bestuurd, maar dat zal bij jullie rechtsen wel decentraal georganiseerd zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zoals andere mensen.
Bepaalde lichaamsdelen zijn behoorlijk autonoom ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:02 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn lichaam wordt centraal vanuit het hoofd bestuurd, maar dat zal bij jullie rechtsen wel decentraal georganiseerd zijn.
Het interesseert me in ieder geval vrij weinig hoe je bestuurd wordt, dus bij deze kunnen we weer verder met waar we het over hadden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:02 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn lichaam wordt centraal vanuit het hoofd bestuurd, maar dat zal bij jullie rechtsen wel decentraal georganiseerd zijn.
Je bent toch zou geïnteresseerd in het linksigheid syndroom? Oke, we gaan verder waar we gebleven zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:04 schreef mlg het volgende:
[..]
Het interesseert me in ieder geval vrij weinig hoe je bestuurd wordt, dus bij deze kunnen we weer verder met waar we het over hadden.
Hee.quote:
Kijk we zijn weer op niveau.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:05 schreef mlg het volgende:
[..]
Hee.
A) je bent in je kontgeneukt door GL en B) je hebt een psychiatrische stoornis.
Je bent weer op de hoogte voor vandaag.
pasta met een roomsausje met gehakt en roerbakgroenten. Lekker en makkelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
roomsausje wel links draaien hequote:Op woensdag 26 januari 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
pasta met een roomsausje met gehakt en roerbakgroenten. Lekker en makkelijk
Terwijl hij aan het koken is? Vind ik niet zo'n geschikt moment....quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:26 schreef IHVK het volgende:
Ing drs loonslaaf, du_ke ik vraag me al tijden af wat je daarmee bedoelt
Ik vind het nu een geschikt moment om het te vragen.
Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:26 schreef IHVK het volgende:
Ing drs loonslaaf, du_ke ik vraag me al tijden af wat je daarmee bedoelt
Ik vind het nu een geschikt moment om het te vragen.
Met biologische melk uiteraard.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:25 schreef betyar het volgende:
[..]
roomsausje wel links draaien heAnders komt het niet goed.
Die medicijnen zijn vooral nodig omdat er zou verschikkelijk veel dieren per vierkante meter zitten. Als een 'biologische' koe ziek is worden er heus ook wel medicijnen gebruikt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:48 schreef Picchia het volgende:
Ik vind het maar twijfelachtig als ze geen medicijnen of bestrijdingsmiddelen e.d. gebruiken.
Gewoon uit eigen tuin en kasquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:43 schreef Picchia het volgende:
Als biologisch nou stond voor gezond dan zou ik het wellicht overwegen.
MLG je had belooft hier nog op te reageren.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:11 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Een grotere taart bakken kan, maar dan moet je wel voldoende ingrediënten hebben en die ingrediënten, onze natuurlijke hulpbronnen, zijn begrenst. Op dit moment hebben wij een taart die groot genoeg is voor de hele wereld, maar toch verhongeren er mensen. De reden hiervan wil ik wel verklappen, dat is omdat wij in Europa en de VS te veel van die taart snoepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |