Uit jouw mond is dat een compliment.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:47 schreef mlg het volgende:
[..]
He ethi, wist je al dat je een psychische stoornis hebt?
Hebben we dat niet allemaal?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:47 schreef mlg het volgende:
[..]
He ethi, wist je al dat je een psychische stoornis hebt?
Het kwam uit mijn vingers.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:48 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Uit jouw mond is dat een compliment.
Klopt, mijn ontbreken maakte dit topic zo slecht, dankjewel voor de bevestiging.quote:
Hoezo, heb jij geen secretaresse die alles voor je intikt?quote:
Of je moeder.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:51 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij geen secretaresse die alles voor je intikt?
Nee, alles wat hier staat komt uit mijn vingers.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:51 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij geen secretaresse die alles voor je intikt?
Oké, een soort reflex waar je hersenen geen grip op kunnen houden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, alles wat hier staat komt uit mijn vingers.
Juistquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Oké, een soort reflex waar je hersenen geen grip op kunnen houden.
'k heb nog nooit van die afwijking gehoord.quote:
Jij bent ook niet zoals andere mensen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
'k heb nog nooit van die afwijking gehoord.
Mijn lichaam wordt centraal vanuit het hoofd bestuurd, maar dat zal bij jullie rechtsen wel decentraal georganiseerd zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zoals andere mensen.
Bepaalde lichaamsdelen zijn behoorlijk autonoom ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:02 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn lichaam wordt centraal vanuit het hoofd bestuurd, maar dat zal bij jullie rechtsen wel decentraal georganiseerd zijn.
Het interesseert me in ieder geval vrij weinig hoe je bestuurd wordt, dus bij deze kunnen we weer verder met waar we het over hadden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:02 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn lichaam wordt centraal vanuit het hoofd bestuurd, maar dat zal bij jullie rechtsen wel decentraal georganiseerd zijn.
Je bent toch zou geïnteresseerd in het linksigheid syndroom? Oke, we gaan verder waar we gebleven zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:04 schreef mlg het volgende:
[..]
Het interesseert me in ieder geval vrij weinig hoe je bestuurd wordt, dus bij deze kunnen we weer verder met waar we het over hadden.
Hee.quote:
Kijk we zijn weer op niveau.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:05 schreef mlg het volgende:
[..]
Hee.
A) je bent in je kontgeneukt door GL en B) je hebt een psychiatrische stoornis.
Je bent weer op de hoogte voor vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |