Mooi, je erkent je inferioriteit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee , mijn zwakte is dat ik idioten als jij serieus neem en als gesprekspartner neem.
Ach Koosje toch, hoe vaak bedien jij je niet van dezelfde absurditeiten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik kots echt op dit domme gelul. De ironie wil dat jullie veel raakvlakken vertonen met degenen die jullie zo sterk verachten en vrezen; de fundi's in het M-O.
Ok, maar ik doe verdorie geen MBOquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:41 schreef mlg het volgende:
PHP laat toch zitten. Links heeft een psychische stoornis, waar jij met trots je MBO diploma naast kunt leggen.
Ja. Fok is besmet met die linkse ziektequote:Op woensdag 26 januari 2011 17:41 schreef Zeeland het volgende:
Waarom vervallen er steeds letter in blokjes? Is dat bij jullie ook?
Ja, dat zeg ik, al die inteeltfiguren scharen zich achter Palin.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt wel mee, als je zit hoe populair Palin is.
Ja, whatever. Al had je geen diploma, kon je nog trots zijn tegenover mensen met zo'n psychische stoornis.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, maar ik doe verdorie geen MBO
En alle linkse figuren schuilen zich achter een neger.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, al die inteeltfiguren scharen zich achter Palin.
Schei toch uit, jij weet donders goed dat Amerika op gespannen voet leeft met de Islam. En natuurlijk gooit obama er'n paar eufemismen uit om het allemaal weer wat te bekoelen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, al die inteeltfiguren scharen zich achter Palin.
Is de linkse lente aangebroken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:42 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja. Fok is besmet met die linkse ziekte
Wat is er aan de hand met de edit functie?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Je peuken zijn op en je supermarkt gaat om zes uur dicht?
Nee, we hebben hier een benzinepomp hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Je peuken zijn op en je supermarkt gaat om zes uur dicht?
Is er een orkaan op komst?quote:
Vooral om dat de alternatieven waardeloos zijn, laten we daar eerlijk over blijven. Obama is een held, maar het is nog geen Jimmy Carter.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:43 schreef mlg het volgende:
[..]
En alle linkse figuren schuilen zich achter een neger.
En nu ga ik echtquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:46 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Vooral om dat de alternatieven waardeloos zijn, laten we daar eerlijk over blijven. Obama is een held, maar het is nog geen Reagan/Bush.
Geen idee, ik heb geen problemen bemerkt. Welke layout gebruik je?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:44 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met de edit functie?
Jij ontbrakquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:46 schreef ethiraseth het volgende:
Dit topic is echt verschrikkelijk slecht. Sluiten en een nieuwe openen lijkt mij aan de orde.
De nieuwe layout.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen problemen bemerkt. Welke layout gebruik je?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:46 schreef ethiraseth het volgende:
Dit topic is echt verschrikkelijk slecht. Sluiten en een nieuwe openen lijkt mij aan de orde.
He ethi, wist je al dat je een psychische stoornis hebt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:46 schreef ethiraseth het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |